FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Forza Robredo.. Mijn enige overgebleven speler.....
Forza Djokovic...Mijn enige overgebleven speler....
Forza Almagro...Mijn enige overgebleven speler....
forza almagro en robredo, mijn overgebleven spelers
Forza mijn kater...
Ad Wim Wrote:Forza mijn kater...
:lol:
Robredo nog nooit een set van Roddick gewonnen :o
Almagro 2.6 en Blake 3.55 :-k

Robredo heb ik sowieso voor 1.7...
Ad Wim Wrote:Robredo nog nooit een set van Roddick gewonnen :o

vandaag de eerste en de tweede :8:
Ad Wim Wrote:Almagro 2.6 en Blake 3.55 :-k

Robredo heb ik sowieso voor 1.7...

Blake had ik sowieso gedaan. Ik heb gister pech gehad. Bolelli heeft veel verkloot voor mij, verder wilde Horna niet meewerken. Hopen op toernooiwinst van Tommy nu.
Tja, Blake is wel erg veel, maar Wawrinka is ook wel erg goed. Ik heb nu Robredo en Almagro.
Ik vind de onderkant van het schema nu maar lastig te voorspellen...

Robredo - Roddick: Op gravel durf je niet echt op Roddick te gokken, maar Robredo heeft zijn faam ook van de lange top-10 tijd zonder aansprekende resultaten

Wawrinka - Blake: Wawrinka is bij vlagen erg goed, maar veel te grillig. Hij vindt zichzelf een gravelspeler, maar ik vind van niet. En Blake is sowieso geen gravelspeler, maar wel een betere tennisser.

ook de halve finale (welke dat ook gaat worden) aan de onderkant is dadelijk niet te voorspellen.

Vooralsnog heb ik naast Federer maar gekozen voor Almagro als zekerheidje voor de dag.
Almagro als zekerheid? Ik zou Djoko eerder als zekerheid neerzetten...
Wawrinka en Federer zijn mijn zekerheidjes, en vooral bij Wawrinka verwacht ik een veegpartij.
Mijn vertrouwen in Almagro wordt voor een gedeelte gevoed door mijn aversie tegen Djokovic. Daar ben ik me bewust van. Rationeel spelen ook de schlemielige gravelresultaten van Djoko de afgelopen weken een rol. Die partij tegen Andreev was armoede troef... zoveel UE als de rus gaat Almagro niet slaan vanmiddag.
Klopt, hoewel ik Djokovic in de periode tot Wimbledon vorig jaar wel aimabel vond, wordt dat nu met de week minder. En Djokovic is geen gravelkoning, maar ik acht hem wel in staat Almagro te kloppen, die mentaal zo bijzonder zwak is dat ik hem die UE wel zie slaan.

Andreev tweede set gisteren was wel een genot om naar te kijken trouwens
mindlight Wrote:Klopt, hoewel ik Djokovic in de periode tot Wimbledon vorig jaar wel aimabel vond, wordt dat nu met de week minder. En Djokovic is geen gravelkoning, maar ik acht hem wel in staat Almagro te kloppen, die mentaal zo bijzonder zwak is dat ik hem die UE wel zie slaan.
Andreev tweede set gisteren was wel een genot om naar te kijken trouwens

Daar was tegen Nalbandian helemaal niets van te merken. ijzersterk/gefocuseerd en geconcentreerd gehele wedstrijd.
Niets van gezien helaas, maar geloof je direct. Als Almagro idd ijzersterk/gefocust en geconcentreerd blijft moet hij kunnen winnen.
Dat viel wel mee hoor, Haggeman, ook behoorlijk veel stommem fouten op stomme momenten...
XL Wrote:Ik vind de onderkant van het schema nu maar lastig te voorspellen...

Robredo - Roddick: Op gravel durf je niet echt op Roddick te gokken, maar Robredo heeft zijn faam ook van de lange top-10 tijd zonder aansprekende resultaten

Wawrinka - Blake: Wawrinka is bij vlagen erg goed, maar veel te grillig. Hij vindt zichzelf een gravelspeler, maar ik vind van niet. En Blake is sowieso geen gravelspeler, maar wel een betere tennisser.

ook de halve finale (welke dat ook gaat worden) aan de onderkant is dadelijk niet te voorspellen.

Vooralsnog heb ik naast Federer maar gekozen voor Almagro als zekerheidje voor de dag.
Ik vind Robredo eerder een zekerheid dan Almagro, moet ik zeggen.

En Blake de betere tennisser? Wawrinka heeft eigenlijk een soortgelijke stijl, maar is een veel slimmere en op gravel zeker een completere speler. Blake kan zo oliedom spelen...
En Wawrinka is natuurlijk een stuk beter in vorm. Gisteren vlagen tegen JCF gezien en hij rost gewoon elke beetje halfcourt bal weg.
Ad Wim Wrote:Dat viel wel mee hoor, Haggeman, ook behoorlijk veel stommem fouten op stomme momenten...

Maar goed genoeg om toch vrij eenvoudig van Nalbi te winnen.
nalbi was dramatisch...traag en keer op keer te laat
Dat kwam idd omdat Nalbi heel slecht was...
kooltje Wrote:nalbi was dramatisch...traag en keer op keer te laat

Dat heet te dik. Het is ook niet alleen de overwinning op Nalby waardoor ik van mening ben dat Almagro ook van Djoko wint.
Tja, ik denk dat het helemaal in de handen van ALmagro ligt. Als hij 2/3 sets op hoog niveau geconcentreerd kan spelen, wint hij. Als hij even een paar games verslapt en/of een voorsprong weggeeft, bijt Djoko zich er zo in vast...
Precies, en dan is Almagro direct kansloos. Voor mij het te verwachten scenario.
Voor mij is Djoko in deze weken even de AZ van de afgelopen voetbalcompetitie. Iedereen ruikt dat dit het moment is om van hem te winnen. Hij boezemt even geen angst in. Het is aangeschoten wild. Het ziet er kwetsbaar uit en volgens mij kan hij in deze vorm niet terugvallen op zijn winners instinct.
ben het hier totaal niet mee eens...Als Djoko goed speelt wint Djoko...ongeacht hoe Almagro speelt
oneens. Als ze allebei top zijn, beslist kwaliteit op gravel en dan vind ik Almagro beter.
kooltje Wrote:ben het hier totaal niet mee eens...Als Djoko goed speelt wint Djoko...ongeacht hoe Almagro speelt

maar het is niet reeel om te verwachten dat Djokovic vannacht ineens zijn vorm heeft teruggevonden.
mindlight Wrote:Precies, en dan is Almagro direct kansloos. Voor mij het te verwachten scenario.
Almagro is sowieso niet direct kansloos dan, maar wel kwetsbaar inderdaad. Maar goed, als het bij 1 zwakke fase blijft, kan hij nog makkelijk winnen...