FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Break in de 3e voor Vik! Zal Murray die enkel al een beetje voelen nu?
Hop, nu snel switchen.
Die Troicki ziet er behoorlijk verlept uit, dit moet geen 5 sets duren.
Tering, aardig niveau.
Dat is dus heel de tijd al. En die Murray maar schelden en tieren. Wel een misser net zeg van Troicki.
Klote Ferrer... ](*,)
Altijd overtuigend tegen de kleintjes en het dan zo verkloten...
Gvd... kom op Troicki man!
Troicki is het helemaal kwijt. Hij mag blij zijn dat het geen 5e set wordt.
Mensen, volgens mij speelt Murray erg goed.
Hij stuurt Troicki van links naar rechts.
Wie moet winnen voor de beste kans tegen Chela?
Ik zie niets mis met Murray, of zie ik wat over het hoofd?
Ik ook niet.

Hij loopt als nooit tevoren.
Om Chela uit te schakelen moet Murray natuurlijk winnen maar mijn concurrenten hebben Murray dus beter gaat ie er hier uit.

Spelen ze door of gaat de 5e set naar morgen?
Naar morgen gelukkig.
Mooi!

Trouwens wederom dramatisch gepland dan weer!
buurs Wrote:Mensen, volgens mij speelt Murray erg goed.
Hij stuurt Troicki van links naar rechts.

Undecided
Djoko-Soderling wordt wel cruciaal. Als Rafa dat wint, wint ie ook wel van een doodvermoeide Chela of Murray. En dan heeft ie de finale gehaald en is mijn doel bereikt. Dan Djoko nog even het toernooi winnen en het is een prima RG.
Jij gaat er vanuit dat Murray wint?
Tennisarm dagje zo. Murray ga ik niet redden, Monfils Federer zal ongeveer 16:00 beginnen dus daar kan ik nog wel een flink deel van zien.
mindlight Wrote:Jij gaat er vanuit dat Murray wint?
Ja.
Ahh ok, ik hou het op 50/50. Troicki was gisteren de eerste 2 sets duidelijk de betere dus als die vermoeidheid weer wat weg is kan het wel goedkomen.
Moeilijk te voorspellen idd. Troicki eerste 2 sets duidelijk beter, Murray set 3 en 4 vrij oppermachtig. Ik ga dat zo zeker even bekijken.
1-0 Troicki en nu meteen 15-30!
Je wordt toch gestoord van dat geslice van Murray.
centre court Wrote:Je wordt toch gestoord van Murray.

Nogal Puke
Off topic: Wie gaat in hemelsnaam het damestoernooi winnen? Onvoorspelbaarder dan ooit, dat damestennis. Azarenka fietst er het makkelijkst doorheen.
_Tampie Wrote:Off topic: Wie gaat in hemelsnaam het damestoernooi winnen? Onvoorspelbaarder dan ooit, dat damestennis. Azarenka fietst er het makkelijkst doorheen.

Sharapova!
Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt! Troicki slaat een smash en het punt lijkt zeker, Murray haalt 'm toch maar ondertussen komt een ballenkind de baan op die ook denkt dat 't punt af is. Ondertussen kan Troicki de gehaalde bal van Murray makkelijk afmaken maar roept Pascal Maria een LET. Vreselijk.
Typisch... Bij Troicki vrees je gelijk dat dit soort dingen doorwerken...
Het werkte ook door, mentaal was ie ff weg maar hij breakt toch! 4-2. Nu naar 5-2 dan! Dan is 't beslist.
centre court Wrote:Het werkte ook door, mentaal was ie ff weg maar hij breakt toch! 4-2. Nu naar 5-2 dan! Dan is 't beslist.

Als Troicki belooft dat hij Chela pakt, dan gun ik hem hier van harte de zege!