FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
De namen Tampie, Andre en Arco komen mij nog bekend voor van de MV-game
Chiel Montagne heeft meestal het grootste team van de week. Staat tm woensdag altijd in de top maar zakt dan weg
Viper-500 Wrote:De namen Tampie, Andre en Arco komen mij nog bekend voor van de MV-game

Daar speelden zij inderdaad ook altijd al mee, net als ik.
Buurs heb jij nog wat over Mindlight te vertellen?
ML is een manager die voornamelijk voor zijn favoriete spelers gaat en absoluut geen anti-spelers (in zijn ogen) in zijn team opstelt :lol:
Ik ben benieuwd wat jullie over 1 jaar over mij zeggen :Big Grin
Zowaar Buurs, je zegt iets kloppends.
We hoeven allemaal niks meer over Buurs te zeggen, die maakt zichzelf alweer genoeg belachelijk zie ik.
Aantal posts Ad Wim: 44024 (zegt ook genoeg)
wtf, 55 deelnemers, even de doelstelling bijschaven: top 10 lijkt me prima. Natuurlijk ervan uitgaande dat er 25 serieuze managers overblijven+betalen.
En die andere 30 dan? Ik wil niemand ontmoedigen, maar het wordt wel een zooi als betalende en niet-betalende mensen allemaal door elkaar komen te staan. Dan krijg je dingen als "ik sta 10e van de betalende mensen en 20e in totaal"...
Ad Wim Wrote:En die andere 30 dan? Ik wil niemand ontmoedigen, maar het wordt wel een zooi als betalende en niet-betalende mensen allemaal door elkaar komen te staan. Dan krijg je dingen als "ik sta 10e van de betalende mensen en 20e in totaal"...

Ben ik met je eens. Wordt het niet leuker van.
Wellicht 2 tabbladen. eentje met betalende en niet betalende managers.
Ik dacht dat je sowieso moest betalen....
Ervan uitgaande dat ik 2e word achter buurs, kan ik dus beter niet betalen? :wink:
Ik vind verplicht betalen, anders niet meedoen. Het wordt anders een zooitje
Eens.
Dat vind ik dus ook en dat heb ik toen ook aangegeven, maar het is mij niet helemaal duidelijk wat daar nou mee gedaan is.

Maar als je betaling verplicht maakt, dan moet je ook zeggen dat je niet-betalende mensen verwijdert uit de stand na de AO, of er inderdaad 2 tabbladen van maakt.
Haggie Wrote:Ik vind de naamsverandering van Kuiper wel iets overdreven :razz:

Inderdaad. :oops:
Zo noemde mij mijn maat toen ik in Londen was te pokeren. :lol:
Maar je hoeft met mij dit jaar hier geen rekening te houden, ik ben bang dat ik wel weer weekje vergeet. ](*,)
Het is te hopen dat de AO goed gaat, wellicht put ik daar weer inspiraties uit. :wink:
Ad Wim Wrote:Dat vind ik dus ook en dat heb ik toen ook aangegeven, maar het is mij niet helemaal duidelijk wat daar nou mee gedaan is.

Maar als je betaling verplicht maakt, dan moet je ook zeggen dat je niet-betalende mensen verwijdert uit de stand na de AO, of er inderdaad 2 tabbladen van maakt.

Ik zeg verwijderen
Daarnaast ben ik er voorstander om de prijzenpot aan te passen. Dus niet alleen de nrs 1,2 en 3 van algemeen- en medailleklassement. We hebben een grote prijzenpot dus kunnen we niet een top 5 of iets dergelijks te belonen. Misschien is het ook wel dat het medailleklassement lastig te winnen is met 55 man
Daar zijn we (mits genoeg betalende deelnemers) achter de schermen al mee bezig. Mocht het inderdaad richting 50 gaan komen we wel met een aantal voorstellen.
Top!
Over de site: Ziet er heel mooi uit!
2 puntjes:
- Als je je team bekijkt, staat er bij in welk toernooi de spelers zitten. Bij een aantal spelers klopt dat niet, bij Berrer en Istomin staat er zelfs helemaal geen toernooi.
- Als je spelers aanklikt, wordt je budget direct bijgewerkt. Om dat budget te zien, moet je naar boven scrollen. Makkelijker zou zijn als je het direct kunt zien, dus als of de titelbalk geblokkeerd wordt of als je (net als vorig jaar) een soort popupje direct in beeld hebt.
in 1e instantie scrolde het budget wel mee.
mac had dit per abuis veranderd. dit komt nog wel goed.
Wie kan nu even de legendarische post van Buurs tevoorschijn toveren? ML, jij weet waar hij staat?
Uiteraard :8:

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=580485#p580485">viewtopic.php?p=580485#p580485</a><!-- l -->
Altijd weer leuk om die terug te halen. Viper, zie hier de ware aard van buurs.
Ad staat 52e. Kom op nou
Ik heb even een vraagje nog over het kiezen van de spelers. Ik heb nu nog een bedrag over, maar sommige spelers in de toernooien kan ik niet aanvinken, terwijl zij wel groen zijn en nog binnen mijn budget vallen. Voorbeeld: B. Tomic...
Bij elk toernooi zijn dit er een paar, stuk of 5. Ook sommige daarvan zijn de qualifiers. De naam staat er dus wel, maar het aanvink-hokje er voor staat er niet...

Weet iemand hier meer van?

En idd, ook al doe ik voor het eerst mee, mij lijkt het wel leuk om de betalende van de niet-betalende te scheiden...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat wij nou met de niet-betalende spelers doen. Ofwel zij worden verwijderd, of er komt een aparte stand voor.
Jouw andere vraag kan ik wel beantwoorden. Wij nemen enkel de top-150 mee als kiesbare spelers, dus vandaar dat het hokje bij de rest ontbreekt.
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:Ik vind de naamsverandering van Kuiper wel iets overdreven :razz:

Inderdaad. :oops:
Zo noemde mij mijn maat toen ik in Londen was te pokeren. :lol:
Maar je hoeft met mij dit jaar hier geen rekening te houden, ik ben bang dat ik wel weer weekje vergeet. ](*,)
Het is te hopen dat de AO goed gaat, wellicht put ik daar weer inspiraties uit. :wink:
Je had die naam ook niet kunnen gebruiken...