FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Wat een lafaard, die Nadal. Hij doet helemaal niks meer sinds 5-1, Murray verdient dit gewoon, die gaat er iig wel voor.
Ad Wim Wrote:Wat een lafaard, die Nadal. Hij doet helemaal niks meer sinds 5-1, Murray verdient dit gewoon, die gaat er iig wel voor.
Come on ANDY!!!!
Deze Nadal zou zelfs van Federer kunnen verliezen. Het is een matige pot, met wel regelmatig mooie punten.
Ik vermoedde al.dat het tegen zou vallen, maar dit.is wel.heel matig. Komt ook wel door de wind, maar Nadal is zo laf. Als hij echt aan zou zetten, en meer voor de lijnen zou gaan, was het al afgelopen.

En ik heb alleen maar Nos, dus kan maar tot 1730 kijken...
Geen ES?
Klasse Rafa! 2-0 in sets en een break in de 3e moet voldoende zijn. Dan nog 1 wedstrijd om dit een perfecte RG te laten zijn.
2 games nog Rafa!
Stille Wrote:Murray in 4

Einde FTM jaar qua topnotering
Als je zulke uitspraken doet, verdien je ook geen topnotering...
Klasse Rafa, Hup Novak!
2 breaks. 1-1.
Wat een niveau, mijn god. Elke game is een strijd op leven en dood.
Go Roger!!!!
*4-2 tb =P~
JAAA! KONING ROGER!! :beerbros:
Die komt dus nooit af vandaag, wat een drama.
Stelletje eikels idd, start nou gewoon om 13:00.... Tot hoe laat kunnen ze door? 21:30 ongeveer? Djoko gaat geen drie sets meer winnen in 2 1/4 uur.
Tot half 10 spelen. Wat een idioten idd. En dan was Nadal nog maar 3 sets ook. Hoe verzin je 't om om 14 uur pas te starten.
Dit wordt Roger in 3!
In dat geval redden ze het vandaag nog wel. Voor FTM is het op zich niet zo'n drama als FedEx dit wint.

Met buurs scheelt het 1280 punten, een Djoko def. Nadal vs. een Nadal def. Federer. Dan komt hij binnen 2000 punten en zal hij wel weer gemotiveerd zijn.
Buurs en Scholten week!
ATPWorldTour ATP World Tour
#Federer takes 76 63 lead vs. @DjokerNole in @rolandgarros semis. Fed 174-0 at Grand Slam level when winning first two sets. #atp #tennis
:beerbros:
Michael K -week
Waar gaat dit over? Is Roger zo goed?
Ad Wim Wrote:Waar gaat dit over? Is Roger zo goed?

Eerste set zeer hoog niveau. Daarna is 't minder. Erg matig Djoko in de 2e, Roger begint de 3e belabberd.
1e set was idd leuk. Daarna gewoon erg matig met heel veel UE
Hop! 3e set binnen! Als Federer niet kan bijschakelen verliest ie de 4e ook.
Ik heb een stuk 1e/2e set gezien en ik kijk nu, maar ik vind Federer magistraal spelen. Wat een power en wat is het moeilijk hem te passeren. Ook Djokovic speelt goed trouwens.
Hoewel al mijn belangen een overwinning van Djokovic nodig hebben, gun ik het toch Federer. Alleen jammer dat Nadal tegen hem meer kans heeft, de winnaar van deze partij verdient het zoveel meer.
Zul je net zien dat hij nu onnodige fouten gaat maken.
4-4 0-30!