FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:Dit heb ik echt zelden meegemaakt. Het is dat het seizoen toch al afgelopen is, maar dit is weer zo typisch van het hele jaar al Undecided
typerend voor het hele jaar bedoel je.

Dat jij deze wedstrijd nog serieus nam is belachelijk
Dit is wel echt heel zeldzaam ja en ik neem aan dat Gonzo hier nog wel een boete voor krijgt. En hij had gewoon nog alle kans om naar Londen te gaan :eeeek:
Dit was echt SICK! 7 mps gemist, de TB verneuken en dan zelf opgeven terwijl je tegenstander al een set lang niet meer loopt op ballen die meer dan 2 meter buiten 't midden worden gespeeld. Uit stand dicteerde Potro nog wel wat rally's maar de rest was voor Gonzo. En die (2e) service van Potro. :lol:
Ad Wim Wrote:Dit is wel echt heel zeldzaam ja en ik neem aan dat Gonzo hier nog wel een boete voor krijgt. En hij had gewoon nog alle kans om naar Londen te gaan :eeeek:

En Gonzo had zelf niks! Een bandje om z'n knie maar die hinderde 'm totaal niet. Meest idiote wat ik ooit heb meegemaakt. Hij was volgens mij mentaal gewoon niet in staat om uberhaupt aan die 3e set te beginnen.
Wel weer typisch, geen enkel risico genomen op die mps, terwijl ie op deuce wel elke keer alles wegroste. Ik neem aan dat ie zelf ook echt blessee was, anders snap ik dit echt niet.

Potro ging ook nog naar hem toe en zei waarsch: "luister vriend, ik wil helemaal die wedstrijd morgen niet spelen", of iets in die trant.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dit is wel echt heel zeldzaam ja en ik neem aan dat Gonzo hier nog wel een boete voor krijgt. En hij had gewoon nog alle kans om naar Londen te gaan :eeeek:

En Gonzo had zelf niks! Een bandje om z'n knie maar die hinderde 'm totaal niet. Meest idiote wat ik ooit heb meegemaakt. Hij was volgens mij mentaal gewoon niet in staat om uberhaupt aan die 3e set te beginnen.
Hij was wel al behandeld dus hij zal wel iets gehad hebben.
:eeeek:
Dit slaat echt alles. Gonzo, wat doe je toch :|
WTF is dit? Icon_evil Icon_evil

Het wordt steeds gekker met die MP's en helaas ook steeds crucialer. Wat een waanzin dit Undecided
Ben maar blij dat ik er niet voor wakker ben gebleven.....
Ik zit trouwens door die uitslagen van gisteren heen te scrollen, en ik zie dat gewoon 7 van de 8 potten verkeerd zijn gevallen, waarvan 4 in een close derde set. Tsja, daar doe je gewoon niets aan. :crazy:
Met Potro die er geen zin in heeft, wordt de partij tussen Cilic en Monfils wel super cruciaal zeg. Allez Gael!
Bij mij viel alleen Cilic goed. Is gewoon te treurig voor woorden. Het was gewoon D-day voor cc. Ongelooflijk, echt alles goed voor hem! Ik hoop nu maar dat Cilic de finale kan halen, waarom niet? Nu Fedex, Murray en Potro (zo goed als) al weg zijn.. Undecided
Diezelfde hoop heb ik met Monfils, publiek erachter en dan wil hij wel eens gekke dingen doen. Allez Gael! Iig niet Cilic in die finale, dat zou redelijk catastrofaal zijn.
jammer dat ik cilic vanavond niet kan zien en volgen... Icon_evil
Ik teken voor een finale Cilic - Tsonga :Big Grin
Mooie van deze week is dat nu iedereen denkt dat Tsonga gaat winnen van Nadal, maar dat Rafa hem er gewoon uitsleept in de tb van de derde set Smile
Mitch Wrote:Ik teken voor een finale Cilic - Tsonga :Big Grin

waar kan ik tekenen?
kooltje Wrote:Mooie van deze week is dat nu iedereen denkt dat Tsonga gaat winnen van Nadal, maar dat Rafa hem er gewoon uitsleept in de tb van de derde set Smile

na met 6-0 achtergestaan te hebben :8:
mindlight Wrote:Ik zit trouwens door die uitslagen van gisteren heen te scrollen, en ik zie dat gewoon 7 van de 8 potten verkeerd zijn gevallen, waarvan 4 in een close derde set. Tsja, daar doe je gewoon niets aan. :crazy:
Ongeveer idem, maar we hebben zo'n beetje hetzelfde team (met uitzondering van de spelers die we nog over hebben). Monfils en Murray vielen toch niet verkeerd voor jou?
Excuus, het waren 6 van de 8 potten inderdaad, ik bedoelde Murray met de pot die goed viel, en vergat in alle vroegte Monfils. 6 van de 8 dus, nog steeds een matige score.
Cilic-Verdasco en Davy-Soderling waren daarbij erg cruciaal. Ik had gedacht om stiekem toch nog weer dicht bij het podium te komen, maar dat kan ik met de uitslagen van gisteren zo ongeveer wel schudden.
Prima uitslagen. Behalve Tsonga en Monfils...
andre Wrote:Cilic-Verdasco en Davy-Soderling waren daarbij erg cruciaal. Ik had gedacht om stiekem toch nog weer dicht bij het podium te komen, maar dat kan ik met de uitslagen van gisteren zo ongeveer wel schudden.

Hoewel ik nu nog in die buurt sta, geldt dat natuurlijk ook voor mij, tenzijn Monfils ineens boven verwachting gaat presteren. Het is niet anders helaas, gewoon erg zonde dat twee van dat soort cruciale partijen de verkeerde kant op vallen.
Podium weer in zicht. Nadal daarin belangrijk om CC te kloppen.
Haggie Wrote:Bij mij viel alleen Cilic goed. Is gewoon te treurig voor woorden. Het was gewoon D-day voor cc. Ongelooflijk, echt alles goed voor hem! Ik hoop nu maar dat Cilic de finale kan halen, waarom niet? Nu Fedex, Murray en Potro (zo goed als) al weg zijn.. Undecided

Nadal viel gisteren (weer) verkeerd uit. Icon_twisted
Als 't maar niet klopt wat hierboven al staat... dat ie nu ineens wel van Tsonga wint terwijl niemand iets van 'm verwacht. Zo'n rare floeperd is 't dan ook wel weer.
Verder Soderling-Djoko erg cruciaal.
Hup Soderling!!
mindlight Wrote:Hup Soderling!!
Succes ML, hup Djoko!
Kom maar door met die streams hoor, als mensen ze hebben...
Ah, al gevonden±

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.stream2watch.com/watch/2406/2/watch-online-Tennis-Djokovic-vs-Soderling-ATP-Masters-Paris-live-stream">http://www.stream2watch.com/watch/2406/ ... ive-stream</a><!-- m -->