FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik had hetzelfde. Ik had nog wel Schoorel of Darcis kunnen nemen, maar dat voelt niet lekker. Bovendien wilde ik Pipo ook gewoon. Die zag ik toch wel als favoriet tegen Clement.
Riba niet tegen Dodig.
Ik zag Riba wel als favoriet, 57/43 om precies te zijn. Maar ik heb Dodig wat te weinig credits gegeven voor zijn spel op gravel. Ik was Barcelona alweer vergeten :wink: .
Riba breekt terug bij *6-5, nu die tiebreak pakken! Zo belangrijk altijd, die 3e set bij een 1-1 stand. Ik zou weleens willen weten in hoeveel gevallen de winnaar daarvan ook de pot pakt.
Ar-RIBA!
Ad Wim Wrote:Ik denk wel dat je dat had kunnen vinden na goed zoeken.

Ik snap ook wel dat het twijfelachtig was gezien zijn blessures/operaties, maar volgens mij heeft hij pas vlak voor de wedstrijd afgezegd.
Kut Dodig!
Haas dus ook weg.
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik denk wel dat je dat had kunnen vinden na goed zoeken.

Ik snap ook wel dat het twijfelachtig was gezien zijn blessures/operaties, maar volgens mij heeft hij pas vlak voor de wedstrijd afgezegd.
Maar dan was er vast wel ergens te vinden dat hij waarsch zou afzeggen, of dat hij gespot was ergens, aan het trainen of zo. Die info bedoelde ik.
Hij was ook druk aan het trainen en toch zegt hij af.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Kraai, gefeliciteerd met de weekwinst!
Hij kan nu alweer in de koelkast. Zo slecht heb je nog nooit voorspeld. Zelfs niet toen je jezelf de weekwinst toedichtte.

De prullenmand bedoel je :wink: .

Ik heb hem niet echt serieus voorspeld, heb wel een beetje ingevuld wat me redelijk mogelijk leek, maar in een minuut of 3.

Daarbij ging de weekwinst naar Kraai.

Maar eehhh, graag gedaan.
Nee, in de koelkast, want wellicht haalt ie die weekwinst alsnog.

Bedankt hoor, vorige week had ik hem nodig. Maar ik zal er later eens naar kijken en invullen. Is op zich wel geinig, al is het nu nog zo gods onzeker.

De uitslagen die er waren, beinvloeden de weekwinst van Kraai niet. Logisch dat ik aannam dat je mijn sheet met voorspelling bedoelde, en die kan in de prullenmand, want de weekwinst voor Kraai staat nog fier overeind.

Prima sheet Tampie =D> :8:
Lekker Riba! Next victim: Tipsa!
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Kraai, gefeliciteerd met de weekwinst!
Hij kan nu alweer in de koelkast. Zo slecht heb je nog nooit voorspeld. Zelfs niet toen je jezelf de weekwinst toedichtte.

De prullenmand bedoel je :wink: .

Ik heb hem niet echt serieus voorspeld, heb wel een beetje ingevuld wat me redelijk mogelijk leek, maar in een minuut of 3.

Daarbij ging de weekwinst naar Kraai.

Maar eehhh, graag gedaan.
Nee, in de koelkast, want wellicht haalt ie die weekwinst alsnog.

Bedankt hoor, vorige week had ik hem nodig. Maar ik zal er later eens naar kijken en invullen. Is op zich wel geinig, al is het nu nog zo gods onzeker.

De uitslagen die er waren, beinvloeden de weekwinst van Kraai niet. Logisch dat ik aannam dat je mijn sheet met voorspelling bedoelde, en die kan in de prullenmand, want de weekwinst voor Kraai staat nog fier overeind.
Wow, je hebt de sheet opeens veel gebruiksvriendelijker gemaakt!
Dit ziet er prima uit. Als ik hem invul, kom ik op weekwinst voor OD. Ik word zelf 9e, vind ik wat matig. Maar hopen dat er een aantal alternatieven falen.

Belangrijkste wordt wat Murray, Dolgo en Almagro gaan doen. Ik denk dat ze alle drie van elkaar kunnen winnen en ook alle drie de SF kunnen halen. Maar dan moet Almagro eerst maar eens van Mayer zien te winnen.
Een team van Nadal/Djoko zal in principe kansloos moeten zijn voor de weekwinst. Of er moeten volslagen outsiders in de SF komen ofzo. Ik bedoel, zelfs als het Nadal def. Djoko wordt, dan zal degene die Nadal met een juiste SF (niet Djoko) en een paar goede keuzes daarnaast, hoger scoren dan de 1200 van Djoko. Of andersom (1200 voor Nadal).
Uiteraard. Ik ging ook niet uit van een medaille. En 9e is ook zo slecht nog niet. Ik zie ook dat ik in veel gevallen top 10 wordt zolang het maar Nadal-Djoko wordt.
Ad Wim Wrote:Uiteraard. Ik ging ook niet uit van een medaille. En 9e is ook zo slecht nog niet. Ik zie ook dat ik in veel gevallen top 10 wordt zolang het maar Nadal-Djoko wordt.

Wat is er met je doelstelling gebeurd? Of is je doelstelling nu om boven buurs te eindigen? Als hij mannen als Cilic en Benneteau gaat kiezen, moet dat kunnen.
Mijn doelstelling is altijd geweest om boven buurs te eindigen. En ik vind het te link om tijdens zo'n GS te veel te gokken. Ik wil nu in AK ook wel een beetje bijblijven. Bovendien is het (nog) niet uitgesloten dat ik een medaille pak.
ha ha, lekker Cilic =D>

Risico wordt niet beloond.
Jammer.
Ad Wim Wrote:Mijn doelstelling is altijd geweest om boven buurs te eindigen. En ik vind het te link om tijdens zo'n GS te veel te gokken. Ik wil nu in AK ook wel een beetje bijblijven. Bovendien is het (nog) niet uitgesloten dat ik een medaille pak.

Vorig jaar 11000 punten verschil.
Je zat er dus dichtbij.
Ad Wim Wrote:Haas dus ook weg.

bron?
Ik heb wel vertrouwen in Chela. Waarom? Weet ik ook niet, gevoel denk ik. We zullen zien....
Ad Wim Wrote:Haas dus ook weg.

Hoe kom je hierbij?

Hij staat gewoon op de oop voor vandaag.
Thomas Schoorel komt als derde partij op baan 4...verwacht zo rond 16:00 het begin...
De Bakker als tweede partij op het CC...begin rond 13:00...

Verder benieuwd of Potro fit is...Karlo blijft toch een rare wedstrijd...
Hoe Roger het doet tegen de verrassend goede Lopez...
En winnen de Franse helden Gasquet, Monfils en Llodra of gaat bijvoorbeeld Stepanek dat verpesten...
Perfecte eerste wedstrijd voor Potro natuurlijk...lange rallies zullen bijna niet voorkomen dus hij hoeft zijn heup niet al te zwaar te belasten...3de ronde tegen Djoko zal hij zeer waarschijnlijk fysiek te kort komen.
Ben wel benieuwd. Als het warm is en met de nieuwe snelle ballen, kan Karlo nog wel eens voor een verrassing zorgen. Potro kan nooit helemaal fit zijn.
Ad Wim Wrote:Ben wel benieuwd. Als het warm is en met de nieuwe snelle ballen, kan Karlo nog wel eens voor een verrassing zorgen. Potro kan nooit helemaal fit zijn.
Precies...

Uiteraard is iedereen het erover eens dat Potro zelf bepaalt of hij wint...
Wat een rust hier...RG is begonnen heren!!

Kom op JMDP!
Haas wel gestart..Kom op Ilhan weg met dat watje
Haas speelt weer gewoon, mooi man. Pak meteen die Turk maar.

Bellucci toch ook nog 8x gekozen, en die begint niet echt goed.
Haas staat toch daadwerkelijk op de baan. Kom op Tommy!

Het wordt een beetje juichen voor alle veelgekozen prutsers zo. En met name degenen die door Kraai, Stille, eve en Buurs gekozen zijn.
Ad Wim Wrote:Haas speelt weer gewoon, mooi man. Pak meteen die Turk maar.

Bellucci toch ook nog 8x gekozen, en die begint niet echt goed.

Wie had er nou gelijk?