FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En die speelt verdomde lekker. Leuke pot.
Wat een gelul dat al die kleine prutsers en qualies ineens doorgaan. Fucking Robert tegen Berdych ook gewoon. Undecided

Berdych en Cilic zorgen er samen voor dat we een hele matige kwartfinalist krijgen. Iemand uit 't rijtje GGL, Montanes en Youzhny ben ik bang. Dan die laatste maar!
Die commentator op Sport 1 vindt het zonde dat Potro en Bellucci al zo snel tegen elkaar moeten. ](*,)
centre court Wrote:Wat een gelul dat al die kleine prutsers en qualies ineens doorgaan. Fucking Robert tegen Berdych ook gewoon. Undecided
De meesten zijn toch wel ingecalculeerd?
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Wat een gelul dat al die kleine prutsers en qualies ineens doorgaan. Fucking Robert tegen Berdych ook gewoon. Undecided
De meesten zijn toch wel ingecalculeerd?

Andreev, Ilhan wel zo'n beetje ja. Falla en Darcis vond ik de underdog.
Falla idd niet, maar ach. Zoals Tampie al zei, het gaat uiteindelijk om de halve finalisten. Daar moet niet iemand als Ferrer, Almagro, Dolgo, etc. tussen zitten.
Bolelli heeft het zwaarder in de derde set...
Stepanek begint aardig...Dat geeft hoop...Meteen maar weg met al die Fransen
Gasquet gaat er vandaag gewoon meteen uit.
Aijj Radek mist 3bps op een rij...

Schoorel op service voorlopig
Kut Steppie mist een 0-40. BP Skoorel!
Nee dit gaat Gasquet winnen..Te groot niveauverschil...
Dat lijkt mij ook, en ook niet echt belangrijk.
Ad Wim Wrote:Falla idd niet, maar ach. Zoals Tampie al zei, het gaat uiteindelijk om de halve finalisten. Daar moet niet iemand als Ferrer, Almagro, Dolgo, etc. tussen zitten.

Klopt ook wel. Wat betreft dat laatste hopen dat Murray en Federer het goed gaan doen dus.

Edit: Al is Murray weer door Eve en Kraai gekozen zie ik...
Ad Wim Wrote:Dat lijkt mij ook, en ook niet echt belangrijk.
Nou gasquet 13x gekozen en wel degelijk kans om verder te komen...
1x in de top 10, 4x in de top 25. Dan mag ie van mij hier best winnen.
Verlies zou leuk zijn, maar reken ik niet op. Hopelijk Bellucci in R3.
Shit...Bolelli verliest de derde set in een tb...Gaat dit toch niet nog weggeven he :roll:
Schoorel de tb in...
Bolelli stelt orde op zaken in vierde set =D>
Gasquet Stepanek leuk om te volgen...
4-3 Skoorel!
Klasse Thomas, de eerste horde is genomen!
Klasse SKoorel, en nog 2!
Knap...72 minuten al gespeeld!
Steppie ](*,)
Bolelli wint =D>
6-1 6-3 6-7 6-2...
Maar Dancevic maakt meer winners en minder ue...lekker scorebord :lol:
Duidelijke buursdag. Ik voorzie een kwartfinale Nadal-Simon, Bolelli-Chela, Benneteau-Schoorel en Ilhan-JMDP.
3 bp Schoorel!
raak!
En de set met een dubbele break!
NL =D>
FTM :letitallout:
_Tampie Wrote:Duidelijke buursdag. Ik voorzie een kwartfinale Nadal-Simon, Bolelli-Chela, Benneteau-Schoorel en Ilhan-JMDP.

Als dat nou eens zou kunnen :Big Grin

Wat had het mooi kunnen zijn als Cilic gister had gewonnen.
Bijna een vrije doorgang naar de kwartfinale...
Skoorel na 2,5e set spelen nog niet gebroken en slechts 2 bps tegen. En dat op gravel! =D>
En de break in de 3e set, 4-2!