FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hopelijk kan Dolgo overtuigen.
Twitteren over RG onder werktijd, dat past wel in Stilles plaatje ja...
Eigenlijk moet ik voor Murray zijn, want die moet daar dan maar de SF halen. Als hij verliest, wordt het wel een heel makkelijk kwart.
Hij kan zomaar van iedereen verliezen op gravel, maar pakt wel een set van Nadal en Djoko, gek mannetje.
Twitter is een must voor mijn werk, haal er veel semi-nieuws vandaan. Hobbymatig is het ook handig, een tweetje is snel gestuurd [gay]
Hup Dolgo en Nico vandaag! Rafa mag best sneuvelen!
Ik reken op 180 punten voor Dolgo, en dat mag ook nog wel. Almagro voor 90 eruit zou top zijn, dan wordt het wel heel lastig om aan 1200 punten met alternatieven te komen. Dus alles op Mayer dit toernooi. Mooi dat het ook een prachtige speler is.
9 ue van Dolgo...hij gaat weer lekker :roll:
Ad Wim Wrote:Ik reken op 180 punten voor Dolgo, en dat mag ook nog wel. Almagro voor 90 eruit zou top zijn, dan wordt het wel heel lastig om aan 1200 punten met alternatieven te komen. Dus alles op Mayer dit toernooi. Mooi dat het ook een prachtige speler is.

Omg Ad... Undecided

Het spel van Mayer ziet er technisch toch absoluut niet uit.
Veel minder kan het niet.
Daarom is het juist prachtig, omdat ie uitzonderlijk is en zijn spel heel leuk is om naar te kijken.
Een speler zonder techniek (al is ie dat natuurlijk niet), dat moet jou toch aanspreken?
Ad Wim Wrote:Ik reken op 180 punten voor Dolgo, en dat mag ook nog wel. Almagro voor 90 eruit zou top zijn, dan wordt het wel heel lastig om aan 1200 punten met alternatieven te komen. Dus alles op Mayer dit toernooi. Mooi dat het ook een prachtige speler is.

Alles op Mayer? :roll: :lol:
Ad is idd grappig.
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik reken op 180 punten voor Dolgo, en dat mag ook nog wel. Almagro voor 90 eruit zou top zijn, dan wordt het wel heel lastig om aan 1200 punten met alternatieven te komen. Dus alles op Mayer dit toernooi. Mooi dat het ook een prachtige speler is.

Alles op Mayer? :roll: :lol:
Wacht maar af. Als ie fit is/blijft, kan ie zomaar QF halen.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik reken op 180 punten voor Dolgo, en dat mag ook nog wel. Almagro voor 90 eruit zou top zijn, dan wordt het wel heel lastig om aan 1200 punten met alternatieven te komen. Dus alles op Mayer dit toernooi. Mooi dat het ook een prachtige speler is.

Alles op Mayer? :roll: :lol:
Wacht maar af. Als ie fit is/blijft, kan ie zomaar QF halen.

En toch ga je voor de laffe tactiek Undecided
Waar heb je het over?
Ad Wim Wrote:Waar heb je het over?

jij hebt toch nadal en djoko?

dan had je beter voor mayer, dolgo, karlo, beck etc kunnen gaan.
Ad Wim Wrote:Twitteren over RG onder werktijd, dat past wel in Stilles plaatje ja...

Beter dan alleen maar klagen
Lees gewoon eens voordat je onzin post, dit is allemaal al voorbij gekomen.
Kun je in de slamtracker ook ergens aangeven dat je alleen de men's singles wil zien?
Nee helaas niet. Dat kan wel in de normale scores maar die lopen achter
Prima Dolgo!
Ad Wim Wrote:Eigenlijk moet ik voor Murray zijn, want die moet daar dan maar de SF halen. Als hij verliest, wordt het wel een heel makkelijk kwart.
Hij kan zomaar van iedereen verliezen op gravel, maar pakt wel een set van Nadal en Djoko, gek mannetje.

Idd, Murray SF graag Sad

Melzer zou nog beter zijn, maar is erg onwaarschijnlijk.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik reken op 180 punten voor Dolgo, en dat mag ook nog wel. Almagro voor 90 eruit zou top zijn, dan wordt het wel heel lastig om aan 1200 punten met alternatieven te komen. Dus alles op Mayer dit toernooi. Mooi dat het ook een prachtige speler is.

Alles op Mayer? :roll: :lol:
Wacht maar af. Als ie fit is/blijft, kan ie zomaar QF halen.

Hij gaat natuurlijk niet winnen van Nico! 1 op de 10 keer wellicht, maar sowieso niet in een Bo5.
Haider-Maurer overtuigt trouwens ook wel.
Kan lastig worden voor Dolgo.
_Tampie Wrote:Kun je in de slamtracker ook ergens aangeven dat je alleen de men's singles wil zien?
Echt drama is dat he? Ook dat je nog geen bps kunt zien in de eerste game, voordat de game voorbij is. Zo simpel te implementeren, en toch werkt het al jaren niet.
Mayer gaat eraf tegen Falla [-o<
buurs Wrote:Haider-Maurer overtuigt trouwens ook wel.
Kan lastig worden voor Dolgo.

Heb je gezien tegen wie? :wink:
Come on Prodon! Murray nog niet best.
2bp's prodon :lol:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Haider-Maurer overtuigt trouwens ook wel.
Kan lastig worden voor Dolgo.

Heb je gezien tegen wie? :wink:

Heb je Haider weleens zien spelen?

En Sweeting heeft wel al een toernooi op gravel gewonnen. :wink:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Haider-Maurer overtuigt trouwens ook wel.
Kan lastig worden voor Dolgo.

Heb je gezien tegen wie? :wink:
Ga nou niet op dat indekken in.