FTM Forum

Full Version: FTM 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:Ik het team van Andre staan op zondagavond en had geen enkele twijfel.

Djoko maximaal tot halve kwam en waarschijnlijk er in de kwart al uit zou vliegen.
Dat was in eerste instantie ook mijn gedachte.

Je tekende voor die kwart of halve? Anders had je wel getwijfeld, toch?
Dat laatste ben ik absoluut met je eens, maar dat het dan zo moet aflopen Icon_evil
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Ik het team van Andre staan op zondagavond en had geen enkele twijfel.

Djoko maximaal tot halve kwam en waarschijnlijk er in de kwart al uit zou vliegen.
Dat was in eerste instantie ook mijn gedachte.

Je tekende voor die kwart of halve? Anders had je wel getwijfeld, toch?

Ik tekende voor max een halve finale.

Jij ging daar toch vanuit, aangezien je Djoko 35/40% kans gaf?
Djoko wordt weer nr. 2 bij toernooiwinst?
Ik ben wel benieuwd welke film het was.
loft
iemand "the book of eli" al gezien?

komt vanavond op film1 en lijkt me wel wat.
buurs Wrote:iemand "the book of eli" al gezien?

komt vanavond op film1 en lijkt me wel wat.

Thx voor de tip.
heb gehoord dat het een goede film is, dat wordt dus kijken :Big Grin
The book of Elikian???
tennisgido Wrote:
buurs Wrote:iemand "the book of eli" al gezien?

komt vanavond op film1 en lijkt me wel wat.

Thx voor de tip.
heb gehoord dat het een goede film is, dat wordt dus kijken :Big Grin

recensies zijn ook goed en Denzel Washington is bijna altijd goed.

Ik ga ook kijken.
Ik vond hem matig en Loft beter.
loft was idd wel de moeite waard.
Loft was vrij aardig voor een Nederlandse film. Daarentegen was De Eetclub een stuk minder. En The New Kids... tsja.
Eetclub was matig idd. Sonny Boy ook trouwens.
Qua Nederlandse films vind ik het de laatste jaren zo slecht niet, Alex van Warmerdam steekt wel ver boven de rest uit imo, maar er zaten best wat aardige exemplaren tussen. Loft moet ik nog zien, ben benieuwd.
Wij zijn afgelopen zondag met de vriendengroep ook naar Loft geweest. Beste Nederlandse film sinds tijden! We hebben weer is genoten.
Vooral qua box-office gaat het de laatste jaren goed, maar de kwaliteit houdt nog wel te wensen over. Het wordt toch steeds meer plat vermaak. In dat licht ben ik benieuwd naar Alle Tijd. Die ga ik volgende week zien.
Ik bedoel meer films als de Noorderlingen of Simon. Geen idee hoe goed die het deden in de bios, maar ik vind het meesterwerkjes.
Simon was me te melancholisch, Loft vond ik bijna geniaal. Nederlandse film met internationale allure.
Het gekke is dat Loft nu overal als zo positief wordt gezien, terwijl het eigenlijk niet meer is dan een Nederlandse remake.
Klopt, ben dan ook zeer benieuwd naar de Belg... Heb je die al gezien?
Noordelingen en Simon zijn dan ook wel vrij oud. En Terstal heeft sinds Simon alleen maar gedrochten gemaakt.
Loft was eindelijk weer eens wat kwaliteit, itt tot de Gelukkige Huisvrouwen en Vrouwen bij Dokters...
Nope, ook niet, maar heb me wel voorgenomen die eerst te zien voor ik naar de NL versie ga kijken.
tennisgido Wrote:
buurs Wrote:iemand "the book of eli" al gezien?

komt vanavond op film1 en lijkt me wel wat.

Thx voor de tip.
heb gehoord dat het een goede film is, dat wordt dus kijken :Big Grin

wat vond je ervan, gido?

ik vond het een goede film.
hij heeft mij de hele tijd geboeid.
Washington weer top.
maak anders ff een flmtopic aan ofzo!
En de weekwinst is binnen !!!
Mooi toernooi voor een eerste gouden plak ook :8:
Roos Wrote:
kuiper Wrote:Ja hoor, ik heb mijn team staan. Ik denk ik zal er vroeg bij zijn, anders vergeet ik het weer.

4025 punten heb ik berekend. Moet genoeg zijn voor een top-5 klassering. :wink:

4025?! Damn hoe krijg je dat voor elkaar. Of een hele positieve instelling, dat kan ook :8:

Haha, wat een inschatting.
4030 punten voor deze AO. :lol: :lol:
haha idd, niet normaal Kuip. Ik ben met 4100 punten ook meer dan tevreden. Prima start.
kuiper Wrote:
Roos Wrote:
kuiper Wrote:Ja hoor, ik heb mijn team staan. Ik denk ik zal er vroeg bij zijn, anders vergeet ik het weer.

4025 punten heb ik berekend. Moet genoeg zijn voor een top-5 klassering. :wink:

4025?! Damn hoe krijg je dat voor elkaar. Of een hele positieve instelling, dat kan ook :8:

Haha, wat een inschatting.
4030 punten voor deze AO. :lol: :lol:

Undecided :Big Grin
Dit maakt mijn eerste vergeten week toch weer grotendeels goed.
Nu is het natuurlijk wel erg jammer van die paar honderd punten uit de 1e week. #-o