FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
_Tampie Wrote:Haas staat toch daadwerkelijk op de baan. Kom op Tommy!

Het wordt een beetje juichen voor alle veelgekozen prutsers zo. En met name degenen die door Kraai, Stille, eve en Buurs gekozen zijn.

Je hoeft geen rekening met mij meer te houden.
Toch wel apart dat Ilhan maar zo weinig gekozen is door mensen zonder Nadal-Djoko. Slechts 3x in de top 25.
Dat leek me een goede kans op 61 punten.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Haas speelt weer gewoon, mooi man. Pak meteen die Turk maar.

Bellucci toch ook nog 8x gekozen, en die begint niet echt goed.

Wie had er nou gelijk?

Jij toch?
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Haas staat toch daadwerkelijk op de baan. Kom op Tommy!

Het wordt een beetje juichen voor alle veelgekozen prutsers zo. En met name degenen die door Kraai, Stille, eve en Buurs gekozen zijn.

Je hoeft geen rekening met mij meer te houden.

[-X nee ik schrijf jou nog niet af. Vorig jaar toch na Wimbledon 2500 punten achter?
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Haas speelt weer gewoon, mooi man. Pak meteen die Turk maar.

Bellucci toch ook nog 8x gekozen, en die begint niet echt goed.

Wie had er nou gelijk?

Jij toch?

Ad zei gister dat Haas niet zou spelen en verklaarde mij voor gek dat ik zei dat hij zeker zou spelen....
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Haas speelt weer gewoon, mooi man. Pak meteen die Turk maar.

Bellucci toch ook nog 8x gekozen, en die begint niet echt goed.

Wie had er nou gelijk?

Jij toch?

Ad zei gister dat Haas niet zou spelen en verklaarde mij voor gek dat ik zei dat hij zeker zou spelen....
O, ik verklaarde je voor gek. Ben benieuwd waar je dat hebt gelezen. Vertel het me eens.
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Haas staat toch daadwerkelijk op de baan. Kom op Tommy!

Het wordt een beetje juichen voor alle veelgekozen prutsers zo. En met name degenen die door Kraai, Stille, eve en Buurs gekozen zijn.

Je hoeft geen rekening met mij meer te houden.

[-X nee ik schrijf jou nog niet af. Vorig jaar toch na Wimbledon 2500 punten achter?

ja, op andre.
andre en ik verschillen qua teamopbouw regelmatig.
met jou heb ik teveel overeenkomsten.

ik moet teveel risico nemen.
ik ga waar mogelijk natuurlijk wel eea forceren, zoals nu.
het lijkt, na het verlies van cilic, alweer mislukt...
5-1 Ilhan... =D>

Potro nog geen kans gehad op service van Karlo...Karlo wel andersom in de eerste opslagbeurt van JMDP...
uitlachen is voor mij hetzelfde, Adje.
Potro gaat lastig worden.

Karlo lijkt erg goed te serveren.
buurs Wrote:uitlachen is voor mij hetzelfde, Adje.
Laat maar eens zien waar ik je uitlach dan. Ben benieuwd.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:uitlachen is voor mij hetzelfde, Adje.
Laat maar eens zien waar ik je uitlach dan. Ben benieuwd.

ik zoek het vanavond misschien wel even op.
Dat ging over je 'betrouwbare bron' natuurlijk, daar moest ik om lachen. Verder lijkt ie nog niet echt fit he, aan de stand te zien...
Ad Wim Wrote:Dat ging over je 'betrouwbare bron' natuurlijk, daar moest ik om lachen. Verder lijkt ie nog niet echt fit he, aan de stand te zien...

Wedstrijdritme Ad.
Ad Wim Wrote:Dat ging over je 'betrouwbare bron' natuurlijk, daar moest ik om lachen. Verder lijkt ie nog niet echt fit he, aan de stand te zien...

Die bron had wel gelijk :wink:
Haas gaat dit denk ik winnen in 4 of 5 sets.
Haas van 1-5 naar 4-5...
buurs Wrote:Haas gaat dit denk ik winnen in 4 of 5 sets.

Indekken!
Ilhan is wel vrij slecht, en heeft slechts 16 punten als ll. Redelijke kans dat hij op 26 bleef steken, daarom waren er wat betere goedkope rukkers.
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Haas gaat dit denk ik winnen in 4 of 5 sets.

Indekken!
Ilhan is wel vrij slecht, en heeft slechts 16 punten als ll. Redelijke kans dat hij op 26 bleef steken, daarom waren er wat betere goedkope rukkers.
Als je 11000 te besteden hebt, moet hij erbij zitten. Haas heeft bijna een jaar niet gespeeld he...
Ilhan wel favoriet natuurlijk.
Ivo heeft iig de TB. Belangrijk om die 1e set te pakken. Duurt ook alweer bijna een uur deze set, dat is sowieso goed.
Erg belangrijke 1e set tb bij Potro.

Bij verlies zie ik het somber in.
Heeft Cilic gister nog sp gehad in de 1e set trouwens?
3-0 Potro

Nog 1 mb pakken nu!
4*-2 Potro

tering...4-3* ](*,)
5-4* karlo :letitallout:
6-5* potro
en de set voor karlo Undecided

daar gaan we weer :letitallout:
Hop!
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:Haas gaat dit denk ik winnen in 4 of 5 sets.

Indekken!
Ilhan is wel vrij slecht, en heeft slechts 16 punten als ll. Redelijke kans dat hij op 26 bleef steken, daarom waren er wat betere goedkope rukkers.
Als je 11000 te besteden hebt, moet hij erbij zitten. Haas heeft bijna een jaar niet gespeeld he...

Ik las je opmerking niet goed, ik dacht dat je zei bij de mensen met Nadal-Djoko. Heb je deze niet beide, dan is Ilhan een redelijk aantrekkelijke. Bij mij viel hij net buiten de boot, maar Haas wellicht wat te hoog ingeschat.