FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Fele Ml en Ad met de medailles.

Zelf in ieder geval op de eerste pagina van totaalstand. Nu door de top 20 in deze week...
Yes, toch nog een medaille! Ik was het overzicht even kwijt door die weekovergang. Maar blijkbaar heeft Tommy me gered.
En ook buurs voorbij in de totaalstand, NID. Mijn doelstelling is iig bereikt.
Feli Ad!

Om 1x boven mij te eindigen of een bronzen medaille?
Klasse ML, Michael en Ad. Vooral van nieuwkomer Michael een puike prestatie. Je nodigt mensen van Excelsior uit en ze pakken het direct goed aan =D>
Excelsior begon de competitie ook goed, moet je zien waar ze nu staan.
Op een keurige 16e plaats toch? En een gouden plak, dat overkomt me niet vaak.
Haggie Wrote:Excelsior begon de competitie ook goed, moet je zien waar ze nu staan.

Met een budget van 3 miljoen euro :Big Grin en we blijven er gewoon in. let maar op!! We hebben al 19 punten meer dan verwacht =D>
Maar na-competitie zit er wel dik in! Samen met VVV en Willem2 dat direct degradeert. En dan word Volendam uit nog wel pittig! Gelukkig lijkt het degradatie-spook aan de vijverberg voorbij te gaan dit jaar [-o<

on-topic; Voorlopig in de top 10 van FTM, had ik niet verwacht met dit aantal deelnemers. nu maar volhouden :-({|=
Die nacompetitie kan zelfs nog ontlopen worden. Graafschap en Willem-2 nog thuis, VVV nog uit. Rest van de potten zal niet veel punten opleveren denk ik, maar slecht gaat het zeker niet. Volgend seizoen het restant kakkerlakken opruimen en meer Ajacieden huren en het wordt nog wat!
Ja dan heb je 9 punten extra.. daarmee ontloop je de nacompetitie echt niet meer! Wij krijgen VVV/Willem2 nog thuis. Maar ook ADO, NAC en zondag Grunn hebben nog niet zomaar gewonnen bij ons! Daarnaast moeten we nog naar Vites/NEC/Excelsior en Heracles. Waar je zomaar punten kan weg snoepen! Dus weet niet welke club jullie nog willen inhalen? Feyenoord/Vites/Heracles gaat hem denk ik ook niet worden.. Maar met alle respect, 16e plek had ik ook zeker niet verwacht voor jullie! :cheers:
Laten we wel zijn, alles onder NAC kan nog 16e worden, zo ver staat het niet van elkaar. Dat je met 9 punten de nacompetitie niet ontloopt ben ik met je eens, maar ook tegen NEC, Heracles en Vitesse zijn punten niet ondenkbaar. Dat wij nog allemaal tegen dezelfde tegenstanders moeten is trouwens logisch omdat de competitie pas net over de helft is.

Reken jezelf dus vooral nog niet te rijk. Graafschap kan met name thuis best voor stuntjes zorgen, maar heb woensdag voor het eerst een hele pot gezien (tegen Utrecht) en als dat het niveau is krijgen jullie het nog zwaar zat.
Dinsdags tegen Utrecht was inderdaad niet best, maar ook van de kant van Utrecht niet! Bovendien is 0-0 tegen Utreg gewoon super goed, die lui hebben echt wel een goed team op de been staan en winnen bovendien na de winterstop met 3-0 van Ajax en spelen 1-1 tegen FC Twente, wie doet dat ze na?

Daarnaast heeft de Graafschap pas 2 thuiswedstrijden verloren, van Ajax en NEC. En ze hebben gelijk gespeeld tegen PSV (0-0) Feyenoord (1-1) en nu dus Utrecht. En thuis nog gewonnen van AZ en Heerenveen. En had je afgelopen vrijdag moeten kijken, Ajax uit! De meeste ploegen hadden een lager niveau in de ArenA! Je kan me oppurtunistisch noemen, maar ik heb er wel vertrouwen in! We worden gewoon 12e Hakkuh
The Player Wrote:Ja dan heb je 9 punten extra.. daarmee ontloop je de nacompetitie echt niet meer! Wij krijgen VVV/Willem2 nog thuis. Maar ook ADO, NAC en zondag Grunn hebben nog niet zomaar gewonnen bij ons! Daarnaast moeten we nog naar Vites/NEC/Excelsior en Heracles. Waar je zomaar punten kan weg snoepen! Dus weet niet welke club jullie nog willen inhalen? Feyenoord/Vites/Heracles gaat hem denk ik ook niet worden.. Maar met alle respect, 16e plek had ik ook zeker niet verwacht voor jullie! :cheers:

Grunn nog niet zomaar gewonnen? Undecided
Roos Wrote:
The Player Wrote:Ja dan heb je 9 punten extra.. daarmee ontloop je de nacompetitie echt niet meer! Wij krijgen VVV/Willem2 nog thuis. Maar ook ADO, NAC en zondag Grunn hebben nog niet zomaar gewonnen bij ons! Daarnaast moeten we nog naar Vites/NEC/Excelsior en Heracles. Waar je zomaar punten kan weg snoepen! Dus weet niet welke club jullie nog willen inhalen? Feyenoord/Vites/Heracles gaat hem denk ik ook niet worden.. Maar met alle respect, 16e plek had ik ook zeker niet verwacht voor jullie! :cheers:

Grunn nog niet zomaar gewonnen? Undecided

Nee.
We zullen zien Icon_twisted
Ik denk dat wij PO gaan spelen maar we zorgen er wel voor dat we 16e worden zodat we de nummer 2 (Volendam ontlopen). Dan komen wij bij waarschijnlijk RKC in het schema en daar hebben we nog wat goed tegen te maken. Daarnaast is RKC een voetballende ploeg die ons wel gaat liggen. Graafschap gaat het wel redden.
Tis wel spannend, zowel onderin als bovenin. Zou toch geweldig zijn als Feyenoord nacompetitie moet spelen Undecided
Roos Wrote:Tis wel spannend, zowel onderin als bovenin. Zou toch geweldig zijn als Feyenoord nacompetitie moet spelen Undecided



ja man :crazy:
Dat zou fantastisch zijn!
roffaboy Wrote:
Roos Wrote:Tis wel spannend, zowel onderin als bovenin. Zou toch geweldig zijn als Feyenoord nacompetitie moet spelen Undecided



ja man :crazy:

ah een Feyenoorder? :-"
Liever Zuid in de PO dan wij maar Feyenoord zal het wel redden. Onderste 7:
12 Feyenoord
13 Graafschap
14 Heracles
15 Vitesse
-
16 Excelsior
17 VVV
-
18 Willem II
Iets in die richting zal het wel worden idd... :wink:
Wat denken jullie van FCG?
1 twente 2 ajax 3 psv 4 groningen
Krijg net via een ander forum kritiek op het sturen van de mail over de AO-deadline op dag zelf. Nu ik het zo bedenk, is het ook niet echt netjes voor degenen die hier nooit op het forum zijn.
Ik was zelf toentertijd niet op/rond het forum, maar had het idee dat het eerder al gecommuniceerd was, en dat de deadlines ook gewoon op de site stonden bij de regels. De mail die gestuurd is moet gezien worden als service, niet als enige communicatiemiddel...

Wat ik dan niet begrijp is dat die kritiek zo laat komt.
Stille Wrote:Liever Zuid in de PO dan wij maar Feyenoord zal het wel redden. Onderste 7:
12 Feyenoord
13 Graafschap
14 Heracles
15 Vitesse
-
16 Excelsior
17 VVV
-
18 Willem II
De volgorde van de top 3 durf ik niet te zeggen, maar onderin vind ik het duidelijker. Ik denk allleen dat Willem II het VVV nog moeilijk kan maken.
18 VVV
17 Willem II
16 Excelsior
15 De Graafschap
14 Heracles
13 Feyenoord
12 Vitesse
deadline stond vanaf dag 1 al bij de regels. de mail is alleen maar een extra reminder maar zou eigenlijk niet eens nodig hoeven zijn. Helemaal van mensen die nieuw zijn zou je toch verwachten dat die bij de regels kijken om te kijken wanneer de database sluit.
Zie ik nou goed dat je plaats, in de week zelf al mee veranderd?! IDEAAL! :Big Grin
Is dat voor jouw wel gunstig deze week Roos?
Haggie Wrote:Is dat voor jouw wel gunstig deze week Roos?

Nou ik dacht dat ik niet zo'n heel verkeerd team had. Maar wel met veel risico. Maar daar hou ik nou eenmaal van :wink:
We zullen zien... Icon_twisted