FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:kans?
Absoluut \Big Grin/
dit had de game moeten worden.

nu zal canas wel gebroken worden :cry:
Canas gaat wel een stuk beter spelen en Federer zakt wat in...
Lopez naar 1-0
Wat een punt om te breaken =D>
en het is gebeurd Icon_evil

schijtzooi
wat een punt =D> !

Jammer dat ie zo moet eindigen
Mooi moment om te breaken ook. Net de eerste kans voor Canas en meteen de volgende game toeslaan =D>
jammer buursmans!
Wat is het toch een genot om naar Federer in vorm te kijken!
Ad Wim Wrote:Wat is het toch een genot om naar Federer in vorm te kijken!

Geldt wmb voor de gehele top-5 en niet specifiek Federer.
Lopez heeft echt faalangst op gp´s en bp´s. Hoeveel hij er nu alweer wel niet mist op eigen service :roll:
Nou, Federer staat er voor mij toch wel een paar niveaus boven, wat een geweldenaar en alleskunner is dat!
Zoveel meer brille en flair dan Djoko, Nadal, Ferrer en Davy.
Ad Wim Wrote:Nou, Federer staat er voor mij toch wel een paar niveaus boven, wat een geweldenaar en alleskunner is dat!


we zullen het zondag zien wie er in de finale staat en wie de beste is Icon_twisted :8: \Big Grin/
We hebben het niet over de beste, Buurs, want dat is al een paar jaar overduidelijk. Ga nu maar weer terug in die reet van Nadal...
jij wil nu toch juist dat Nadal verliest ofniet vor ftm :wink:
Lapentti-Volandri nu, de belangrijkste van de dag voor mij.
Haggie Wrote:jij wil nu toch juist dat Nadal verliest ofniet vor ftm :wink:

win-win situatie :wink:

ik hoop dat rafa er zondag gewoon weer staat :8:
Hahahaha, wat ben je toch een vermakelijke snuiter :lol:
Ad Wim Wrote:We hebben het niet over de beste, Buurs, want dat is al een paar jaar overduidelijk. Ga nu maar weer terug in die reet van Nadal...

::O
Ad Wim Wrote:Hahahaha, wat ben je toch een vermakelijke snuiter :lol:

dank je \Big Grin/
ancic inmiddels al 3 bp gemist :x
Ad Wim Wrote:Nou, Federer staat er voor mij toch wel een paar niveaus boven, wat een geweldenaar en alleskunner is dat!
Zoveel meer brille en flair dan Djoko, Nadal, Ferrer en Davy.

Zeker op gravel vind ik dat onzin.
En daarbij, benut het dan eens en win eens van Nadal.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, Federer staat er voor mij toch wel een paar niveaus boven, wat een geweldenaar en alleskunner is dat!
Zoveel meer brille en flair dan Djoko, Nadal, Ferrer en Davy.

Zeker op gravel vind ik dat onzin.
En daarbij, benut het dan eens en win eens van Nadal.


\Big Grin/
Jeeeeezus, wat een kort-door-de-bocht onzinpost zeg, ben ik niet van je gewend...

Wat heeft prachtig spel en genot om naar te kijken nu weer te maken met winnen op gravel van Nadal? Je begint een beetje op Buurs te lijken zo... Sad
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou, Federer staat er voor mij toch wel een paar niveaus boven, wat een geweldenaar en alleskunner is dat!
Zoveel meer brille en flair dan Djoko, Nadal, Ferrer en Davy.

Zeker op gravel vind ik dat onzin.
En daarbij, benut het dan eens en win eens van Nadal.


\Big Grin/
Kijk, dat bedoel ik dus al, Pipo de clown is ook weer wakker als het om Nadal gaat...
tipsa breakt direct
Ancic miste trouwens net ook even 3 bp's op 1-1...
Ad Wim Wrote:Jeeeeezus, wat een kort-door-de-bocht onzinpost zeg, ben ik niet van je gewend...

Wat heeft prachtig spel en genot om naar te kijken nu weer te maken met winnen op gravel van Nadal? Je begint een beetje op Buurs te lijken zo... Sad

Helemaal niets, maar je doet net alsof Federer de koning van het gravel is qua spel en dat is natuurlijk flauwekul. Ik heb er vandaag niets van gezien, eerlijk is eerlijk, maar heb hem dit seizoen al meerdere malen zien stuntelen tegen namen waar hij simpel van zou moeten winnen.
En als hij dan toch verheerlijkt wordt, op basis van deze ene pot, nou ja dan wil ik het ook wel tegen Nadal zien, zo bedoelde ik het.

Verder zijn ze beide geen favoriet, dus vergelijk me in die zin niet met Buurs aub Wink
Kleine toevoeging. Jij noemde Federer alleskunner, daar kwam de winst op nadal opmerking vandaan.