FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haggie Wrote:oneens. Als ze allebei top zijn, beslist kwaliteit op gravel en dan vind ik Almagro beter.
Als ze allebei top zijn, wint Djoko natuurlijk...
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:oneens. Als ze allebei top zijn, beslist kwaliteit op gravel en dan vind ik Almagro beter.
Als ze allebei top zijn, wint Djoko natuurlijk...

Idd, maar het is al ff geleden dat Djoko echt top was.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:oneens. Als ze allebei top zijn, beslist kwaliteit op gravel en dan vind ik Almagro beter.
Als ze allebei top zijn, wint Djoko natuurlijk...

Op alle grassoorten ben ik het met je eens, maar op gravel? Zoveel grote prestaties heeft Djokovic niet geleverd, maarja oke als hij verliest is hij dus niet top.. ik stop dit verhaal.. :wink:
XL Wrote:
kooltje Wrote:ben het hier totaal niet mee eens...Als Djoko goed speelt wint Djoko...ongeacht hoe Almagro speelt

maar het is niet reeel om te verwachten dat Djokovic vannacht ineens zijn vorm heeft teruggevonden.
klopt inderdaad...toch zijn deze jongens altijd beter hoe verder het toernooi komt
XL Wrote:Voor mij is Djoko in deze weken even de AZ van de afgelopen voetbalcompetitie. Iedereen ruikt dat dit het moment is om van hem te winnen. Hij boezemt even geen angst in. Het is aangeschoten wild. Het ziet er kwetsbaar uit en volgens mij kan hij in deze vorm niet terugvallen op zijn winners instinct.
Mooie vergelijking, maar ik vond Federer juist eerder dit jaar de AZ...

Ik denk dat Djoko op gravel sowieso altijd kwetsbaar is. Vorig jaar nog een mooie discussie met Triplexx over gehad. Ik beweerde dat hij geen echt goede gravelaar was, maar gewoon een goede tennisser wiens kwaliteiten op gravel minder tot z'n recht kwamen, maar niet geheel weg waren. Triplexxx beweerde min of meer dat hij gezien de resultaten wel gezien kon worden als een echt goede gravelspeler.

Ik denk nu nog steeds dat hij geen echt goede gravelspeler is, maar wel zoveel kwaliteit en wilskracht heeft dat hij van veel mensen kan winnen, maar hij zal zelden van de echte topgravelaars winnen, zoals Federer en Nadal. Almagro staat daaronder, dus ik denk dat het een close pot kan worden.
Precies Ad, en Federer is inderdaad de AZ van dit jaar (wmb ook nu nog). Als het mis gaat op RG of in het grasseizoen draait hij (voor zijn doen) een verdomd slecht jaar wat niet meer compenseerbaar is qua ranking-punten.
Leuk dat je Federer wel noemt...Dat is precies hetzelfde soort...veel kwaliteit maar gravel niet favoriet. Federer meer gepresteerd omdat hij nog iets constanter/beter is dan Djoko
mindlight Wrote:Precies Ad, en Federer is inderdaad de AZ van dit jaar (wmb ook nu nog). Als het mis gaat op RG of in het grasseizoen draait hij (voor zijn doen) een verdomd slecht jaar wat niet meer compenseerbaar is qua ranking-punten.
Ik vind het juist verdomde knap dat hij iedereen de mond snoert, terwijl hij door vrijwel iedereen afgeschreven werd en iedereen het erover had wanneer hij de nummer 1-positie zou verliezen, en gewoon uitloopt op de concurrentie deze weken...
kooltje Wrote:Leuk dat je Federer wel noemt...Dat is precies hetzelfde soort...veel kwaliteit maar gravel niet favoriet. Federer meer gepresteerd omdat hij nog iets constanter/beter is dan Djoko
Federer is (nu nog) een veel betere gravelspeler dan Djoko.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Precies Ad, en Federer is inderdaad de AZ van dit jaar (wmb ook nu nog). Als het mis gaat op RG of in het grasseizoen draait hij (voor zijn doen) een verdomd slecht jaar wat niet meer compenseerbaar is qua ranking-punten.
Ik vind het juist verdomde knap dat hij iedereen de mond snoert, terwijl hij door vrijwel iedereen afgeschreven werd en iedereen het erover had wanneer hij de nummer 1-positie zou verliezen, en gewoon uitloopt op de concurrentie deze weken...

Dat is ook zeker knap, maar valt in het niet bij wat hij de komende 2 maanden te verliezen heeft. Dat gaat het seizoen bepalen.
Tja, als Nadal en Djoko ook niet hun punten verdedigen, is er niets aan de hand. Die hebben ook weinig meer te winnen uberhaupt. En ik zie zeker Nadal niet de finale op Wimbledon halen en Djoko niet de halve finale op RG...
Wawrinka begint goed, blij dat ik niet voor Blake ben gegaan...
die 3,55 was verleidelijk. goede keuze vooralsnog.
heb net 5 eurootjes op blake gezet...maal 5.95...
en de break terug :Big Grin
en prompt komt blake terug tot 4-4. Maar grote missers van Wawje.
kooltje Wrote:heb net 5 eurootjes op blake gezet...maal 5.95...
en de break terug :Big Grin

=D>
Dat werkte gisteren ook voor mij bij Robredo...
Wawrinka straalt niets uit. Hij slaat ballen in het net, waarvan het bijna lijkt of hij het extra doet.. :o
eerste set tie-break.
Hmmm, balen dit, had ik er nu toch maar iets op gezet :|
Hij heeft hem nog niet
nu wel :wink: ! 7-6 (5) Blake.. :o
James Blake 3.7 €8.00 €21.60

Wat een topgravelaar die Blake. :razz:
Overdune Wrote:Zo lang over Robredo zitten twijfelen. :x Klasse van Haggie dat hij het aandurfde. =D> Ik moet eerlijk zijn, de AO was een mazzeltje, maar daarna ben ik geen punt op je ingelopen.

Denk dat jij de enige bent die vanaf de AO iets bent ingelopen, circa 25 punten. Op de rest heb ik de voorsprong alleen nog maar groter gemaakt 8-[ ! (Robredo kan die 25pnt ook nog teniet doen deze week :razz: )
_Tampie Wrote:James Blake 3.7 €8.00 €21.60

Wat een topgravelaar die Blake. :razz:

En prompt breakt wawje :8:
En de break alweer terug, net als in de 1e set...
Laat Blake maar winnen in 2, kunnen we snel door naar de volgende pot! wedstrijd 3 en 4 wil ik eigenlijk alleen zien, duurt allemaal zo lang.. :-k
Wawrinka wil de set ook niet winnen. Maar ook goed :roll:
Wawrinka al 4 sp's op eigen service gemist. Hij mist in deze game echt 5 hele makkelijke forehands...
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk punt van blake. en de rebreak!

Come On!