FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kuiper Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Buursie, buursie. [-X

Ik doe nog maar 1 week mee en sta nu al bijna 800 punten op je voor. :lol:


kuipertje, kuipertje

jij staat voor het eerst in 5/6 jaar een keer boven mij na een verschrikkelijke slechte start van mij :lol:
We praten over 2 maand wel weer :wink:

2 maand? Dus je gaat 2 maanden niets zeggen hier. Pfffff, wat een rust.
Ik ga je dit jaar inmaken buurs, let op mijn woorden :eten: :eten:

ik heb het overdag druk, dus zal niet veel meer op het forum zijn.

en ben jij al een keer in de top 10 geëindigd?
Rendementen in het verleden zijn geen garanties voor de toekomst. Dan moet jij weten buurs.
kuiper Wrote:Rendementen in het verleden zijn geen garanties voor de toekomst. Dan moet jij weten buurs.

dat klopt, kuiper.
alleen kwaliteit wint het altijd van geluk :wink:

Ik gun je een mooie top 3 positie, kuiper.
maar wel onder mij :8:
zal Ad nu met een hartslag van 180 Robredo nog aan het volgen zijn? :lol:
buurs Wrote:zal Ad nu met een hartslag van 180 Robredo nog aan het volgen zijn? :lol:
Nou ik zit ook wel op de 120
:8:
@ad: ik heb al weken niks groots meer veranderd aan de site dus als je het een paar weken geleden nog wel goed kon zien en nu niet meer ligt dat echt aan je telefoon. Ik zou zeggen leeg je cache en je cookies enzo even. Of probeer wellicht eens een andere browser?
MAC, de stats. Kun je nog proberen om die te kunnen veranderen bij optie naar top10, top20 en de rest?
zet het op mn todo list maar voorlopig heb ik daar geen tijd voor sorry.
Maakt niet uit. Is ook voor op 't todo lijstje! :Big Grin
Worden de deelnemers die bijvoorbeeld nu 3 week geen team hebben gevormd er ook uitgegooid? En de lui die nu 2 week geen team hebben ingevoerd, dat die bijvoorbeeld blijven staan, maar als die dan komende week ook geen team maken er dan worden uitgegooid? Of blijft iedereen er gewoon bijstaan in de stand, dat kan natuurlijk ook.
Goed punt. Ik ben ook benieuwd wat er wordt gedaan met degenen die niet betaald hebben.
5 weken hebben we voor het seizoen aangegeven als periode. Daarna worden mensen eruit gegooid.
Okido, duidelijk!
buurs Wrote:Doelstellingen tot aan juni:

Na deze week: top 15

Per 1 maart: top 10

Per 1 april: top 7

Per 1 mei: top 5

Per 1 juni: top 3
Wat is je planning na Karlo en monaco?
ik verander mijn doelstellingen niet.
nog even een filmtip: everybody's fine met de niro.
Haggie Wrote:MAC, de stats. Kun je nog proberen om die te kunnen veranderen bij optie naar top10, top20 en de rest?

En wanneer je kijkt bij de stats en je klikt op een speler, kan ik wellicht ook een keuze gemaakt worden op basis; 1. van de stand zoals nu en 2. op de weekstand.
Er zullen vast mensen zijn die niet zo best aan totaal, maar voor de week wel goed. snap je?
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Doelstellingen tot aan juni:

Na deze week: top 15

Per 1 maart: top 10

Per 1 april: top 7

Per 1 mei: top 5

Per 1 juni: top 3
Wat is je planning na Karlo en monaco?

top 15 is nog steeds mogelijk.

Als Cilic, Gasquet en/of Nalbandian gezamelijk 300 punten pakken (redelijke kans), dan ga ik waarschijnlijk 2 managers voorbij.
Pff wat een geblaat zeg in zo'n poepweek als deze. Kijk maar eens na de 500 toernooien van Rdam, Mepmhis en Dubai staat. Ik zie het al voor me dat we wekelijks/dagelijks Buurs zijn doelen moet lezen
Stille Wrote:Pff wat een geblaat zeg in zo'n poepweek als deze. Kijk maar eens na de 500 toernooien van Rdam, Mepmhis en Dubai staat. Ik zie het al voor me dat we wekelijks/dagelijks Buurs zijn doelen moet lezen

Alleen als het goed gaat.

Oké? :8:
Dagelijks dus. Je hebt zeker ook Hamasquet?
:-({|=
Ik moet toch een paar doelen stellen om gemotiveerd te blijven.
Ik hoop niet dat er nog meer van die AdWimiaanse uitspraken bijkomen anders wordt het wel erg onoverzichtelijk bij je
Dat ligt niet aan mij. :Big Grin
Waarom staat H.Zeballos op Exit? In het schema staat ie nog wel, maar in de spelersoverzichten staat hij op Rood... ?
ah ja excuus foutje van mij. ik kon echt niet geloven dat nalbandian van zeballos verloren had en vinkte dus automatisch nalbandian aan in eerste instantie.

anyway, hersteld
haha.. Thx Wink
Als je nu een team had moeten maken was 't echt lastig geweest. Morgen ontstaan er een aantal mustpicks en zullen de teams toch meer op elkaar gaan lijken.