FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2011
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dit is dan weer erg knap van Ferrer.

Kapt ie er nou mee?
Ze stoppen ermee, verrassend :lol:
Ja, ze kappen ermee. Dat is dan weer gunstig voor Monfils denk ik.
Goed, ik ben snel weer weg, dank voor het korte wedstrijdverslag Ad
Hij heeft toch wel pijn lijkt het, dan is het helemaal gunstig.
Wie heeft pijn?
Monfils.
mindlight Wrote:Ik hoor nu op het commentaar dat er inderdaad niets met Murray is. Aansteller!

welk commentaar...wie zegt dat??
Je zal morgen wel zien dat er wel degelijk iets is en hij niet 100% is.
Er is een MRI-scan gemaakt en daar kwam niets uit naar voren.
Als hij er dan maar niet na de partij tegen Troicki achter komt dat hij niet verder kan.
Stel je voor: Smyczek, Anderson, Rosol, Falla, walkover levert een halve finale op een Grand Slam op, dat is echt een nachtmerrie scenario.
Gisteren niets gezien maar wel regelmatig in het feestgedruis op Woudestein gevolgd.
Dit wordt echt de meest dramatische RG voor mij ever tijdens FTM. Wat een kutteam heb ik gemaakt. Stupid!
andre Wrote:Als hij er dan maar niet na de partij tegen Troicki achter komt dat hij niet verder kan.
Stel je voor: Smyczek, Anderson, Rosol, Falla, walkover levert een halve finale op een Grand Slam op, dat is echt een nachtmerrie scenario.

Weddenschap staat al op Troicki hier! NID!
Moet eigenlijk voor Falla zijn, zeker ook omdat Chela in staat is SF te halen.
Hup Falla, Nadal, Soderling en Troicki! Eigenlijk alle 4 wel heel belangrijk.

Ook zeer belangrijk dat Monfils Ferrer eruit tikt. Jammer dat ie de 4e met een break achterstand moet beginnen maar ik heb vertrouwen in hem.
Haggie Wrote:
andre Wrote:Als hij er dan maar niet na de partij tegen Troicki achter komt dat hij niet verder kan.
Stel je voor: Smyczek, Anderson, Rosol, Falla, walkover levert een halve finale op een Grand Slam op, dat is echt een nachtmerrie scenario.

Weddenschap staat al op Troicki hier! NID!

Hier ook.... Sad
Murray heeft toch gewoon 1,5e set lang Berrer weggeslagen nadat hij zijn enkel verzwikte? Later ook niets meer over een blessure gehoord.
Fognini speelt waarschijnlijk morgen niet. Over paar min persconferentie (bron twitter)
Hup Falla. Schade beperken!
Soderling [-o<
Monfils [-o<
Falla [-o<
Met die Britse galbak is niets aan de hand. Wel heeft hij zichzelf een alibi verschaft voor de rest van het toernooi, mocht het onverhoopt ergens mislopen. Geld op Troicki zetten lijkt mij weggegooid geld.
Fognini speelt dus idd niet tegen Djokovic. Sjonge jonge zeg. Hij had wel gewonnen maar een beetje inspanning had wel lekker geweest. Djoko heeft nu tm vrijdag vrij
Klasse Alejandro!
Ik denk dat Djokovic er wel van baalt. Hij komt nu een wedstrijd tekort voor het record. Als hij nu in de finale verliest, verbetert hij niet het record van McEnroe.
Hup Soderling en Andy Murray! :cheers:
Falla moet dit inderdaad maar winnen.
Chela begint altijd slecht.
Sinds Lu eruit ligt is FTM niet meer belangrijk. Hup Chela en Na Li voor Zweeler :cheers:
Stille Wrote:Fognini speelt dus idd niet tegen Djokovic. Sjonge jonge zeg. Hij had wel gewonnen maar een beetje inspanning had wel lekker geweest. Djoko heeft nu tm vrijdag vrij
tm vrijdag vrij???
Zijn halve finales op zaterdag? Kan ik me niet voorstellen.
Enkele quotes van niet nader te noemen persoon:

"Rus pakt hooguit 3 games tegen Clijsters"
"Chela komt nooit ver op Grand Slams"
Het is tot vrijdag Kolemans. Vrijdag zijn de HF voor de heren