FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Heb alles behalve een laf team.

Ik heb een aantal spelers als enige in de top 15 en zelfs spelers die ik als enige niet heb in de top.

hopelijk betaalt het risico zich nu wel een keer uit.
Veel verschillen, leuk. 1 mustpick deze week, Isner. Verder valt voor heel veel mannen wat te zeggen. Ik was niet op de hoogte van de blaren van Tipsa, zover gaat het bij mij niet.
Ik had het kunnen weten met Tipsa maar zit nu te weinig op twitter omdat ik er op mijn leentoestel nog niet op kan. Hopen dat het meevalt
Nadal heeft altijd blaren en wint altijd. Niks aan de hand.

Ik wist echt niet wat ik moest doen en ben ook de hele avond weg geweest. Even snel om 19 uur iets gemaakt. Net zo'n week als toen in Hamburg; in Washington kunnen weer zoveel gasten winnen. Dus ik heb de echt dure jongens maar links laten liggen en relatief veel geinvesteerd in Kitzbuhel, omdat het me daar allemaal wat voorspelbaarder leek.
Geef toe dat het wat laffer is dan normaal, maar ik wil gewoon niet te veel verliezen in een week waarin ik weinig tijd had en het moeilijk te voorspellen is.

Hup Chela, Melzer en Giraldo!

Chela heeft een NID in de 1e ronde en dan heeft ie eindelijk weer een winstpot, dus ritme en stoomt ie daar zo door naar de finale. Giraldo is een opvuller met m'n laatste geld en Melzer vond ik een leuke gok in een zwak stuk.
Stille Wrote:Ik had het kunnen weten met Tipsa maar zit nu te weinig op twitter omdat ik er op mijn leentoestel nog niet op kan. Hopen dat het meevalt

Als er iemand veel op twitter zit, dan ben jij het wel :lol:
Yep maar nu niet veel meer overdag. Aangezien ik veel dingen volg heb ik er over heen gelezen
centre court Wrote:Mooi weekje! Veel troeven maar ook veel ''zekerheidjes'' weggelaten. Dat Kohli er Riba er zsm uit moeten had ik wel verwacht(laffe keuzes immers :wink: ) maar dat er zoveel voor Tursu en Tipsa gaan snap ik niet. Tipsa twitterde gisteren dat ie onder de blaren zit, Tursu had vorige week tegen Russell een absolute wanprestatie geleverd. Die lijkt me vrij kansloos voor 90 punten met Monfils in z'n gedeelte.

Ouwe helden Davy en Nalbi mogen 't weer eens laten zien deze week.
Tipsa snap ik wel. De meeste hier horen niet tot de Twitter-vrienden van Tipsa, dus wisten niets van de blaren. Bovendien zeggen die kwaaltjes ook niet alles. Boasson Hagen kon niets presteren vanwege gordelroos en reed de sterren van het dak.
Zo, wat een verschillen zeg! De top 5 is het alleen eens over Isner, Blake en Karlovic.
En dan heb ik dus Karlovic en Blake beiden niet. Kunnen er zomaar allebei 1e ronde uit, zeker Karlo.

Maar wat een verschillen inderdaad, echt maar 7 hetzelfde met de top.
buurs Wrote:Heb alles behalve een laf team.

Ik heb een aantal spelers als enige in de top 15 en zelfs spelers die ik als enige niet heb in de top.

hopelijk betaalt het risico zich nu wel een keer uit.
Gedeeltelijk klopt het (Berrer en Nieminen heb je als enige in de top), gedeeltelijk klopt het niet. Jij mist alleen Muller als enige in de top 5, Tampie en CC missen 2 spelers als enige in de top 5. Gek genoeg heb ik als enige niet van die solo-keuzes of solo-missers, terwijl mijn team heel verschillend is van de rest. Een paar troeven (Ljubicic, Monfils) deel ik met Tampie.
Ljubicic heb ik ook.
Die zie ik wel mooie dingen doen deze week.

vind het wel verrassend dat nalbi zo weinig is gekozen.
hij kan natuurlijk van blake/isner verliezen, maar kan ook zomaar het toernooi winnen.
Klasse Mullert en Petz.
Pets Pats
andre Wrote:
centre court Wrote:Mooi weekje! Veel troeven maar ook veel ''zekerheidjes'' weggelaten. Dat Kohli er Riba er zsm uit moeten had ik wel verwacht(laffe keuzes immers :wink: ) maar dat er zoveel voor Tursu en Tipsa gaan snap ik niet. Tipsa twitterde gisteren dat ie onder de blaren zit, Tursu had vorige week tegen Russell een absolute wanprestatie geleverd. Die lijkt me vrij kansloos voor 90 punten met Monfils in z'n gedeelte.

Ouwe helden Davy en Nalbi mogen 't weer eens laten zien deze week.
Tipsa snap ik wel. De meeste hier horen niet tot de Twitter-vrienden van Tipsa, dus wisten niets van de blaren. Bovendien zeggen die kwaaltjes ook niet alles. Boasson Hagen kon niets presteren vanwege gordelroos en reed de sterren van het dak.
Zo, wat een verschillen zeg! De top 5 is het alleen eens over Isner, Blake en Karlovic.

Dat is waar. Hopelijk speelt Tipsa deze week de pannen van de hemel!
Haggie Wrote:Klik dan iig je hele budget overdag leeg. #-o


\Big Grin/
Mac : kan je kijken naar aantal spelers over (stats)
En naar de stats op de mobiele site als je op een speler klikt om te kijken wie hem heeft.
Stille Wrote:Mac : kan je kijken naar aantal spelers over (stats)
Staat bij iedereen nu op 0 idd
fixed...van ad ga ik vanavond naar kijken
Ad Wim Wrote:En naar de stats op de mobiele site als je op een speler klikt om te kijken wie hem heeft.

doet het ook weer
Er staat D. Dimitrov in de draw, ipv G. Dimitrov.
Na wat intern overleg hebben we besloten om vanaf nu automatisch een mailtje te laten sturen elke week. Dit mailtje zal uitgestuurd worden wanneer de database open gaat en daarin zal de tijd genoemd worden waarop de database zal sluiten.
Prima!
Young is niet te kiezen, waarsch door de (wc) achter z'n naam...
bedankt, er was per ongeluk een spatie achter zn naam gekomen...is nu hersteld
Ik zie dat ik, net als onze koploper, mijn vakantie ook perfect heb gepland. Eerst team maken voor US Open, dan die woensdag op vakantie, week erna hoeft er geen team gemaakt te worden, en in de week na de US Open is er geen toernooi. 18 september ben ik terug en dag daarna is er weer een deadline Hakkuh
Ik heb het volgens mij al eens gevraagd, maar kan het niet zo snel terugvinden; zijn het unieke prijzen die we uitdelen? Maw, stel dat Tampie 1e wordt in zowel het entryklassement als het medailleklassement, krijgt hij dan beide prijzen uitgekeerd? Of krijgt hij alleen de hoogste prijs en krijgt de nummer 2 van het andere klassement de andere prijs?
Volgens mij het eerste idd. Ik weet het niet zeker, maar kan me niet voorstellen dat ik met het tweede akkoord gegaan zou zijn.
Ad draait effe lekker en gaat het direct over de prijzen hebben :-({|=
Dat eerste inderdaad. Heb je nog een mooie uitdaging om voor Tampie te eindigen.
Zou ook maar raar zijn toch. Als een club de Champions League wint, moet hij de landstitel aan de nummer 2 afstaan.
Overdune Wrote:Volgens mij het eerste idd. Ik weet het niet zeker, maar kan me niet voorstellen dat ik met het tweede akkoord gegaan zou zijn.
Zo'n medailleklassement is toch juist in het leven geroepen voor de mensen die niet meer meedoen voor het AK? Zodat die ook nog iets hebben om voor te strijden?