FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Is en blijft gewoon een kansloze onderneming voor Monfils na die gemiste mps. Dit geeft Ferrer niet meer weg. En daar is weinig indekken bij.
Dat vind ik indekken ja, deze partij kan toch gewoon alle kanten op?
Idd beiden geven niet op. Monfils overleefd ook een half MP hier. Heerlijk toch die Grand Slams. Nu nog Unibet die het gaat uitzenden want de rest is geblokkeerd hier :|
En toen was het ineens over. Niet gek dit.
Yesssssssssssssssssssssssss!!!

Dit is dus 180 punten ipv 720 met kans op meer tegen Djoko!

Hier ben ik zó blij mee!

Nu Simon eruit en het is een top dag!
centre court Wrote:Yesssssssssssssssssssssssss!!!

Dit is dus 180 punten ipv 720 met kans op meer tegen Djoko!

Hier ben ik zó blij mee!

Nu Simon eruit en het is een top dag!
Nou nou, van Federer had ie ook niet zomaar gewonnen...
CC laffe week!! :Big Grin
#-o
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Yesssssssssssssssssssssssss!!!

Dit is dus 180 punten ipv 720 met kans op meer tegen Djoko!

Hier ben ik zó blij mee!

Nu Simon eruit en het is een top dag!
Nou nou, van Federer had ie ook niet zomaar gewonnen...

Ik denk 't wel Ad. Was close geworden aangezien Fedex ook goed in vorm lijkt. Ik ben blij dat ie er maar vast uit is die Ferrer. Nu wel vrij zeker Federer-Djoko als halve finale! De winnaar gaat 't toernooi winnen. Of zal Nadal eind van de week ineens de geest krijgen? Tot nu toe maar matig deze week.
Ondanks dat ik Simon in mijn team heb hoop ik toch meer dat Soderling wint omdat ik denk dat Soderling Nadal gaat pakken !! Icon_twisted
Simon geef ik weinig kans tegen Nadal.
Het is weer RG en Soderling staat weer te walsen. Gaat hij weer de beul van Nadal zijn?
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Yesssssssssssssssssssssssss!!!

Dit is dus 180 punten ipv 720 met kans op meer tegen Djoko!

Hier ben ik zó blij mee!

Nu Simon eruit en het is een top dag!
Nou nou, van Federer had ie ook niet zomaar gewonnen...

Ik denk 't wel Ad. Was close geworden aangezien Fedex ook goed in vorm lijkt. Ik ben blij dat ie er maar vast uit is die Ferrer. Nu wel vrij zeker Federer-Djoko als halve finale! De winnaar gaat 't toernooi winnen. Of zal Nadal eind van de week ineens de geest krijgen? Tot nu toe maar matig deze week.
Maar jouw redenatie is toch altijd gebaseerd op: is hij door directe concurrenten gekozen? En dat is ie niet.

En het lijkt me sterk dat hij, als hij 5 sets nodig heeft tegen Monfils, wel opeens een grote kans tegen Federer on fire zou hebben.
Vast wel dan heb ik niemand meer over :-({|=
Forza Troicki voor zometeen. LTM held mag weer 4 x 180 punten extra gaan pakken
Come on Troicki! Murray dus wel door 2 directe concurrenten gekozen. Hopelijk voelt ie die enkel nog een beetje.
Het is wel maar Simon he. Soderling heeft uberhaupt nog geen serieuze tegenstand gehad.
Rafael Nadal : "You must be realistic. For the moment, I don't play good enough to be in position to win the tournament
Stille Wrote:Rafael Nadal : "You must be realistic. For the moment, I don't play good enough to be in position to win the tournament

Eens. Hij mag eraf... in de finale tegen Djoko.
Dan kan ik er ook nog mee leven. Stel je voor dat ie verliest van Soderling. Dan kelder ik van 6 naar 14-15 ofzo. Verziek ik in 1 toernooi het hele jaar. Dan is mijn motivatie direct ver te zoeken
Stille Wrote:Dan kan ik er ook nog mee leven. Stel je voor dat ie verliest van Soderling. Dan kelder ik van 6 naar 14-15 ofzo. Verziek ik in 1 toernooi het hele jaar. Dan is mijn motivatie direct ver te zoeken
Hou ajb eens op met dat eeuwige zelfmedelijden. Mocht dat idd gebeuren, heb je gewoon een grove foute gemaakt. Neem die eens als een man. Je begint steeds meer op buurs te lijken...
Nou, ik kijk nu een set en vind het niveau dramatisch. Hier gaat zelfs Nadal van winnen.
Hahaha. Alleen Nadal nog over :lol:
Belangrijkste wedstrijd voor mij tot nu toe komt eraan:
C'mon Andy !!!
Als hij deze doorkomt dan wint hij ook van Chela.. [-o<
Kom op Andy, speel wel ff de 1e set uit, dan mag je opgeven! :8:
Ik ben de hele dag op pad geweest, maar wat een heldendaad van Monfils hier zeg. Toch dé man in vorm pakken, klasse!
Murray begint lekker.
Murray beweegt moeizaam ...duidelijk nog last van de enkel zoals verwacht..vergeet het maar Sad
Poeh, indrukwekkend die Troicki!
centre court Wrote:Yesssssssssssssssssssssssss!!!

Dit is dus 180 punten ipv 720 met kans op meer tegen Djoko!

Hier ben ik zó blij mee!

Nu Simon eruit en het is een top dag!

Mee eens CC. Het is een top RG als het zo door gaat. :lol: :lol:
:lol: Het is toch niet te geloven met die Murray, er is echt niets aan de hand met 'm.