FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nick Bollettieri is het niet met mij eens :8:

DennisBuurs Dennis Buurs
@ @NickBollettieri @RolandGarros Nick, I think Benneteau has a change when he has a good day.


NickBollettieri Nick Bollettieri
@ @DennisBuurs There is a difference between a good day and a great day. Benneteau needs a super day
Als Beest er nou overheen walst, neemt Nick je ook al niet meer meer serieus.
Als het nou geen best-of-five zou zijn, had ik Buurs nog best een eind kunnen volgen. Benneteau heeft immers 1 a 2 van die dagen per jaar waarop werkelijk alles lukt en dan kan hij iedereen aan. Ferrer echter in een Bo5 lijkt mij onmogelijk.
Change?
Buurs zegt:
Ik denk dat Benneteau kan wisselen als hij een goede dag heeft.

Van baanhelft?

Maar hulde dat jij gewoon contact hebt met Nick Bollettieri...Wow.... :lol:
Benne heeft wisselgeld als hij een goede dag heeft. Zou hij daarmee Ferrer willen omkopen? 8-[
Scholten en ik hebben contact met Maurice Graeff, Buurs met Nick Bolletieri. Verschil met er zijn.
Tering, Federer meteen om 11 uur en niet eens op Chatrier. En hij speelt nog wel tegen een Fransman. Hoezo geen topfavoriet...
Wozniacki Ad...Dat trekt ook kijkers...
Tja Djokovic, Schiavone kun je niks van zeggen maar Monfils had gewoon op baan Suzanne Lenglen gekund.
Ik denk dat dit misschien wel voor het eerst in 5 jaar is dat Federer niet op Chatrier speelt. Dat zegt ook wel iets over hoe de organisatie denkt over zijn huidige status en kansen. En ook wel terecht hoor. Maar dan ook nog tegen een Fransman. Wozniacki had best op Lenglen gekund.
Roger gaat ook vegen uit frustratie....
kooltje Wrote:Roger gaat ook vegen uit frustratie....

Texeirra is ook boos en breakt meteen terug. Tipsa heeft de break al meteen. Weg met Tampies Riba!
Juist, dat is ook de enige belangrijke. Hup Janko.
Dubbele break Tipsa. Als Tipsa ze lekker staat te raken dan is ie gevaarlijk en zal hij hier Riba elimineren.
tuurlijk Roger! Ontzettende supertroef. De finale is al binnen.
Nishikori. Schande voor de Aziaten!! Er is maar 1 Aziaat die recht had om hier te staan...
Go Soeda?
Udomchoke is een aardige jongen.
Fed is nu wel aan het vegen, net als Tipsa. Prima.
Roger geeft de Fransen lik op stuk....Al acht games op rij vanaf 3-3 eerste set =D>
Heerlijk zo een getergde Roger....6-3 6-0 2-0 FU
11 op rij inmiddels.
Klasse Tipsa
Tipsa ook alweer de break in de derde...0 keer gekozen...Nu tegen Roger weet je het nooit met een goede Tipsa...

Maar Roger...heerlijk...4-0 inmiddels...13 oprij dus
Haha, lekker Roger. Tipsa heeft hem ook wel binnen, mooi.
Sjezus, die Tipsa. Daar gaat Fed het niet eenvoudig tegen krijgen.
GSM Roger en Tipsa....Leuke wedstrijd gaat dat worden...
Nou nou, Federer kwam echt een beetje nors over vandaag, ook na de wedstrijd...
hup Benne :eten:
Goed begin David...Lovegame...Door!!! Snoer die Buurs zijn mondje maar!
centre court Wrote:Scholten en ik hebben contact met Maurice Graeff, Buurs met Nick Bolletieri. Verschil met er zijn.

En ik met Fatima :wink: , ach ja het is maar waar je voorkeur naar uitgaat. :lol: