FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Paire en Simon snap ik nog, maar die 2x 2 gasten in een stukje van 8 snap ik echt niet, en vind ik eigenlijk ook vrij lachwekkend. En dat zal ik ook altijd blijven vinden. Durf gewoon een keuze te maken denk ik dan. Bovendien vind ik het, naast durf, van weinig tennisinzicht getuigen, want Berankis was mijns inziens flink favoriet tegen Becker. Dus ik vind dit eerder armoede dan laf/zeker. Maar helaas is dit spel meer een berekening geworden dan een beloning voor tenniskennis. dat roep ik ook al jaren, en daarom heb ik ook al jaren minder lol in dit spel.
Los daarvan kan ik me echt niet voorstellen dat dit op lange termijn verstandig is. Zelfs Buurs en Andre zie je zulke extreme dingen op nooit doen.

Jij mag mij op deze winnende tactiek wijzen en naar de ranglijst verwijzen, en dat doe je ook. Terecht als ik kritiek heb op die tactiek. Maar die tactiek zal ik blijven bekritiseren, en op het moment dat ik me zo heb laten verleiden om zo te gaan spelen, kap ik er ook meteen mee.
Idd ad!
Jeuj 2 kampen! Houdt het forum een beetje levendig! :eten:
Ja toch :8:
Met Paire/Simon is het wat anders omdat Paire zelfs bij verlies rendabel zal zijn, maar in het algemeen haal je met keuzes maken meer punten dan met tegenstanders opkopen. En met de veronderstelling dat ik laf speel ben ik helemaal niet eens, ik heb in het algemeen veel kleinere teams dan Buurs, Arco en CC.
Al vind ik het wel naïef om zekerheidjes die al de 2e ronde hebben bereikt en al rendabel zijn of een goede kans hebben om nog verder te komen te laten lopen.
centre court Wrote:
Haggie Wrote:Hij gaat op dit gegeven ook niet in, alleen op Paire. Nu maar hopen op Blake

Uhh pardon? Volgens mij heb ik onderstaande vanmorgen al gepost en leg ik hier ook mijn keuze voor San Jose uit.

Prima nacht weer. Zeker de winst van Mello op Giraldo is heerlijk. Ook top dat Querrey er al weer uit ligt.
Verder winnen mijn eigen mannen bijna allemaal. Alleen Andreev is een prutser.
Enkele managers menen nu te kunnen zeggen dat de keuze Berankis/Becker en Raonic/Malisse verkeerd uit lijkt te vallen, maar ik wil dat graag tot eind vd week af wachten. Ik kon bij beide wedstrijden geen keuze maken en alle 4 de mannen konden in dit slappe schema heel ver komen. Alleen hebben ze een lastige 1e ronde. De 2 winnaars moest je gewoon hebben vind ik. Ik vind 't prima dat beide wedstrijden in 2 zijn gewonnen, Berankis en Raonic zullen beide goed in vorm zijn. In de QF tegen elkaar en de winnaar mag 't toernooi winnen. En dan hebben er toch wat gasten een probleem. De volgende bekende managers missen deze jongens:
Berankis: Andre, Kuiper, Arco, Ad en de nummers 6 t/m 9 in de stand.
Raonic: Andre, Ad, Buurs, Stille, Kooltje en de nummers 5 en 6 in de stand.

En het klinkt als een ad wim mode maar ik had als ik had moeten kiezen alleen Becker en Malisse gehad. Graag even de einduitslag van deze week afwachten. En teksten als ''ik word liever 30e met af en toe een medaille en af en toe laatste, als ik maar kan gokken'' kan ik niet zoveel. Maar die discussie is al te vaak gevoerd. Laat het groepje dat zoveel mogelijk punten wil halen gewoon de eigen strategie volgen en laat de gokkers ook fijn hun gang gaan, iedereen tevreden.

Waarom heb je Blake niet ook genomen dan? Die lijkt met een straight sets overwinning ook weer op dreef. Zou toch wat zijn. 4vd8 mensen nemen en dat de 5e er mee vandoor gaat. Ga lekker verder met je tactiek. :beerbros:
Blake was niet te kiezen. Ik had daar wel bijna Young gehad trouwens.
centre court Wrote:Jeuj 2 kampen! Houdt het forum een beetje levendig! :eten:

Een beetje als Baakse Boys staat tot Steenderen?
Helemaal nu ik vandaag voor het eerst in ...jaar heb verloren met tennis van CC, zul je mij niet zijn kant zien kiezen :wink: maar zonder gein, ieder z'n ding natuurlijk en CC heeft nu wel Paire door naar de 2e ronde. Waarom speelde die knakker niet zo goed op de AO dan Dead
Nou nee ml. Ik weet niet hoe je daar ineens bij komt maar dat is toch wel wat anders. Deze 2 kampen ontstaan door verschillende ideeën over het maken van een tennisteam. Ik vind enkele managers nogal naïef maar wel bijzonder aardige gasten.
Haha wat grappig hier!

Ik zie ook de twee kampen ontstaan:

Optimisten: Centre Court, Andre, Roos
Pessimisten: Ad Wim, Stille, MindLight, Haggie

Haha ieder z'n ding! Icon_twisted
Idd ja, wij zijn ontzettende pessimisten, dat kun jij weten!
Undecided
En ik vind CC een enorme lul, maar wel een goede manager!
:lol: Mij bij de pessimisten plaatsen, ik spreek jou over een half jaartje nog wel eens Roos.

Ennuh CC, het was niet helemaal serieus, maar ik stuitte op een aardig artikel in de Stentor :8:
Ja, één van mijn werkgevers kan idd aardig overdrijven. Ieder jaar is er sprake van een fusie, dus hebben ze het over de laatste dorpsderby, maar iedere keer komen ze bedrogen uit, want de fusieperikelen duren nog wel even. Afgelopen maandag spraken ze van 'Baak viert een feestje' vanwege ons tweede punt die we behaald hadden. Nou, we stonden idd op de tafels in de kantine Confused
Jongens, vat het nou niet te persoonlijk op! Het ging in de ban van het onderwerp waar we het over hebben...
@mac, montanes krijgt voor deze week 0 punten maar dat klopt niet. Hij heeft een bye gehad in de eerste ronde dus hij heeft recht op 20 punten
Nee, want met een bye krijg je ook 0 punten, alsof je in R1 verliest.
Waarom heeft almagro bv dan wel 20 punten? Of als hij straks verliest worden die 20 punten er 0?
Precies.
Aha, thanks
Ik heb wederom een aanpassing gemaakt in de inlogcookies. Nu blijven ze geldig totdat je je browser volledig afsluit. Je kan dus wel naar een andere pagina gaan en weer terug maar als je je browser afsluit en weer opstart ben je uitgelogd.

Let me know if there are any problems.
Ik heb een foutje gehaald uit de pagina met gekozen spelers. Het aantal behaalde punten was eerst het aantal dat de speler in totaal behaald had terwijl het de bedoeling was om het aantal weer te geven dat de speler voor jou gehaald had. Dat laatste is nu het geval.
Vooral dat laatste vind ik mooi, mac =D>
Ziet er voorlopig weer prima uit. Mello is vooral een held. Dan wordt je een laffe manager genoemd en een paar dagen later maak je 't verschil met een monstertroef. :razz:
Maar je bent nog steeds een laffe manager.
Maar dan zeker wel met de goede gokjes.
centre court Wrote:Maar dan zeker wel met de goede gokjes.

jij gokt toch niet?

jij koopt kwarten op...
Dat zeker. Maar dit gokje was 622euro. :wink: