FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Falla =D>
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Zou natuurlijk best kunnen. Al moet Federer wel eerst langs Ferrer zien te komen. En hij zal een topdag moeten hebben, en Djoko dan niet.
Maar ik denk ook wel dat Federer hier op een GS nog even een stap extra zet. Maar dat hielp op de AO ook niet...

Federer is voor het eerst echt de underdog en Djoko heeft de druk dat hij de halve finale moet winnen voor het record van McEnroe.
En de nummer 1-positie, en die druk lijkt me vele malen groter.
Wat is er met Berdych aan de hand?
Nu geen grappen meer Ramos, beuken!
Phau ook al break voor, buursdag!
En Darcis :eten:
Maar die gaat ook wel winnen als ie fit blijft.
WTF Ramos man, waar ben je toch mee bezig?!
Ik hoop niet dat Robert hier wint.

Die heb ik lang in combi gehad met Kubot en Rosol ipv Cilic...
Falla wel erg overtuigend zeg =D>

Phau pakt de 1e set =D>

wie weet [-o<
Ik zit alles eens de hele dag bij te houden wat iedereen zegt. Die Ad : wat ben jij weer aan het klagen zeg. En maar anderen aanvallen op hun gedrag
ai, darcis van 5*-4 40-15 naar 5-5...
Stille Wrote:Ik zit alles eens de hele dag bij te houden wat iedereen zegt. Die Ad : wat ben jij weer aan het klagen zeg. En maar anderen aanvallen op hun gedrag
Hahaha, ontzettende treurmuis ben je toch ook. Ga je collega's pesten of zo.
Ongelooflijk die Ramos zeg, hoe kun je een partij verliezen die je eigenlijk in de tas hebt. 10 punten meer gemaakt maar bijna 2-1 in sets achter...
Ga je beweren dat het niet zo is. Moet je eens teruglezen. Zelfde als ik regelmatig doe maar dan wordt het afgekeurd. Ontzettende sukkel!
Ad Wim Wrote:Ongelooflijk die Ramos zeg, hoe kun je een partij verliezen die je eigenlijk in de tas hebt. 10 punten meer gemaakt maar bijna 2-1 in sets achter...

ontzettende treurmuis!
Stille Wrote:Ga je beweren dat het niet zo is. Moet je eens teruglezen. Zelfde als ik regelmatig doe maar dan wordt het afgekeurd. Ontzettende sukkel!
Je blijft me verbazen, telkens als je denkt dat het niet triester kan...
Je begint buurs naar de kroon te steken.
Wat zit je weer enorm dom te lullen Ad. Je bent echt zo'n enorme sukkel. Ik heb gewoon medelijden met je
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ongelooflijk die Ramos zeg, hoe kun je een partij verliezen die je eigenlijk in de tas hebt. 10 punten meer gemaakt maar bijna 2-1 in sets achter...

ontzettende treurmuis!
De buursdag begint af te zwakken, al is winst Berdych wel weer gunstig voor je.
Keurig Javier! Maak het maar af in 4!
buurs Wrote:ai, darcis van 5*-4 40-15 naar 5-5...
Echt? Dan vind ik dat je er nog redelijk koeltjes onder bent.
het kan me weinig schelen, Ad.
:lol:
Je wordt nog eens grappig.

Althans, ik neem aan dat het een grap was. Anders is het bijna net zo triest als Stille.
buurs Wrote:het kan me weinig schelen, Ad.

Undecided =D>
Ad houdt toch helemaal niet van grappen. Bovendien is hij zelf een grap Undecided
Ik ben vanaf nu 2 uur offline.

Hup prutsers!
Ramos lijkt het niet meer te redden. Klote, zeker in zo'n pot, maar dan kan ik iig de medailles uit m'n hoofd zetten en het gaat verder uiteindelijk maar om 35 punten.
Ik kap er ook maar mee anders blijf ik dadelijk met die treurmuis over. Adieu!
Je wilde toch juist altijd dat mensen overdag posten, zodat je niet alleen je miezerige leven hoefde door te brengen?
Wat een gezelligheid weer hier. Nog een half uurtje, dan ben ik ook offline. Hopelijk heeft Javier dan de vis op het droge.

Mooie stats trouwens, 6/18 en 6/22 breekpunten.