FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik denk dat de organisatie deze mensen zsm moet berichten via een mailtje. Zelfde die wij hebben gehad. Denk dat er de komende dagen nog wel een stuk of 10-15 bij kunnen komen
Maar dan moet je constant zo'n mailtje blijven sturen, ook niet handig. Misschien kan er in het aanmeldingsmailtje een stukje komen hierover.

Kans is ook groot dat er volgende week al een hoop afvallen die de 1e deadline vergeten zijn of niet serieus hebben ingeschreven.
Hallo allemaal,

Ik heb me zojuist ook aangemeld voor dit spel. Ik heb in het verleden 2x meegedaan aan de MV-game en dat is me toen erg goed bevallen. Nadat de MV-game gestopt is heb ik het zelf ook even rustig aan gedaan wat spelletjes betreft maar het begon nu toch weer te kriebelen. Ik was op zoek naar een vergelijkbaar tennis manager spel als de MV-game en ik denk dat ik dat bij deze heb gevonden.

Succes allemaal! :beerbros:

Ps: is de 1ste week nog een test? En hoe zit het met de 10 euro? En hoe beter je scoort hoe hoger je budget ook wordt de komende week?
Welkom!

Lees de spelregels op de ftm-site maar even.
Daar wordt alles duidelijk beschreven.
Welkom Viper,

ja de eerste week is nog een test.
De 10 euro kan je overmaken naar mindlight.

nee er is geen persoonsgebonden budget. Budget is afhankeijk van de toernooien in de week.
Ook ik heb mij vandaag aangemeld n.a.v. het berichtje op tennisactueel.nl
Ik wist niet van het bestaan van zo'n spel, en het lijkt me erg leuk om mee te doen.
Als ik het goed begrijp, krijg ik nog een mailtje met de betalingsgegevens etc?

Ik wens jullie allemaal veel succes, en ik ben benieuwd waar het toe leidtWink
dit jaar 50 en daarna wordt t alleen maar groter :wink:
heb er zin in. hopelijk melden de nieuwelingen zich net zoals viper ook op het forum, zo nu en dan! Welkom viper!
Wordt wel lastiger om te winnen met al die lui er bij :Big Grin Maar ik vind het prachtig hoor (als ze maar betalen :lol: )
Welkom Viper en Roos. Veel plezier met het spel. =D>
Mooi zeg, ik zal straks iedereen op pagina 2 en 3 van het spel een mail sturen met betalingsgegevens. Zullen er een aantal bij zitten die reeds een mail hebben gehad maar dat is dan niet anders.
Stille vindt het over het algemeen niet erg een reminder of 8 te sturen over hetzelfde, maar ik zal het tot het minimum beperken (ik denk aan maandag een reminder naar degenen die nog niet hebben betaald en dan vrijdag voor AO nog een laatste reminder).
Prima ML, keep the good work going!
13 nieuwe aanmeldingen vandaag. Gaat de goede kant op. Hopen dat iedereen ook voor de prijzen meespeelt en dus betaald...
Ik heb betaald. Let the games begin!
Welkom! Smile
Welkom Tony Eccles - THE VIPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Moet zeggen dat ik het enthousiasme erg waardeer!
Hopelijk is Viper niet de laatste, ondertussen 52!
Ja, ik blijf mails sturen! Big Grin
Ja ik heb er ook zin in. Eens kijken of ik dat na 5 rondes nog zeg :wink:

Trouwens voor diegene die willen weten hoe ik aan de naam Viper-500 kom.

Ik ben eens een keertje gaan lasergamen met een paar vrienden en ik was toen soldaat Viper. Aan het eind van het spel gingen ze de winnaars noemen en toen ik hoorde, wie is Viper? Sprong ik op en ik dacht dat ik gewonnen had. Toen zei die kerel van het lasergamen, "jij bent laatste geworden". Iedereen lachte zich kapot. En ik had uiteindelijk -500 punten gescoord. Dus vandaar deze naam
:lol:
Undecided =D>

Hij heeft nu al betere verhalen dan Buurs! Hopelijk post je ook tijdens de wedstrijden de komende weken meer Viper!

ps. meer berichten dan Ad Wim hoeft niet uiteraard! :wink:
:-({|=
Ik vind de naamsverandering van Kuiper wel iets overdreven :razz:
Viper, even over FTM/dit forum:

Ad Wim Post 1000 berichten per dag/is dag en nacht met dit spel bezig en zoekt alles tot in details uit, maar wordt laatste en eindigt ongeveer 11000!!!! punten achter de nr. 1 (Buurs :wink: ).

Haggie is de bluffer en schreeuwerd van dit forum. Je hoort hem alleen als het goed gaat (begin van de week).

Buurs is de laatste 2 jaar 1e geworden! Hakkuh
Ok, leuk om te weten. Ik ben trouwens niet van plan om 1000 berichten per dag te posten.

Ik zal me wel geregeld melden hier op het forum.
Buurs, wellicht kan je ook even de andere fanatieke forummers voorstellen aan Viper. Dat staat spontaner dan jezelf 2x noemen in 3 zinnen. :wink:
Buurs is degene die nog vaker klaagt dan Stille maar uiteindelijk toch nog een goede week heeft. Buurs loopt altijd te klagen over 3-setters die fout vallen en is meester in het kleineren van Ad Wim. Daarnaast is hij mega arrogant
CC is een "laffe" speler volgens velen, maar weet wel hoe het spel gespeeld moet worden.

Stille is 1 van de fanatiekste spelers. Kan aan het begin van de week enorm klagen en zeuren, maar eindigt laatste 2 jaar wel in de top 10, waarvan 1x 2e.

Tampie, Andre en Arco zijn spelers waar je rekening mee moet houden voor een topklassering.
Arco eindigt al jaren achtereen in de top 5.

Dit zijn mijn ervaringen van de afgelopen jaren.
Nou mag Buurs wat over Stille vertellen
Verder heb je nog spelers als Chiel Montagne en Cruijff die vaak voor leuke alternatieve keuzes gaan.