FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, 2007 en 2008 natuurlijk, daarvoor was hij nog niet de gevestigde top 10-speler, die hij nu is...
Je gaat het bij Federer toch ook niet hebben over 6 jaar geleden?

En drie jaar geleden haalde hij hier de halve finale, dus...

Nee jij hebt het over de laatste jaren, en dit jaar is nog niet eens halverwege. Dus 2007 en 2008 "natuurlijk" slaat nergens op. Je opmerking over 6 jaar geleden ook niet trouwens.
Maar Ferrer is vooralsnog gewoon geveegd door Stepanek, er staat nergens iets over een blessure, dus laten we maar ieder onze eigen conclusies trekken.
Pfff, ga je me nu weer pakken op de betekenis van een woordje om je gelijk te halen?

En die opmerking over Rome reageer je maar even niet op =D>

Nee ik pak je niet op een woordje, jij stelt iets, ik bewijs het tegendeel, en dan klopt de manier van bewijzen van mij ineens niet omdat ik alleen naar de laatste anderhalf jaar zou mogen kijken.
En dat ik niet reageer op de SF van Rome lijkt me logisch aangezien het in deze discussie niet over ver komen in toernooien gaat maar om dikke setverliezen van Ferrer.

lekker mindlight.
waarschijnlijk gaat een reactie van Ad nu lang duren :Big Grin
Hahahaha, ga jij maar gewoon weer in de zandbak spelen, ipv je te bemoeien met een gedegen discussie :lol:

jij moet in de politiek gaan Ad.
Kun je de hele dag discussieren over nutteloze dingen.
Jij moet iig niet in de politiek gaan. Alhoewel, bij de PVV zijn ze ongeveer wel van jouw niveau :lol:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:5-2 djoko....haggie zie je helemaal niet meer en mindlight gaat een discussie aan over niets :lol:
En Buurs gaat zich daarmee bemoeien :razz:

Hup Djoko!

ik bemoei me inhoudelijk niet over de discussie.
ik vind het gewoon prachtig dat jij er weer eens wordt uitgeluld cry
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, 2007 en 2008 natuurlijk, daarvoor was hij nog niet de gevestigde top 10-speler, die hij nu is...
Je gaat het bij Federer toch ook niet hebben over 6 jaar geleden?

En drie jaar geleden haalde hij hier de halve finale, dus...

Nee jij hebt het over de laatste jaren, en dit jaar is nog niet eens halverwege. Dus 2007 en 2008 "natuurlijk" slaat nergens op. Je opmerking over 6 jaar geleden ook niet trouwens.
Maar Ferrer is vooralsnog gewoon geveegd door Stepanek, er staat nergens iets over een blessure, dus laten we maar ieder onze eigen conclusies trekken.
Pfff, ga je me nu weer pakken op de betekenis van een woordje om je gelijk te halen?

En die opmerking over Rome reageer je maar even niet op =D>

Nee ik pak je niet op een woordje, jij stelt iets, ik bewijs het tegendeel, en dan klopt de manier van bewijzen van mij ineens niet omdat ik alleen naar de laatste anderhalf jaar zou mogen kijken.
En dat ik niet reageer op de SF van Rome lijkt me logisch aangezien het in deze discussie niet over ver komen in toernooien gaat maar om dikke setverliezen van Ferrer.
Ik heb het over de laatste jaren, dat lijkt me een vrij ruim begrip. Ik heb het dan natuurlijk niet over langer dan twee jaar geleden aangezien Ferrer toen nog niet veel was.
Goed, als jij dat zo graag wilt, de laatste anderhalf/twee jaar dan...

En jij zegt dat Rome gewoon niet zijn toernooi is, als argument dat hij zo verliest van Stepanek. Dat is natuurlijk onzin en dat weerleg door zijn halve finaleplaats aan te voeren. Dus kom maar met nog meer argumenten waarom hij niets onder de leden zou hebben. Het feit dat wij er hier niets over gelezen hebben, zegt natuurlijk ook helemaal niets...

Jij hebt het over de laatste jaren, correct, maar waarom mag ik niet kijken naar langer dan 2 jaar geleden? (overigens, voor alle duidelijkheid 2006 is exact 2 jaar geleden, en dus niet langer dan 2 jaar geleden, maargoed dan zal ik wel te horen krijgen dat ik je op woorden pak).

En ik zeg dat Rome zijn toernooi niet is, aangezien hij dat zelf ook aangeeft in de blog op atptennis.com. Dat hij in 2005 de SF haalde kan, maar toen was Ferrer nog niet veel en daar zouden we het niet over hebben.
Kijk, en dat bedoel ik nou over niveau. Dat je denkt dat ik eruit wordt geluld Undecided
Ad Wim Wrote:Jij moet iig niet in de politiek gaan. Alhoewel, bij de PVV zijn ze ongeveer wel van jouw niveau :lol:

ik ben pro Wilders en anti Adje :8:
Wat een geweldig forummeet zal dat trouwens worden in Amersfoort, ik denk dat we na partij 1 al van de tribunes geplukt worden :-"
Dit moet em worden Igor [-o<
het niveau daalt met de minuut hier
mindlight Wrote:Jij hebt het over de laatste jaren, correct, maar waarom mag ik niet kijken naar langer dan 2 jaar geleden? (overigens, voor alle duidelijkheid 2006 is exact 2 jaar geleden, en dus niet langer dan 2 jaar geleden, maargoed dan zal ik wel te horen krijgen dat ik je op woorden pak).

En ik zeg dat Rome zijn toernooi niet is, aangezien hij dat zelf ook aangeeft in de blog op atptennis.com. Dat hij in 2005 de SF haalde kan, maar toen was Ferrer nog niet veel en daar zouden we het niet over hebben.
Ik zeg dat langer dan 2 jaar geleden niet representatief was, net als dat niet zo is als je naar de resultaten van Federer van 6 jaar geleden gaat kijken. Dat ben je toch wel met me eens, neem ik aan?
Als we het over de Ferrer van nu hebben, heeft het mijns inziens weinig zin om over uitslagen van langer dan twee jaar geleden te praten...

Dat van die blog wist ik niet, maar ik kijk naar zijn uitslagen en op basis daarvan is het onzin om te zeggen dat het zijn toernooi niet is.
En nu haal je zelf twee discussies door elkaar, iets dat je mij net zelf, onterecht, verweet... :roll:
kooltje Wrote:het niveau daalt met de minuut hier
Bij Djoko-Andreev?
0-15
15-15
mindlight Wrote:Wat een geweldig forummeet zal dat trouwens worden in Amersfoort, ik denk dat we na partij 1 al van de tribunes geplukt worden :-"
Ach ja, dan laten we gloryhunters daar zitten en gaan we naar het promo-dorp om bier te drinken, mooie vrouwen te kijken en te ouwehoeren :razz:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Jij hebt het over de laatste jaren, correct, maar waarom mag ik niet kijken naar langer dan 2 jaar geleden? (overigens, voor alle duidelijkheid 2006 is exact 2 jaar geleden, en dus niet langer dan 2 jaar geleden, maargoed dan zal ik wel te horen krijgen dat ik je op woorden pak).

En ik zeg dat Rome zijn toernooi niet is, aangezien hij dat zelf ook aangeeft in de blog op atptennis.com. Dat hij in 2005 de SF haalde kan, maar toen was Ferrer nog niet veel en daar zouden we het niet over hebben.
Ik zeg dat langer dan 2 jaar geleden niet representatief was, net als dat niet zo is als je naar de resultaten van Federer van 6 jaar geleden gaat kijken. Dat ben je toch wel met me eens, neem ik aan?
Als we het over de Ferrer van nu hebben, heeft het mijns inziens weinig zin om over uitslagen van langer dan twee jaar geleden te praten...

Dat van die blog wist ik niet, maar ik kijk naar zijn uitslagen en op basis daarvan is het onzin om te zeggen dat het zijn toernooi niet is.
En nu haal je zelf twee discussies door elkaar, iets dat je mij net zelf, onterecht, verweet... :roll:

Nee ik haal ze niet door elkaar, vandaar dat ik de opmerkingen ook netjes in aparte alineas heb gezet.
Maar laten we erover ophouden, het begint te verzanden in geneuzel over details, punt lijkt me gemaakt Smile
GSM Djoko
Djoko, sleept hem er weer eens uit op mentaliteit. Die gast maakt het zichzelf vaak zo moeilijk. En hij is fysiek al niet zo sterk...
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Wat een geweldig forummeet zal dat trouwens worden in Amersfoort, ik denk dat we na partij 1 al van de tribunes geplukt worden :-"
Ach ja, dan laten we gloryhunters daar zitten en gaan we naar het promo-dorp om bier te drinken, mooie vrouwen te kijken en te ouwehoeren :razz:

Big Grin komt goed
Djoko trouwens gewonnen, zonde.
Ad Wim Wrote:Djoko, sleept hem er weer eens uit op mentaliteit. Die gast maakt het zichzelf vaak zo moeilijk. En hij is fysiek al niet zo sterk...
ben ik te posititief als ik dit zeg?
geen moment in problemen geweest...eerste set vanaf het begin voor gestaan.
Tweede set pakt Andreev knap maar kost hem veel te veel kracht...
derde set vanaf het begin op voorsprong en niet meer weggegeven
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Wat een geweldig forummeet zal dat trouwens worden in Amersfoort, ik denk dat we na partij 1 al van de tribunes geplukt worden :-"
Ach ja, dan laten we gloryhunters daar zitten en gaan we naar het promo-dorp om bier te drinken, mooie vrouwen te kijken en te ouwehoeren :razz:

Big Grin komt goed
Djoko trouwens gewonnen, zonde.
:lol:
feli kool.
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko, sleept hem er weer eens uit op mentaliteit. Die gast maakt het zichzelf vaak zo moeilijk. En hij is fysiek al niet zo sterk...
ben ik te posititief als ik dit zeg?
geen moment in problemen geweest...eerste set vanaf het begin voor gestaan.
Tweede set pakt Andreev knap maar kost hem veel te veel kracht...
derde set vanaf het begin op voorsprong en niet meer weggegeven


zie het aantal gewonnen punten. bijna gelijk.

andreev veel meer bp gehad.
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Djoko, sleept hem er weer eens uit op mentaliteit. Die gast maakt het zichzelf vaak zo moeilijk. En hij is fysiek al niet zo sterk...
ben ik te posititief als ik dit zeg?
geen moment in problemen geweest...eerste set vanaf het begin voor gestaan.
Tweede set pakt Andreev knap maar kost hem veel te veel kracht...
derde set vanaf het begin op voorsprong en niet meer weggegeven

Vind ik iets te positief ja. Eerste set beiden zeer slecht. Djoko wint door matig serveerwerk van Andreev. Tweede set loopt Andreev idd met krachten te smijten en wint hem terecht. Derde set heeft Andreev direct breakkansen en mazzelt Djoko erdoorheen om vervolgens zelf te breaken. Daarna ook wel wat geluk gehad in eigen servicegames, maar idd break uiteindelijk behouden.
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Wat een geweldig forummeet zal dat trouwens worden in Amersfoort, ik denk dat we na partij 1 al van de tribunes geplukt worden :-"
Ach ja, dan laten we gloryhunters daar zitten en gaan we naar het promo-dorp om bier te drinken, mooie vrouwen te kijken en te ouwehoeren :razz:

Big Grin komt goed
Djoko trouwens gewonnen, zonde.
:lol:

Jaja feli Kool Wink
buurs Wrote:feli kool.
thnx...het kan nog steeds Wink
zie het niet gebeuren...puur door djoko zelf.
Almagro won van een matige nalbandian das knap maar niet top.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Jij hebt het over de laatste jaren, correct, maar waarom mag ik niet kijken naar langer dan 2 jaar geleden? (overigens, voor alle duidelijkheid 2006 is exact 2 jaar geleden, en dus niet langer dan 2 jaar geleden, maargoed dan zal ik wel te horen krijgen dat ik je op woorden pak).

En ik zeg dat Rome zijn toernooi niet is, aangezien hij dat zelf ook aangeeft in de blog op atptennis.com. Dat hij in 2005 de SF haalde kan, maar toen was Ferrer nog niet veel en daar zouden we het niet over hebben.
Ik zeg dat langer dan 2 jaar geleden niet representatief was, net als dat niet zo is als je naar de resultaten van Federer van 6 jaar geleden gaat kijken. Dat ben je toch wel met me eens, neem ik aan?
Als we het over de Ferrer van nu hebben, heeft het mijns inziens weinig zin om over uitslagen van langer dan twee jaar geleden te praten...

Dat van die blog wist ik niet, maar ik kijk naar zijn uitslagen en op basis daarvan is het onzin om te zeggen dat het zijn toernooi niet is.
En nu haal je zelf twee discussies door elkaar, iets dat je mij net zelf, onterecht, verweet... :roll:

Nee ik haal ze niet door elkaar, vandaar dat ik de opmerkingen ook netjes in aparte alineas heb gezet.
Maar laten we erover ophouden, het begint te verzanden in geneuzel over details, punt lijkt me gemaakt Smile
Jij haalt nu het feit dat Rome niet zijn toernooi is door elkaar met de resultaten van een paar jaar geleden, en dat waren aanvankelijk twee losse discussies. De oorspronkelijke discussie ging erover dat Ferrer zelden tot nooit zo dik twee sets verloor de afgelopen anderhalf a twee jaar en dat het mijns inziens dus zeldzaam is dat hij zo dik van Stepa verliest en ik het dus wijt aan vermoeidheid/tanken.
Dat Ferrer nu van Stepa verliest omdat Rome niet zijn toernooi is, dat haalde jij erbij en dat probeerde ik te weerleggen met die halve finaleplaats. En dat had dus niet zoveel te maken met de dikke verliezen van Ferrer de afgelopen tijd, en die twee haalde jij wel door elkaar door te zeggen dat de halve finale in 2005 niet representatief was...

Maar goed, laten we er inderdaad mee kappen. Punten zijn gemaakt en genoteerd, even goede vrienden en ik ga weer aan de studie [Image: bier.gif]
Mijn vingers jeuken, maar ik zal niet happen :razz: Studeer ze, laat ik me ook nog eens wat nuttiger maken voor m'n baas :8:
Gonzo teruggetrokken?
cruijff Wrote:Gonzo teruggetrokken?

yep
Fijn :roll: