FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:Wat is jouw achternaam?

Dat vroeg ik nietSmile
We hebben op een hoop gebieden een vrouwelijke Buurs erbij :-({|=
Mindlight, ik? Hoezo?
Roos Wrote:
buurs Wrote:Wat is jouw achternaam?

Dat vroeg ik nietSmile

Heet jouw broer Jasper?
Haha nee helaas. Wel vaker gevraagd inderdaad. Ken je hem?
Roos Wrote:
buurs Wrote:Wat is jouw achternaam?

Dat vroeg ik nietSmile

Roos laat zich het kaas niet van het brood eten. Prima. =D>
Ik ken een Jasper (Dik) en hij heeft een zus die Roosmarijn heet.
En aangezien je in de buurt woont...

waar woon je?
buurs Wrote:Ik ken een Jasper (Dik) en hij heeft een zus die Roosmarijn heet.
En aangezien je in de buurt woont...

waar woon je?

Wel, dat doet er allemaal niet toe. Ik vroeg alleen hoe dat meisje heet waar je competitie mee speeltWink
Roos, ik voel enige verbondenheid :8:

Mocht je een keer tips willen met het managen, pm dan maar even :wink:
Roos Wrote:
buurs Wrote:Ik ken een Jasper (Dik) en hij heeft een zus die Roosmarijn heet.
En aangezien je in de buurt woont...

waar woon je?

Wel, dat doet er allemaal niet toe. Ik vroeg alleen hoe dat meisje heet waar je competitie mee speeltWink

Dat doet er niet toe :wink:
Nou ik volg jou geloof ik niet helemaal. Volgens mij wordt me nu ineens heel veel duidelijk van alle eerder geposte berichten hier van de andere mensen..Wink
Roos Wrote:Nou ik volg jou geloof ik niet helemaal. Volgens mij wordt me nu ineens heel veel duidelijk van alle eerder geposte berichten hier van de andere mensen..Wink

Een week eerder dan verwacht. Notworthy
Undecided geniaal!
Hehe ik zag een Buursiaanse spelfout van je voorbij komen Roos, vandaar. Wink. Verder had ik Roos binnen 1,5 minuut online gevonden Buurs, dus ik snap niet wat je nou allemaal zit te tobben.

Haha en Buurs wil natuurlijk geen namen noemen omdat het 4tje eigenlijk een 6,1 is die wekelijks als gewillig slachtoffer tegenover hem op de baan gaat staan.
buurs Wrote:Roos, ik voel enige verbondenheid :8:

Mocht je een keer tips willen met het managen, pm dan maar even :wink:

Ouwe snoeperd :wink:
Roos Wrote:Nou ik volg jou geloof ik niet helemaal. Volgens mij wordt me nu ineens heel veel duidelijk van alle eerder geposte berichten hier van de andere mensen..Wink

:lol: :yeah:
mindlight Wrote:
Roos Wrote:Nou ik volg jou geloof ik niet helemaal. Volgens mij wordt me nu ineens heel veel duidelijk van alle eerder geposte berichten hier van de andere mensen..Wink

:lol: :yeah:

gelukkig post ze er een smiley achter. :8:
Ja lief van d'r, ze probeert je nog enigszins te ontzien.
ik ga eens kijken of ik een smiley kan vinden dat een bord voor zn kop heeft.
Haha ja dit gaat toch nergens over?! Haha en idd Mindlight, daar dacht ik ook gelijk aan. Maar hij woont wel eng dichtbij in de buurt, straks ken ik hem nog!:O
Roos Wrote:Haha ja dit gaat toch nergens over?! Haha en idd Mindlight, daar dacht ik ook gelijk aan. Maar hij woont wel eng dichtbij in de buurt, straks ken ik hem nog!:O

Nou wees gerust, ik val niet op kinderen.


Er zitten hier wel een paar enge vrijgezellen op het forum.
Je snapt niet eens waar we op doelen Undecided
Maar Roos, herkenningspunten zijn:
- Er loopt een 4-potig monster door het huis/de tuin dat door zou moeten gaan voor hond.
- De tuin is enkele jaren geleden gerenoveerd.
- Om onbegrijpelijke redenen zitten er 2 sterren op de brievenbus geplakt.
- Op de zijmuur staat een licht uitgevaagde graffiti-tekst "ik haat Binaural"
- etc
mindlight Wrote:Je snapt niet eens waar we op doelen Undecided

ik begrijp het wel, maar het woord verbondenheid wordt verkeerd geïnterpreteerd.
Uhm Buurs, daar had ik het dan weer niet over...
Wat handig internet, weet gelijk hoe je van de voornaam heet, en met welk meisje je competitie hebt gespeeldWink
mindlight Wrote:Maar Roos, herkenningspunten zijn:
- Er loopt een 4-potig monster door het huis/de tuin dat door zou moeten gaan voor hond.
- De tuin is enkele jaren geleden gerenoveerd.
- Om onbegrijpelijke redenen zitten er 2 sterren op de brievenbus geplakt.
- Op de zijmuur staat een licht uitgevaagde graffiti-tekst "ik haat Binaural"
- etc

we hebben 2 honden :wink:

die 4e klopt ook :8:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Je snapt niet eens waar we op doelen Undecided

ik begrijp het wel, maar het woord verbondenheid wordt verkeerd geïnterpreteerd.

Haha je begrijpt er blijkbaar helemaal niets van Undecided
Roos Wrote:Uhm Buurs, daar had ik het dan weer niet over...
Wat handig internet, weet gelijk hoe je van de voornaam heet, en met welk meisje je competitie hebt gespeeldWink

ken je haar?
Mocht je haar kennen Roos, dat arme meisje, laat haar weten dat we met haar meeleven...
Naja maakt ook allemaal niet uit. Ik weet wat ik wou wetenWink Onderwerp gesloten lijkt meWink
En Buurs, ik had al helemaal niet meer gedacht aan het woord verbondenheid. Ik doelde gewoon op dat je misschien wel een bekende was, waar ik nu mee via internet aan het praten ben. Maar ik geloof niet dat dat het geval isWink