FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik kom met alternatieven op minimaal 883 en maximaal 2018 punten, met een gemiddelde van 1450 punten. Dus als je de goede winnaar kiest, zijn de alternatieven meer waard dan 1200 punten. Alleen de ondergrens is een stuk lager. Lastig...
Ik neem aan dat daar Ferrer bij zit, maar daar heb ik toch niet meer zo'n vertrouwen in. Eerst teruggetrokken en daarna verloren van Dolgo die er vervolgens afgetikt wordt door Hansecu. Mss spaart hij zich en ik heb ook geen beelden gezien, maar als hij er vroeg afgaat is een team met Djoko en Nadal al beter denk ik.
Natuurlijk zat Beest daarbij. QF lijkt me zekerheid en denk zelfs dat ie favoriet is tegen Federer. De argumenten waar je mee komt, slaan sowieso kant noch wal.
Leg dan ook even uit waarom. En lekker makkelijk nu hij Nieminen geveegd heeft.
Inderdaad ja, ik verdedig Ferrer ook nooit en laat nooit weten hoe goed ie is op gravel...
En ik geef toch al voor de wedstrijd aan dat ik hem had gehad?

Hij was gewoon ziek in Rome, en verliest nipt in Nice, de week voor zijn toernooi, van een hele goede Dolgo.
Op z'n minst opportunistisch dus als je dat als argument zou gebruiken om geen vertrouwen meer in hem te hebben. Hij is nog nog steeds de nummer 3/4 op gravel.
Dat jij hem goed vindt is toch geen argument waarom hij het goed zal gaan doen op RG? En wat ik zei, ik heb geen beelden gezien en wist dus ook niet dat hij ziek was. En zo goed was Dolgo ook weer niet, gezien zijn kansloze nederlaag tegen fucking Hanescu.
Dat ik hem goed vind, is een argument dat het niet lekker makkelijk is nu hij Nieminen geveegd heeft. Want daar ging ik al wel vanuit.

En Dolgo was geweldig in die derde set, dat heb ik dus wel gezien. Dus geen schande, die nederlaag. Bovendien is het dus een week voor het belangrijkste toernooi van het jaar, en heeft ie nog een paar potjes kunnen spelen. Dat was het doel. Alles op RG natuurlijk voor zo'n jongen.
Dat vermoedde ik ook al, dus vandaar gewoon in m'n team.
Bolelli en Ilhan moeten trouwens nog 61 pnt hebben ipv 45.
Kut Montanes....
Scholten! Wrote:Kut Montanes....
Puke
buurs Wrote:Bolelli en Ilhan moeten trouwens nog 61 pnt hebben ipv 45.
graag nog punten verwerken voor de ll
Buurs weer fanatiek, hij ziet het weer helemaal zitten.
de database gaat even een half uurtje dicht om wat dingen te herstellen...mochten er mensen zijn die echt alleen nu hun team kunnen maken dan kunnen die hun team mailen naar <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:martijndoes@hotmail.com">martijndoes@hotmail.com</a><!-- e -->
Het leek nog een vrij lastige week te worden maar als ik zie hoeveel er al gespeeld gaat worden dan kunnen er al een hoop winnaars aangeklikt worden.
ok hij is weer open.

Er was vannacht iets misgegaan met een herstelactie waardoor een flink aantal mensen hun punten 'kwijt' waren. dit is inmiddels hersteld. Controleer aub even de punten of die kloppen.
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:Doelstellingen tot aan juni:

Per 1 maart: top 10

Per 1 april: top 7

Per 1 mei: top 5

Per 1 juni: top 3

Per 1 maart in de top 10 lijkt te gaan lukken :razz:

Per 1 april gaat wel lastiger worden, aangezien er maar 2 toernooien zijn in maart....

Per 1 mei top 5 gaat ook niet lukken, dit zijn nou niet de toernooitjes waar je 700 punten goedmaakt.

Inmiddels toch alweer top 4. Belangrijk toernooi nu, ben benieuwd of je opnieuw durft te gokken.
Wat is gokken?
Je zult nu keuzes moeten maken tussen de toppers en met elke keuze kun je verliezen en kun je winnen.
precies.

Bij RG lag Nadal - Djoko erg voor de hand.
Iedereen lijkt me Federer te hebben. Dus de enige gok/keuze is nog Nadal of Murray en een hoop halve gasten.

Alleen met Djoko neem je een gok.
Ik denk dat er toch in de keuzes voor de grote jongens wel eens verschillen gemaakt gaan worden. Benieuwd naar de stats!
(bijna) dezelfde teams in de top...was te verwachten...saai Wimbledon voor FTM dus Sad
Tampie, André en ik exact hetzelfde team.

Was te verwachten.
Dit team stond bij mij al na 5 minuten.
Ad en ik zonder Murray. De laatste keer dat wij dat allebei hadden pakte dat uitstekend uit.
Juist ML, kunnen we mooi die hond afzeiken!

En de laatste keer dat ik voor Rafa koos op een GS ipv voor de alternatieven, pakte dat ook uitstekend uit.
Ad Wim Wrote:Juist ML, kunnen we mooi die hond afzeiken!

En de laatste keer dat ik voor Rafa koos op een GS ipv voor de alternatieven, pakte dat ook uitstekend uit.

Net als je keuze voor Djoko de laatste keer?
Dat was geen keuze, dat was een zekerheid.
Ad Wim Wrote:Dat was geen keuze, dat was een zekerheid.

Waarom ga je trouwens voor Roger ipv bijvoorbeeld Matosevic?