FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Waar heb je het over buurs? Ik dek me toch niet in? Dat zou jij toch als koning indekker moeten kunnen herkennen...

laat monfils niet overleven!

is dat geen indekken?
Ten eerste heb ik niks om in te dekken dus dat is al onzin en het is ook geen indekken nee. Toen was het nog gewoon op service en had Monfils moed kunnen putten uit die game.
In de categorie vandaag lukt alles maar even een lobje
Wat is dit genieten zeg, pfff.
En gehouden die game, ik waardeer die Monfils toch wel hoor, mooie gast!
Zo'n return en toch het punt pakken, erg knap =D>
allez gael!

en djoko maakt een fout :eeeek:
Mooie volley Novak :lol:
bp gael :lol:
Met 3 fouten van Djoko, maak het maar af Gael!
Die forehand van Djoko is toch wel een van de beste die er is hoor, als hij zo loopt. Je hebt natuurlijk die van Verdasco en Gonzalez, maar dat is meer alles of niets. Federer en Djokovic zijn zulke clean hitters, en kunnen een bal 10x achter op volle snelheid rossen.
wat een rally om te breaken =D> Notworthy
En met weer zo'n topvolley de break, kom op, doorzetten nu!
Oei, even een mindere game, dit moet je dus niet doen bij Gael en dat publiek. Snap je het nou buurs? Undecided
Helemaal los nu die Gael, dit houdt hij nooit 1,5 set vol (als het zover zou komen), maar het is wel gaaf :lol:
Volgens mij gaat het ook net zoals gisteren. Eerste set dik, tweede set harder werken voor Djoko.
Ad Wim Wrote:Oei, even een mindere game, dit moet je dus niet doen bij Gael en dat publiek. Snap je het nou buurs? Undecided

nee, want deze djoko verliest van niemand.

nu speelt hij even weer op zijn normale niveau en dan is hij natuurlijk kwetsbaar :-({|=
Poeh, Djoko zakt even ver weg nu. Wel leuk voor de partij, maar nu toch maar even je service houden...
8 punten op rij, nice!
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Oei, even een mindere game, dit moet je dus niet doen bij Gael en dat publiek. Snap je het nou buurs? Undecided

nee, want deze djoko verliest van niemand.

nu speelt hij even weer op zijn normale niveau en dan is hij natuurlijk kwetsbaar :-({|=
Het is toch echt ongelooflijk dat je na zoveel jaren nog steeds zo weinig van tennis snapt. Dat sterkt me wel in mijn opvatting dat FTM echt lang niet alleen maar tenniskennis is.
Waar ik het mee oneens blijf Smile, hoewel de opmerking van Buurs inderdaad kant noch wal raakt, al zal het wel de bedoeling zijn dat we zo reageren.
mindlight Wrote:Waar ik het mee oneens blijf Smile, hoewel de opmerking van Buurs inderdaad kant noch wal raakt, al zal het wel de bedoeling zijn dat we zo reageren.
Nou, dat denk ik dus niet, gezien zijn verleden ook.
Dat is het weer, hopelijk is het dipje weer even te boven gekomen. Hier houden is heel belangrijk.
Wat een punt, en wat belangrijk voor Djoko dat hij hem won.
En weer zo'n fout, aiaiaiai.
ZIjn 1e service is ook helemaal weg.
dat was een emotionele reactie mensen.

djoko slaat niet meer de winners als in de 1e set.

dit biedt hoop!
En wat een geluk
En nu zit opeens Monfils alles mee...
wat een netbal :eeeek: