FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
2-0 Ferrer :-$ :-"
Quote wordt alleen maar hoger buurs, zet je hond in!
Die Benne houdt iedereen voor de gek. Vanaf 6-1 6-2 4-0 gaat ie pas knallen straks.
En als buurs dan inzet, is ie miljonair.

Beest mist wel even 0-40. Het blijft toch wel echt mijn favoriete speler om naar te kijken.
Van mij niet...Maar ben blij dat hij het goed doet...Klasse David!

Buurs is naar de bank om lening af te sluiten???
Benne moet wel snel warm worden.
Jammer.
Hup Petje!
Benneteau er knetterhard af... Icon_evil

Hopen dat Darcis en Del Potro winnen en dat Djoko door zijn enkel gaat.
9 games buurs, bijna.

Hup Petje!
Ik zit er dit jaar helemaal naast, Ad....telkens weer.
Wat vond Nick van je voorspelling?
Hup Kavcic. Snoep Potro iig maar weer een setje af.
Die Monfils ook weer....
Ad Wim Wrote:Wat vond Nick van je voorspelling?

Je kunt altijd voor de makkelijke weg gaan, Ad, maar af en toe is het leuk om verrassingen te voorspellen.

Helaas pakt het verkeerd uit.
Dat is geen antwoord op m'n vraag.
Hier zat je er wel erg ver naast, buurs. Maar op zich eens dat benne van die dagen kan hebben. Maar wie niet? Dan nog had hij het nooit af kunnen maken.

Riba gaat er hard af zeg.... jammer. Dan toch beter een qualie kunnen nemen en 200 niet investeren. Ik gaf hem een goede kans op de 90, maar had me er ook niet echt in verdiept.
Dat had ik dus ook met Volandri. CC heeft uiteindelijk de juiste keuze gemaakt en niet gedacht aan het geld dat je over houdt.
Prima Rufin!

Darcis sp tegen...kom op Steve!
Prima Steve 5-5!
Monfils meteen weer in de problemen...
Darcis - Petzschner kan weleens erg belangrijk worden om iets te compenseren.
Veel alternatieven voor Djoko en/of Nadal bezig nu. Potro, Darcis, Montanes, Gasquet en Monfils mogen er allen uit. Al verwacht ik dat er zeker 4 zullen winnen.
Klote, Darcis breakt wel.
Darcis =D>

Monfils maakt er weer een Monfils wedtrijd van
centre court Wrote:Veel alternatieven voor Djoko en/of Nadal bezig nu. Potro, Darcis, Montanes, Gasquet en Monfils mogen er allen uit. Al verwacht ik dat er zeker 4 zullen winnen.

Voorlopig gaan alle 5 heren die eruit moeten goed. Ik zie alleen Petz Darcis nog wel pakken maar ook hij staat al een set achter.
Gaat niet best met Gasquet maar ja dat zijn we gewend als ie bij mij in het team staat Undecided Voor de rest mogen er best eens wat veel gekozen spelers gaan sneuvelen. Tot nu toe is het een matige FTM week met natuurlijk belachelijke uitslagen van Almagro en Llodra en het doorgaan van veelgekozen spelers als Darcis, Verdasco, Chela, Bellucci
Tuurlijk Darcis breakt. Montanes pakt set ](*,)
Prima dit...Darcis, JMDP, en Granollers!
Natuurlijk heb ik weer hele anders belangen als jou Kool. Het gaat dus of voor of voor jou goed af lopen. Gasquet schaam je! (alweer!!!!!!!)
Darcis of Ramos wordt wel duur zo. Darcis kan ook nog best van Monfils winnen.