FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haggie Wrote:
Mac Wrote:\Big Grin/ een van de eerste keren dat ik serieus heb nagedacht over m'n team en zelfs enige research heb gedaan en gelijk top 3. Ik verander mijn doelstelling van "elke week een team maken" naar "als serieuze opponent gezien worden door Buurs ipv opvulsel"

Notworthy

Nog iets serieuzer nadenken, mac :8:
Was het nu mogelijk om volgende week al te openen, maar nog wel de stand van deze week te zien? Ja toch? :Big Grin
yess is vanaf nu standaard zolang de database open is.
Top! wie gaat 'm invoeren :razz: ?
wordt vanavond gedaan.
De database is dus open, alleen dat van de stand van deze week werkt nog niet.
Ja hoor, ik heb mijn team staan. Ik denk ik zal er vroeg bij zijn, anders vergeet ik het weer.

4025 punten heb ik berekend. Moet genoeg zijn voor een top-5 klassering. :wink:
Zullen wel veel laffe teams met zowel federer als rafa worden
Dat vind ik juist helemaal niet laf, ik durf het iig niet.
Misschien ga ik ook wel een laf team nemen. Moet wat anders sta ik straks onderaan pagina 3 :Big Grin
Federer/Nadal +3000 kan prima. Moeten ze wel de finale halen anders kun je het beter besteden. Eigenlijk kun je stellen dat ze zo duur zijn dat je het geld van de verliezend finalist al wel anders kunt besteden waarmee je ook 1200 punten kan halen.
Ralfie-G gefeliteerd met de weekwinst
Zo, mijn team is ook gereed. Laat de australian open maar komen!
Feli Ralfie-G. Ik ben zeer tevreden over de 1e week. Laat de AO maar komen.
Trouwens de volledige uitslag van deze week staat nog niet op de site
Volgens mij moet Simon idd nog bijgewerkt worden.
Kubot moet volgens mij 6 punten krijgen ipv 0 (LL), toch ?
Ook maar even hier: de deadline voor de AO is vanavond 23:55!
kuiper Wrote:Ja hoor, ik heb mijn team staan. Ik denk ik zal er vroeg bij zijn, anders vergeet ik het weer.

4025 punten heb ik berekend. Moet genoeg zijn voor een top-5 klassering. :wink:

4025?! Damn hoe krijg je dat voor elkaar. Of een hele positieve instelling, dat kan ook :8:
Winnaar= 2000
Verliezend Finalist= 1200
Verliezend halve finalist= 2× 720

Dan heb je al over de 4000 he! Maar dat betekend dat je alle halve finales in je team moet hebben, en dat gaan niet lukken kwa budget..
Juist, dat bedoel ik. Dus hoe krijg je het dan voor elkaar?Wink
Dat vraag ik me nu ook af. Heb even mijn team ge-evaluaard en kom tot 3800 punten als ik het realistisch bekijk. Maar het kan wel als Nadal de halve finale (of eerder) verliest en je een ander hebt die dus het wel tot de finale schopt maar (uiteraard) stukken goedkoper is.

Weet niet of ik het helemaal duidelijk uitleg..
Duidelijke uitleg, maar zeer onwaarschijnlijk natuurlijk :8:
Roos Wrote:
kuiper Wrote:Ja hoor, ik heb mijn team staan. Ik denk ik zal er vroeg bij zijn, anders vergeet ik het weer.

4025 punten heb ik berekend. Moet genoeg zijn voor een top-5 klassering. :wink:

4025?! Damn hoe krijg je dat voor elkaar. Of een hele positieve instelling, dat kan ook :8:

Natuurlijk een positieve instelling, anders had ik wel anderen gekozen.

Ik denk dat ik de volgende punten haal:

Winnaar (2000)
Halve finalist (720)
Halve finalist (720)
Kwartfinalist (360)
Achtste finalist (180)
2e ronde (45)

Totaal 4025

Nu maar hopen [-o<
Dit word niet mijn week, word gek van die laatste 2100 :crazy: Misschien maar gewoon niet besteden :roll:

Morgen dagje vrij = Dagje AO kijken. Ga me dit jaar nog meer op tennis storten dan vorig jaar, vorig jaar weinig gezien eigenlijk.
Mooi dat er nu onder je team van deze week het team van vorige week staat!

Alleen vraag ik me af of de punten van die week erbij kunnen worden gezet ipv de punten van de huidige/aankomende week!
De enige pot die er voor FTM echt toe doet is waarschijnlijk Soderling-Murray. Ben benieuwd wie ze allebei heeft.
Of geen van beiden....
Buurs heeft ze beide. Ik heb Soderling. CC zal wss Murray gekozen hebben.
Ad heeft Djoko obv, Mindlight koning Ljubicic. Stille met Monaco,Montanes en Berdych zou met niets verbazen.
Haggie durfde toch geen Nadal aan, hij is een lafaard.
Ik heb ook Ljubicic niet Big Grin