FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ongelofelijk Nadal Undecided
buurs Wrote:andy is zo slecht op gravel Undecided
Maar hij wint wel duidelijk van Bolelli, wat heb je er toch een kijk op =D>
Gister was bolelli niet veel, nu ook niet overdrijven dan he.
Ik ben het volledig met je eens maar gister vond je bolelli niet groots
Tja, als je zegt dat Roddick zo slecht is op gravel, mag Bolelli in zijn vorm niet van hem verliezen natuurlijk. En gisteren was hij heel wisselvallig, vandaag was gewoon de pijp leeg denk ik.
En Roddick was ook gewoon goed. Hij kan best tennissen op gravel, zeker op zulk snel gravel, dus vandaar even deze onzinnige opmerking naar boven halen.
Trouwens nog maar 1 speler over :|
Maar als Davy wint van Robredo hou ik gewoon nog heel veel mensen voor me deze week :eeeek:
Ad Wim Wrote:Tja, als je zegt dat Roddick zo slecht is op gravel, mag Bolelli in zijn vorm niet van hem verliezen natuurlijk. En gisteren was hij heel wisselvallig, vandaag was gewoon de pijp leeg denk ik.
En Roddick was ook gewoon goed. Hij kan best tennissen op gravel, zeker op zulk snel gravel, dus vandaar even deze onzinnige opmerking naar boven halen.

wat ben je toch een triest figuur.
je geeft het zelf al aan dat het vermoeidheid is.
je ziet hopelijk zelf toch ook wel dat het slecht graveltennis van roddick is.
bolelli was gewoon te vermoeid.
hij heeft 4 makkelijk ballen in de tb gemist.
Zegt iemand die de hele tweede set niet gezien heeft :lol:

En dan mij triest noemen Undecided
Wawrinka d. Ferrero 64 63

Ferrero #-o
Nadal cry Undecided

Gelukkig heb ik 10 euro op Wawrinka gezet met een quote van 1.9
Ad Wim Wrote:Wawrinka d. Ferrero 64 63

Ferrero #-o
Nadal cry Undecided

Gelukkig heb ik 10 euro op Wawrinka gezet met een quote van 1.9

sta je bijna weer quite Undecided
Wat weet jij daarvan? :roll:
Prima Wawrinka, weer rondje verder in de poll.
Ad Wim Wrote:Wat weet jij daarvan? :roll:

je had al 11 euro verloren met horna
ik hoop dat davy wel scherp is.
want anders gaat robredo straks nog de finale halen :|
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat weet jij daarvan? :roll:

je had al 11 euro verloren met horna
11? 10 ten eerste en voor de rest sta ik nog steeds meer dan 25 euro winst dit toernooi, dusssssss...
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat weet jij daarvan? :roll:

je had al 11 euro verloren met horna
11? 10 ten eerste en voor de rest sta ik nog steeds meer dan 25 euro winst dit toernooi, dusssssss...

ik had het alleen over vandaag
Tja, een eurootje verlies vandaag. Maar daar kan ik dus wel mee leven gezien de eerdere winsten.
En zoals verwacht is Davy veel beter. Robredo is imo gewoon kansloos hier.
Dat denk ik ook wel ja. Davy is wel ongelofelijk in vorm. Toch kan hij op een mindere dag zomaar van heel veel mensen verliezen, iets wat Federer, Djoko en Nadal niet hebben...
Ad Wim Wrote:Dat denk ik ook wel ja. Davy is wel ongelofelijk in vorm. Toch kan hij op een mindere dag zomaar van heel veel mensen verliezen, iets wat Federer, Djoko en Nadal niet hebben...

Mwa Djokovic in bepaalde mate ook nog wel, maar ben het met je eens dat Davy het erger heeft. Toch is dat na het gokschandaal fors minder geworden.
Lol en prompt speelt Davydenko een slechte game.
Toen was het echt dramatisch ja, daar is ie knap overheen gekomen.

Djoko is een enorme vechter, dat zag je vandaag al wel. Als hij niet zo'n vechter was geweest, had ie vandaag verloren... En wel vaker de laatste tijd.
Ferrero: cry Undecided
Ja dat klopt, maar ondertussen verliest ie nog wel van Anderson en Simon, namen waar Federer en Nadal niet van verliezen.
Dat is ook weer waar, Anderson was echt een wanprestatie, Simon is bekend.
Daar tegenover pielt hij er wel heel wat wedstrijden uit.
Yep, dat doet ie zeker, kijken of hij het nu een heel jaar vol kan houden.
Nou, Haggie, je kan je weer vertonen hoor :8:
Gaat lekker met Davy :roll:
Robredo is trouwens wel goed...
Hup Davy!
Ja idd, maar dit blijft vast niet goed gaan. Als Davy in z'n ritme komt is Robredo kansloos, daar blijf ik bij.