FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
vind dat tsonga het helemaal niet slecht doet hoor ad...
Hij is niet onaardig inderdaad, maar Simon maakt ook wel erg veel fouten en juist op vastheid moet hij het winnen van Jo.
Ik ook niet, maar hij kan op elke ondergrond goed uit de voeten, slordigheid is altijd z'n grote makke.
Tsonga speelt met weinig risico, dat doet hij normaal niet. Dat moet je afstraffen, want verdedigen kan hij niet echt...
Als tsonga goed speelt dan maakt hij het punt...
maar ja ik hoop een beetje op dezelfde wijze als volandri
lekker gilles! twee bps!
hoog niveau nu...
simon staat goed te retouneren op tsonga's eerste services
verdomme deuce..erg jammer
kooltje Wrote:Als tsonga goed speelt dan maakt hij het punt...
maar ja ik hoop een beetje op dezelfde wijze als volandri
Dat is natuurlijk op gravel veel lastiger. Ik zie hem nu ook niet echt aanvallend spelen, voornamelijk gewoon diep terug spelen.

Simon verneukt het, zeker op het 2e...
dit was een geweldige game van tsonga ad
Tja, hoe geweldig was hij dan wel niet van Simon als het 15-40 was?

Laatste punten waren goed van Tsonga, in zijn eigen games valt ie wel wat meer aan...
klopt...simon stond ook erg goed te spelen...maar als tsonga dat niveau vast kan houden vanaf 15-40 dan klopt hij veel spelers
Mwa, hoeveel ballen Tsonga niet op minder dan 1 cm uit heeft geslagen deze pot, geeft toch wel aan dat hij wel probeert aan te vallen.
kooltje Wrote:klopt...simon stond ook erg goed te spelen...maar als tsonga dat niveau vast kan houden vanaf 15-40 dan klopt hij veel spelers

Idd Kooltje Smile
Het is nogal wisselvallig, ook al 35 UEs van Tsonga met alleen de forehand.

Simon vergeet het hier af te maken...
naar zijn backhand!!!!!
Ad Wim Wrote:Het is nogal wisselvallig, ook al 35 UEs van Tsonga met alleen de forehand.

Simon vergeet het hier af te maken...

De wedstrijd af te maken? Kom op dat kan Simon nu echt niet.
En die UE van Tsonga waren grotendeels net uitgeslagen ballen.
Simon nu al 5 gp's gehad, allemaal zelf verkloot.

Niveau is bij vlagen heel hoog, maar soms ook laag.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is nogal wisselvallig, ook al 35 UEs van Tsonga met alleen de forehand.

Simon vergeet het hier af te maken...

De wedstrijd af te maken? Kom op dat kan Simon nu echt niet.
En die UE van Tsonga waren grotendeels net uitgeslagen ballen.
Nee, de game...
Ohh je bedoelde de game, ja dat doet Simon idd niet goed. Maar zoals al gezegd op Sport1, het is een mooi gevecht zo.
mooi...belangrijke game
mindlight Wrote:Mwa, hoeveel ballen Tsonga niet op minder dan 1 cm uit heeft geslagen deze pot, geeft toch wel aan dat hij wel probeert aan te vallen.
Ik heb hem in Simons games nog nauwelijks aan zien vallen, alleen maar diep terugslaan en dropshots...
kooltje Wrote:klopt...simon stond ook erg goed te spelen...maar als tsonga dat niveau vast kan houden vanaf 15-40 dan klopt hij veel spelers
Tja, maar als je op zo'n kort tijdsbestek kijkt, dan kun je dit over heel veel spelers zeggen...
natuurlijk meer van deze goede vlagen gezien bij tsonga...
simon retouneert echt goed maar moet dan het initiatief houden
Aiaiaia, wat een kasn op 0-15 :|
Nee, want die fases heeft Tsonga al veel vaker gehad. En in principe kan Tsonga ook heel veel spelers verslaan, dat heeft hij inmiddels al wel bewezen lijkt me zo.
kooltje Wrote:natuurlijk meer van deze goede vlagen gezien bij tsonga...
simon retouneert echt goed maar moet dan het initiatief houden
Dat zeg ik. Hij moet aanvallen want Tsonga kan niet verdedigen...
weer bp! nu pakken!
Jaaaaaaaaa! prima Gilles
Toch verwacht ik dat Tsonga m nog gaat winnen.