FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Icon_evil
Speciaal voor Buurs ligt het spel al enige tijd stil :8:
mindlight Wrote:Speciaal voor Buurs ligt het spel al enige tijd stil :8:

prachtig dit =D>
Soderling heeft er zin in :Big Grin
Nou inderdaad, die solliciteert nadrukkelijk naar een plaatsje in m'n team.
Maar belangrijker nog (ivm poll), Forza Gianluca =D>
Break Naso Hakkuh
nu pas thuis maar de leuke partijen komen nog zie ik Smile...
geen trainen dus kan lekker tot 2155 afwachten!
buurs Wrote:Soderling heeft er zin in :Big Grin
mindlight Wrote:Nou inderdaad, die solliciteert nadrukkelijk naar een plaatsje in m'n team.

Succes ermee :wink:
Wat een heerlijke backhand heeft Naso =P~
Naso wordt langszaam gesloopt :Big Grin
even tussendoor: Bemmer - Krajicek 6-1 :cry:
zinloos te melden

meldt volgend jaar maar als ze een keer weer heeft gewonnen :8:
hehe :wink: !

Ben benieuwd hoe Ad zal reageren op mijn BV vraag wissel, waardoor ik nu sowieso door ben ipv hem :8:
Haggie Wrote:hehe :wink: !

Ben benieuwd hoe Ad zal reageren op mijn BV vraag wissel, waardoor ik nu sowieso door ben ipv hem :8:

ik ook Icon_twisted

hij is trouwens al 2 dagen niet op forum geweest :roll:
apart :-k
dat gaat ad niet leuk vinden jongens.
En terecht toch? Je vult je poll toch in op basis wat je denkt? Die denkwijze zal toch niet veranderen een paar uur later?
die discussie kun je ontzettend lang voeren. misschien moet de loting en daarmee de verschillen pas na de deadline op het forum gezet worden.
Lijkt me ook als er mensen op deze manier "misbruik" van maken...
centre court Wrote:die discussie kun je ontzettend lang voeren. misschien moet de loting en daarmee de verschillen pas na de deadline op het forum gezet worden.

Exact dit heb ik weken geleden al voorgesteld, omdat ik ziek werd van die 'toevallige' kleine verschillen. Dat is er toen niet door gekomen, dus laten we die discussie niet weer gaan voeren.
Korolev verliest vorige week van fucking Petzschner en slaat nu Soderling van de baan. Icon_evil
Overdune Wrote:
centre court Wrote:die discussie kun je ontzettend lang voeren. misschien moet de loting en daarmee de verschillen pas na de deadline op het forum gezet worden.

Exact dit heb ik weken geleden al voorgesteld, omdat ik ziek werd van die 'toevallige' kleine verschillen. Dat is er toen niet door gekomen, dus laten we die discussie niet weer gaan voeren.

Ik heb mijn voorspellingen ook niet veranderd, niet de wedstrijden tenminste! Alleen de BV, die ene extra game.
Normaal gesproken is Ad hier elke dag, jammer dat hij er nu niet is.
Ad gaat vast nu wel als tweede door :wink:
regen :x
hier 25 graden en dan regent 't in rome. Icon_evil
en we tennissen alweer.
En 6-0 voor Monaco. =D>

Cuevas: cry
gaan morgen pas verder denk ik...nou daar gaan we..nu echt puzzelen
Pipo-Lapentti is ook een lastige :|

Net als het stuk Roddick-Davy...
ik heb echt een verschrikkelijk raar team, maar ga het laten staan
Ad Wim Wrote:Pipo-Lapentti is ook een lastige :|

Net als het stuk Roddick-Davy...
lapentti speelt erg goed...had ik niet meer verwacht van hem. Pipo in eigen land en goed hier vorig jaar.
Roddick verwacht ik weinig van...zou zomaar eens bolelli/ancic/chela kunnen worden