FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik heb ook al een aantal weken dat als ik mijn team samenstel/verander en op submit druk dat dan het oude team blijft staan.
Pas als ik dan vervolgens naar bijv de stand ga en dan weer terug dan staat het nieuwe team er wel goed....
Dat had ik gister gedaan.. En toen zag ik ook het laatste team.. Echter kwam ik vanmorgen op deze PC en zag mijn oude team weer staan met o.a. Ljubicic en een Q die er ook al uit lag gisteravond...
Alles wat ik tot nu toe las, heeft volgens mij met de verwerkingstijd van de submit te maken.
Het verhaal van Cruijff (als hij na submitten zijn team heeft gecontroleerd) is echter anders.
Ik kan twee mogelijkheden bedenken:
- Hij of iemand anders heeft later nog zijn team aangepast
- Er stond nog een eerdere submit open die is blijven hangen en om de een of andere reden pas later verwerkt is
Dat kan best. Als ik op submit druk dan duurt het bij mij ook erg lang voordat hij daarmee klaar is en ik kan kijken welk team ik nu heb.
Ik had er maandagavond ook problemen mee. Zoals gewoonlijk pas ik een keer of 493 mijn team en op een gegeven moment ging hij haperen en kreeg ik de wijzigingen er niet doorheen. Na nog een paar keer deed ie het weer vanzelf
Cruijff heb ik nagekeken, die heeft om 19.30 voor het laatst z'n team aangepast volgens de database. Heel vreemd verhaal als hij het juiste team heeft zien staan. Je team wordt namelijk nooit ook maar ergens anders opgeslagen dan in de database. Op het moment dat je je team submit wordt gelijk de datum/tijd geupdate waarop je je team voor het laatst hebt aangepast. Enige verklaring die ik kan bedenken is dat zijn 'juiste' team een team was die hij eerder al heeft gehad en dat die op een of andere manier gecached is.

Trouwens nooit meerdere keren op submit drukken! Altijd een keer op submit drukken en dan wachten tot de pagina uitgeladen is. Je kan dan vervolgens wel weer teruggaan en opnieuw submitten voor de zekerheid maar nooit meerdere keren achter elkaar drukken.

@iedereen: zorg er voor dat je voor de zekerheid even je cookies en je cache schoont. Wellicht dat je lokale cache problemen kan veroorzaken met oude pagina's.

Ik heb 1 dingetje aangepast. De tijd tussen het opslaan in de database en het doorsturen naar de volgende pagina (je profiel) heb ik verhoogd. Het kan dus zijn dat het nu ietsje langer duurt, zorg ervoor dat je wacht tot het uitgeladen is.
Geld dit alleen voor mij of heeft iedereen dit, dat de punten nog niet worden bijgewerkt etc? Ook staat er dat ik van mijn 23 spelers er 4 kwijt ben, en dan staat er 18/23... Klopt volgens mij ook niet helemaal...
komt wel goed, roos.
Haha daar twijfel ik ook niet aan, maar iedereen heeft hier dus mee te maken?!
punten zijn vandaag idd nog niet bijgewerkt.

moet handmatig gebeuren.
organisatie heeft waarschijnlijk een atv dag :8:
19.30 uur is idd wel apart.. Ik wet 100% zeker dat ik rond 21.00 uur mijn laatste team gesubmit hebt.. Heb het team 2x gecontroleerd bij Profiel en daar stond mijn goede team.. Geeft verder niet.. speel toch nergens om, maar is en blijft wel jammer natuurlijk.. Heb probleem zit 'm echt alleen op de laptop.. Via mijn PC werkt ie prima en werkt alles helemaal naar wens.. Via mijn laptop is het echter een ander verhaal helaas en hier moet ik het op maandagavond na 18.00 uur helaas vaak mee doen..
Organisatie was inderdaad niet aanwezig vandaag, maar de boel is weer geupdate.
Toppers! Alleen nog 1 opmerking, ik heb nog 15 over van de 23, maar er staat 14.. Er staan er daarentegen wel gewoon 8 in het rood, dus ook dan kom ik op 15 uit..
Heeft dat niet te maken met iemand die heeft afgezegd ofzo?
Nee, Roddick en Raonic zijn beiden ook gewoon in het rood geplaatst... Dus hoe het nu lijkt, lijkt het een tel-/typfout...
het zou weer moeten kloppen Roos
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Buursie, buursie. [-X

Ik doe nog maar 1 week mee en sta nu al bijna 800 punten op je voor. :lol:


kuipertje, kuipertje

jij staat voor het eerst in 5/6 jaar een keer boven mij na een verschrikkelijke slechte start van mij :lol:
We praten over 2 maand wel weer :wink:

En binnen 3 weken heb ik je alweer ingehaald :lol:

800 punten voorsprong binnen 3 weken inleveren in 3 kleine weken getuigt toch niet echt van een topper, kuipertje :8:
buurs Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Buursie, buursie. [-X

Ik doe nog maar 1 week mee en sta nu al bijna 800 punten op je voor. :lol:


kuipertje, kuipertje

jij staat voor het eerst in 5/6 jaar een keer boven mij na een verschrikkelijke slechte start van mij :lol:
We praten over 2 maand wel weer :wink:

En binnen 3 weken heb ik je alweer ingehaald :lol:

800 punten voorsprong binnen 3 weken inleveren in 3 kleine weken getuigt toch niet echt van een topper, kuipertje :8:

Ik zeg niet dat ik een topper ben. Zeker niet met dit spel. Ik doe voor de lol mee en vergeet ook wel eens weken. De voorsprong van de 1e week heb jij ook nog hoor.
Jij hecht er nogal behoorlijk waarde aan, ik echt niet. Ik weet nu al dat ik onder jou eindig, aangezien ik in de vakanties en dergelijk geen team ga maken.
Maar jij succes hoor, maar aan mij hoef je je niet te spiegelen.
geintje toch, kuiper.

maar jij ging er een aantal weken serieus op in, dus ik moest hier nu even op reageren.
Het was toen alleen maar een reactie op jou en die lok jij nu eenmaal vaak uit hier op het forum.
klopt.
ik ben goed in uitlokken.
Vooral met Adje Wim :Big Grin Hoe is het eigenlijk met die zeikplaats van hem?
buurs Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Buursie, buursie. [-X

Ik doe nog maar 1 week mee en sta nu al bijna 800 punten op je voor. :lol:


kuipertje, kuipertje

jij staat voor het eerst in 5/6 jaar een keer boven mij na een verschrikkelijke slechte start van mij :lol:
We praten over 2 maand wel weer :wink:

En binnen 3 weken heb ik je alweer ingehaald :lol:

800 punten voorsprong binnen 3 weken inleveren in 3 kleine weken getuigt toch niet echt van een topper, kuipertje :8:
800 punten achterstand in 1 week oplopen getuigt daarintegen wel van een topper, Buursje.
Waar ik kan ik het overzicht vinden van de deadlines van dit jaar?
Bij Regels.
centre court Wrote:Waar ik kan ik het overzicht vinden van de deadlines van dit jaar?

Dit herinnerde me eraan dat ik de definitieve data van indian wells en miami nog moest controleren. De deadlines voor beiden liggen de avond voor het begin van het toernooi op 22 uur (dus 9 maart en 22 maart)
Mac Wrote:
centre court Wrote:Waar ik kan ik het overzicht vinden van de deadlines van dit jaar?

Dit herinnerde me eraan dat ik de definitieve data van indian wells en miami nog moest controleren. De deadlines voor beiden liggen de avond voor het begin van het toernooi op 22 uur (dus 9 maart en 22 maart)

Ik zat er net naar te kijken. Ik hoef geen discussie over de deadlines hoor maar waarom wordt er bij deze toernooien gekozen voor de avond voor toernooistart? Enkele weken later ligt voor Monte Carlo de deadline weer een uur voor de wedstrijd? Deadline IW had toch ook prima donderdag 19 uur kunnen zijn? Ze beginnen daar immers 20uur onze tijd.
Nogmaals... ik vind de deadlines verder prima zo hoor.
meerdere redenen:
- er is genoeg tijd om je team te maken dus donderdag 22 uur zou zonde zijn
- 19 uur op een werkdag is geen relaxte deadline aangezien mensen die werken dan nog niet terug zijn/aan het eten zijn. Afzeggingen en dergelijke kunnen zij dan niet verwerken terwijl de kanslozen zonder baan dat wel kunnen.

oftewel avond ervoor 22 uur heeft iedereen gelijke kansen met dezelfde informatie.
Prima.
Top Mac!