FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:Je vindt niet dat Andreev goed speelt de tweede set?
nee...hij werkt ontzettend hard en brengt veel terug...
calls net goed...
ballen van djoko 1 cm uit...
net werkt mee...

maar djoko momenteel dramatisch slecht
Weggevertje van Andreev dit punt, niet handig. :-k
die dropshots van djoko gaan 10 meter over het net :x
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Je vindt niet dat Andreev goed speelt de tweede set?
nee...hij werkt ontzettend hard en brengt veel terug...
calls net goed...
ballen van djoko 1 cm uit...
net werkt mee...

maar djoko momenteel dramatisch slecht

Hij werkt idd keihard, en daar ligt ook de sleutel tot succes. Iets meer inspanning van Djoko en Andreev is kansloos, maar ik vind Djokovic ongeinspireerd erbij lopen.
Tweede keer een weggevertje van Andreev op deuce. Dit is niet slim, hij moet nu doorzetten.
Kooltje kijkt alleen naar zijn eigen speler en als Djoko verliest is het gewoon een klote week. Dan nog heeft Andreev niet goed gespeeld.


Wat een misser :o
Haggie Wrote:Kooltje kijkt alleen naar zijn eigen speler en als Djoko verliest is het gewoon een klote week. Dan nog heeft Andreev niet goed gespeeld.


Wat een misser :o

Nou idd, alle kans op de dubbele break hier. Maar ik blijf erbij dat Andreev beter gravelspel heeft dan Djokovic.
Haggie Wrote:Kooltje kijkt alleen naar zijn eigen speler en als Djoko verliest is het gewoon een klote week. Dan nog heeft Andreev niet goed gespeeld.


Wat een misser :o
helemaal niet waar...ik was gisteren de eerste die zei dat hij niet goed speelde en dat hij zo het toernooi niet gaat winnen.
Maar ondanks dat Andreev keihard werkt en momenteel de ballen goed raakt...zou djoko hem met gemak moeten verslaan...en ik zie dat ook nog gebeuren...niet omdat ik hem heb
gaat een 3e set worden. Laat Djoko dan maar laten zien wat voor een topper het is
stepanek alweer geholpen...nu aan zijn bovenbeen...wel 2-1 voor..kom op luis!
Met gemak vind ik al bijna niet meer kunnen nu. Dan had ie t gewoon in 2 setjes moeten doen. Deze set gaat Andreev wel winnen en de volgende zou ik 50/50 zeggen.
Haggie Wrote:gaat een 3e set worden. Laat Djoko dan maar laten zien wat voor een topper het is
mee eens...en anders heeft hij 14 punten meer dan nadal :wink:
Dat is iig een ding dat zeker is Kooltje, die heb je maar vast binnen.
mindlight Wrote:Met gemak vind ik al bijna niet meer kunnen nu. Dan had ie t gewoon in 2 setjes moeten doen. Deze set gaat Andreev wel winnen en de volgende zou ik 50/50 zeggen.
nee gemak nu niet meer uiteraard...we zullen het zien..ik hoop/denk dat hij zich nog wel iets kan herstellen
Ik mis eigenlijk Ad, die even vertelt dat Djokovic nog lang geen nummer 1 is op deze manier Wink
stepanek beweegt echt moeilijk...dit mag Horna niet verpesten
Bij steppie is het beste eraf. Het is wachten tot hij gebroken wordt. Als dit te vroeg gebeurt, geeft hij op. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.. :8:
djoko doet er nu nog minder aan :roll:
Andreev nog meer :8:
goede game van andreev...terechte setwinst
Supergame van Andreev, kom op, nu moet je t afmaken ook in die derde!
Ben benieuwd naar de UE/winner cijfers.
21 van djoko
21 UE voor Djoko :eeeek: Das nog meer dan ik al dacht Big Grin. Service van Andreev is wel erg goed nu.
horna ](*,) geeft het helemaal weg...wat een lul
en dan breakt stepanek helemaal uit het niets Icon_evil ](*,)
kom op horna. break hem terug.
Kom op Horna, rechtzetten die handel =D>
0-15 OSmile
0-30 Horna. Steppie is het er niet mee-eens. Mooi, nu een df'je