FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Precies mijn idee!
The great Falcon trouwens bovenaan nu. 1 vd 2 managers met Ferrer. Andre Valk... is dat ook geen oude bekende van Sportdreams of MVGame ofzo? Naam komt me bekend voor. Goed team. =D>
Andre doet ook goede zaken. De stand zegt alleen nog niet zoveel nu. Eerst maar eens kijken hoeveel lege teams er zijn as maandag...
The Great Falcon en Kraai zijn de resterende kanshebbers op de weekwinst. Alleen als Djoko verder komt dan Ferrer wint Kraai.

Mooi team zou zijn:
Ferrer
Murray
Djokovic
Federer
Teamprijs: 24.980
Mac kan komende week de eerste managers schrappen denk ik. Managers die 3 weken geen team hebben neergezet en niet hebben betaald gaan ook niet meer terug komen verwacht ik.
Er zijn er volgens mij maar 12 die beide weken geen team hebben gemaakt, dat valt nog best mee.
Ben benieuwd hoeveel er nou in totaal betaald hebben.
andre Wrote:The Great Falcon en Kraai zijn de resterende kanshebbers op de weekwinst. Alleen als Djoko verder komt dan Ferrer wint Kraai.

Mooi team zou zijn:
Ferrer
Murray
Djokovic
Federer
Teamprijs: 24.980

Dat was een echt Haggie team geweest. Normaal gaat hij op GS altijd voor de 4 halve finalisten. En ik kan me nog herinneren dat ie Ferrer écht wilde hebben.
Ik had daar Nalbandian als verrassing en evt halve finalist. Maar ik wist niet dat maar één partij aan kon...
centre court Wrote:
andre Wrote:The Great Falcon en Kraai zijn de resterende kanshebbers op de weekwinst. Alleen als Djoko verder komt dan Ferrer wint Kraai.

Mooi team zou zijn:
Ferrer
Murray
Djokovic
Federer
Teamprijs: 24.980

Dat was een echt Haggie team geweest. Normaal gaat hij op GS altijd voor de 4 halve finalisten. En ik kan me nog herinneren dat ie Ferrer écht wilde hebben.

Komt allemaal door de must-davy serieus! Ik had dan uiteraard wel Soderling ipv Murray gehad.
Ad Wim Wrote:Ik had daar Nalbandian als verrassing en evt halve finalist. Maar ik wist niet dat maar één partij aan kon...
Pfff, nu wel erg belangrijk dat Federer morgen wint.
Anders wordt de last-minute wel erg duur.
Djoko en Murray gaan winnen! Icon_twisted
Hakkuh
Haggie Wrote:
centre court Wrote:
andre Wrote:The Great Falcon en Kraai zijn de resterende kanshebbers op de weekwinst. Alleen als Djoko verder komt dan Ferrer wint Kraai.

Mooi team zou zijn:
Ferrer
Murray
Djokovic
Federer
Teamprijs: 24.980

Dat was een echt Haggie team geweest. Normaal gaat hij op GS altijd voor de 4 halve finalisten. En ik kan me nog herinneren dat ie Ferrer écht wilde hebben.

Komt allemaal door de must-davy serieus! Ik had dan uiteraard wel Soderling ipv Murray gehad.
Dat had niet gepast.
Dat klopt ook idd. Ik zat steeds met -15 te kloten ofzoiets. Maar ik wilde Murray gewoon persee niet. :8:
Wat een last-minute wissel van mij :lol:

ipv nr. 1 zal ik wel ergens rond de 30e plek komen :lol:
buurs Wrote:Wat een last-minute wissel van mij :lol:

ipv nr. 1 zal ik wel ergens rond de 30e plek komen :lol:

Ik leef met je mee.
\Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh
buurs Wrote:Wat een last-minute wissel van mij :lol:

ipv nr. 1 zal ik wel ergens rond de 30e plek komen :lol:

Mismanagement.
Kraai Wrote:\Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh

Lekker hoor Kraai, ouwe gloryhunter. Wink
buurs Wrote:Wat een last-minute wissel van mij :lol:

ipv nr. 1 zal ik wel ergens rond de 30e plek komen :lol:

Dat had ik dus met Soderling voor Murray. Het is niet anders. Morgen hopen da Ferrer wint. Dan valt de schade mee
Overdune Wrote:
Kraai Wrote:\Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh \Big Grin/ Hakkuh

Lekker hoor Kraai, ouwe gloryhunter. Wink
'
Ik ben natuurlijk maar een FIGURANT dus heb nog weinig kunnen juichen hé Undecided :wink:
Kan mijn eerste gouden plak worden...alleen toernooiwinst van Ferrer kan nog roet in het eten gooien...
Lekker begin van het jaar! :eten:

Djoko de finale nog even shippen en ook Buursje staat vast op 1400 punten achterstand na 2 toernooien. :-({|=
Murray kan natuurlijk wel iets meer met zijn backhand dan mister choke.
buurs Wrote:Murray kan natuurlijk wel iets meer met zijn backhand dan mister choke.

Klopt maar Murray zet veel minder druk in de rally dan 'Mr Choke' en daardoor kan Djoko veel meer dirigeren vanuit het achterveld
buurs Wrote:Wat een last-minute wissel van mij :lol:

ipv nr. 1 zal ik wel ergens rond de 30e plek komen :lol:

Je hebt nu zeker wel problemen om je nog voor dit spel te motiveren Wink
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Wat een last-minute wissel van mij :lol:

ipv nr. 1 zal ik wel ergens rond de 30e plek komen :lol:

Je hebt nu zeker wel problemen om je nog voor dit spel te motiveren Wink

Ik zie het wel als een leuke uitdaging om nu een keer voor wimbledon op de 1e plek te komen.

Je moet toch naar nieuwe uitdagingen zoeken na al die successen met al die figuranten :8:
Ik neem aan dat je die last minute wissel met opzet hebt gedaan om de uitdaging nog groter te maken.
_Tampie Wrote:Ik neem aan dat je die last minute wissel met opzet hebt gedaan om de uitdaging nog groter te maken.

Ik zal je vertellen hoe die wissel tot stand kwam.

Ik het team van Andre staan op zondagavond en had geen enkele twijfel.

Ging naar de bios met m'n beste maat en een echte tenniskenner.
Ik ga met hem ook naar ABN toernooi.

Ik vroeg hem wat hij van Djoko vond.
Hij zei dat Djoko maximaal tot halve kwam en waarschijnlijk er in de kwart al uit zou vliegen.
Dat was in eerste instantie ook mijn gedachte.

Dus ik dacht, laat ik dat geld maar verspreiden.

Ik was rond 23.50 uur thuis en heb in 5 minuten dus nog even gewisseld.....waarom duurde die film niet 5 minuten langer :|
Wil je die maat van je namens ons allemaal bedanken? En de regisseur van die film ook?

Last minute wissels pakken over het algemeen verkeerd uit, en is een teken van mismanagement Wink