FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Moya breakt een keer terug maar nog steeds een break achter. 5-0 voor in H2H en Verdasco ook niet echt in vorm...
Half negen Bolelli en that's it voor de enkelpartijen voor vandaag. Nog wel een hele belangrijke die trouwens. Hopelijk kan die Italiaan het wel voor eigen publiek. Die is iig wel een stuk beter in vorm en heeft een stuk mindere tegenstander...
Dramatische dag al met al.
Meteen 3 bp's gemist door Moya, dit wordt hem niet...
Ad Wim Wrote:Half negen Bolelli en that's it voor de enkelpartijen voor vandaag. Nog wel een hele belangrijke die trouwens. Hopelijk kan die Italiaan het wel voor eigen publiek. Die is iig wel een stuk beter in vorm en heeft een stuk mindere tegenstander...
heb beide niet genomen...ben voor simon gegaan daar...voor mij simon tsonga dus erg belangrijk
Misschien niet goede topic maar de spelers die uitgeschakeld zijn staan nog op in (in de teams)
Er kloppen nog wel meer dingen niet...

De organisatie, andre toch?, moet even zijn best gaan doen :wink:
Ik zie het ja, misschien dat ie er vanavond niet is. Ik wil het wel effe rechtzetten..
Done
GSM Verdasco...moya miste de break punten voor 5-4 en ging de game daarna snel ten onder...
Bolelli begonnen !
en direct 2-0, 8 punten op rij voor Simone =D>
En 3-0, prima!
En 5-0, hopla!
En zelfs 6-0 =D>
Gaat lekker zo met Bol, hup Jo!
Hij is flink aan het hakken ook, heel veel winners.
lekker bolelli. :Big Grin

moya :dodgy: :-s
Simon breakt, prima voor mijn Betfair-account!
lekker gilles..5-2... =D>
Gaat redelijk gelijk op bij Bolelli nu. Bolelli flink gezakt qua niveau en Patience iets beter.

Simon de set met dubbele break.
Forza Tsjonga :-k
Bolelli lijkt hem te beslissen =D>
Klasse Bolelli, 60 63, never in doubt =D>
:Big Grin

ook nu weer 2 goede uitslagen!!!
Morgen een schitterende dag qua weer en natuurlijk met veel tennis.

Lapentti-Verdasco
Murray-Wawrinka
Gonzalez-Korolev
Andreev-Monaco
Blake-Seppi
Ferrero-Nadal
Horna-Acasuso
Ancic-Davydenko
Almagro-Nalbandian
Djokovic-Darcis
Starace-Karlovic
Stepanek-Ferrer
Robredo-Mahut

=P~ =P~ =P~ ik kijk er naar toe!! =P~ =P~ =P~
gelukkig....gilles verkloot het ook nog even :|
Kut Simon Icon_evil

Morgen inderdaad cruciale dag, zoals altijd de woensdag.
Simon is echt slecht nu. Verliest bijna elke lange rally van Tsonga, op gravel #-o
pff. ik keek al niet eens meer. gilles sukkel :roll: