FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
en dan binnen een minuut naar 6-6...
Schoorel er kansloos af. Iemand iets gezien? Wawrinka gewoon zijn normale niveau en dus een logische nederlaag? Of waren er kansen?
schoorel speelde vooral erg matig.
Eerste set wat bps, verder volstrekst kansloos. Waw niet top, gewoon degelijk. Skoorel teveel fouten, nog lang niet vast genoeg.
Sowieso een eitje voor Fognini die 3e ronde. :8:
Als 't een CC week is dan wint GGL deze met 21-19.
centre court Wrote:Sowieso een eitje voor Fognini die 3e ronde. :8:

met fognini weet je het nooit.

bp ilhan bij 7-7
opnieuw gemist :letitallout:
en 5e bp ook gemist :letitallout:
Beide zijn mentaal voorlopig nog niet kapot te krijgen.
Ilhan weer makkelijk naar 8-8

wordt nu wel een keer tijd voor een break.
Dit wordt een lovegame voor GGL
30-30 maar weer eens
Om Wouter Weylandt te eren zal GGL nu breaken. Dan is het 10-8. Idd... Weylandt reed in de Giro met nummer 108.
0-15
centre court Wrote:Om Wouter Weylandt te eren zal GGL nu breaken. Dan is het 10-8. Idd... Weylandt reed in de Giro met nummer 108.

:roll:
easy naar 9-9
Om alle slachtoffers van de WTC ramp te herdenken zal GGL nu breken. 9-11.
_Tampie Wrote:Om alle slachtoffers van de WTC ramp te herdenken zal GGL nu breken. 9-11.

=D>
en wat nu?
Wat een partij zeg, Heb geloof ik al 10 sigaretten in de 5e set opgerookt. Hup GGL. Je moet!!!!
op love naar 11-11
Stille met GGL, had ik nog niet gezien. Dit kan nog wel even duren heb ik het idee. Als je minder dan 4 sigaretten op voorraad hebt, kan ik maar 1 advies geven: Nu naar de benzinepomp.
11-11 via lovegame. Mentaal zeer belangrijk van Ilhan
_Tampie Wrote:Stille met GGL, had ik nog niet gezien. Dit kan nog wel even duren heb ik het idee. Als je minder dan 4 sigaretten op voorraad hebt, kan ik maar 1 advies geven: Nu naar de benzinepomp.

Slof liggen :Big Grin
Dan kun je zelfs een Isner-Mahut scenario hebben :Big Grin .
Lisicki-Zvonareva ook een aardig partijtje. Lisicki 5-2 voor in 3e, nu 5-4 on serve en een medical voor de Duitse
GGL op love naar 12-11. Wat een mentale beesten. Maak het nou maar af Guillermo (hoe vaak ik dat al in mezelf heb gezegd)
Ter ere van de dag van de mantelzorg zal GGL nu breken. 13-11.
haha, niet te geloven dit.

alles zit weer eens tegen :letitallout: