FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Lekker Clement! Hakkuh
break clemmie =D>
Toppertje die Beck.

Daar moeten we dit jaar nog rekening mee houden.

Heeft Ad weer goed gezien.
Van 30-0 ook nog. Volandri mag van mij stiekem wel onder die wals terecht komen. Wat een ongelooflijke natte wind.
buurs Wrote:Toppertje die Beck.

Daar moeten we dit jaar nog rekening mee houden.

Heeft Ad weer goed gezien.
En deze gaan we weer bookmarken. We maak je me het toch altijd makkelijk, buurs, heerlijk!
Kohli gaat ook lekker tegen graveltopper Querrey.
Ad Wim Wrote:We maak je me het toch altijd makkelijk, buurs, heerlijk!

Mooie zin!
Prima eerste ronde uitslagen van Skoorel en Haase zeg.
Wat een vieze hufter die Volandri, wordt de eerste exit in m'n FTM-team.
Wat is er met Nadal aan de hand?
Gaat lekker, Rafa!
Ad Wim Wrote:Gaat lekker, Beck!
**5-2 Isner Undecided
Dat zou idd wat verklaren ja, als Nadal ook geblesseerd zou zijn. Maar ik vind het te veel moeite om daar de stream voor aan te zetten.
Hahahaha, lekker Nadal, gewoon 7-2 verliezen, topvorm!
Goeie set van Isner hoor.
Overtuigend is het absoluut niet, maar ik vind het pas relevant wat Nadal in de komende rondes gaat doen.
pfff, Kubot breakt ook nog terug...
Almagro ook de break weer ingeleverd! Hup Rafa, Clement en Qbot.
Jeetej Almagro wat ben je allemaal aan het doen. Geen topvorm. En wat te denken van Nadal..pff
Scholten! Wrote:Overtuigend is het absoluut niet, maar ik vind het pas relevant wat Nadal in de komende rondes gaat doen.
Ik ook, het zegt natuurlijk geen reet, zolang ie maar wint. Maar ik zou als ik hem was wel topfit de finale in gaan, anders heeft ie wel heel weinig kans.
En dan Soderling in de kwart, daar heeft ie ook geen goede herinneringen aan.
Tegen Isner kan je gewoon een set in een TB verliezen hoor, ook Nadal, ook op gravel. 3e en 4e set zullen snel gaan. Rafa speelt zo slecht niet.
Momenteel gaat er van alles fout. Ook Pipo breakt terug. Komop zeg! Vamos Rafa, vamos Nico, allez Arnaud
Ik lees dat Rafa echt dramatisch is en dat Isner niet eens goed speelt.
Maak me meer zorgen om Almagro, mentaal varken. Volandri breakt die vieze Clement terug.
Oops 0-30 voor Kubot., het zal toch niet...
2 sp voor Kubot. Sjonge jonge zeg
:letitallout:
Almagro 4-5* 0-30. Doe 't maar Qbot.
4 punten op rij voor Nicolas. Kantelen maar die handel!