FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
de 5G's en 9TM's lijken mij wel wat, dat is mijn specialiteit!
Ja dan hoef je het minste na te denken he :Big Grin
Haggie Wrote:de 5G's en 9TM's lijken mij wel wat, dat is mijn specialiteit!

lijkt mij ook leuk.

ik denk dat je andere uitslag krijgt, dan het totaalklassement.
Stille Wrote:Ja dan hoef je het minste na te denken he :Big Grin

Ik doe toch altijd maar wat, dat weet je toch. JIj denkt na en eindigt buiten de top 10.
De afgelopen 3 jaar niet hoor
En we zijn begonnen! :cheers:
3 Fransen voor Buurs tegenover 3 Russen voor mij.
13 lege teams als ik het zo snel zie
Hup Monaco, GGL, Montanes en Starace!
andre Wrote:3 Fransen voor Buurs tegenover 3 Russen voor mij.

Ik weet niet waarom, maar ik ga bijna altijd voor Fransen en dan met name Gasquet, PHM en Clement.
Ze stellen me vaak teleur, maar ik kan mijn gevoel niet tegen spreken :8:

Succes op een spannend FTM-jaar!
Stille Wrote:Hup Monaco, GGL, Montanes en Starace!

Dat wordt weer schelden, Stille :razz:
Stille Wrote:13 lege teams als ik het zo snel zie

Waaronder SuuperKuuper? :cry:
Of niet :-"
Ad staat nu al boven Buurs :-({|=
Stille Wrote:Ad staat nu al boven Buurs :-({|=

"nu al" begrijp ik niet :-k

dat moet zijn: heel even
Haggie week !
wel vaag dat lege teams gewoon punten krijgen...
Dat viel me oook al op maar er zal wel momenteel aan het een en ander gewerkt worden
Gelijk al vergeten.

KUT KUT

Nu al geen zin meer!!!!!!!!!!!!!
80% van de laagste score en deze week is niet al te belangrijk.
Stille Wrote:Haggie week !
Kunnen we elkaars team niet meer zien? Als ik op aantal punten van iemand klik krijg ik namelijk: Het team van .... deze week is: en dan vervolgens niets...

Succes allemaal!
Roos Wrote:Kunnen we elkaars team niet meer zien? Als ik op aantal punten van iemand klik krijg ik namelijk: Het team van .... deze week is: en dan vervolgens niets...

Succes allemaal!
Als je eerst op stand klikt en dan op een naam dan kun je wel het team van een ander zien.
Succes Roos :8:
Haha ja ik zag het nadat ik bericht hier had gepost. Hmmpf waarom doen de spelers nou niet wat ze moeten doen!Wink
Roos Wrote:Haha ja ik zag het nadat ik bericht hier had gepost. Hmmpf waarom doen de spelers nou niet wat ze moeten doen!Wink

daar heb ik al jaren last van. :-({|=
Ooh is dat het!Wink Uhm en waarom krijgen mensen die geen team hebben toch nog behoorlijk wat punten? Mis ik iets? :-k
Ja, als je het vergeet krijg je 80% van de score van de nummer laatst van die week (althans, de nummer laatst mét team Wink )
Wat ik niet kan vinden, is hoe je andermans team in de draws kunt zien. Volgens mij kon dat dus vroeger door op iemands weekscore te klikken...
Dat kan via de stand.
mindlight Wrote:Dat kan via de stand.

Daar kun je alleen het team in overview bekijken... Niet zoals Ad vraagt in de draw..