FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
mindlight Wrote:Toch verwacht ik dat Tsonga m nog gaat winnen.
nu nog?
wat een lul...sla gewoon simpel weg
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Toch verwacht ik dat Tsonga m nog gaat winnen.
nu nog?

Yep, Tsonga is een meesterknokker in dit soort partijen.
mindlight Wrote:Nee, want die fases heeft Tsonga al veel vaker gehad. En in principe kan Tsonga ook heel veel spelers verslaan, dat heeft hij inmiddels al wel bewezen lijkt me zo.
Daar ben ik het dus niet mee eens, hij is voor mij de titel eendagsvlieg nog niet ontstegen...
En zeker op gravel, dat komt zijn aanvallende spel natuurlijk helemaal niet ten goede. Hij kan van iedereen verliezen, en juist van echte gravelaars omdat ie er dan op vastheid afgaat.
Kijk naar Federer op NOS!
simon on fire!!!!!
Klasse Gilles =D>
Wtf wat een punt van Fed!
Ad Wim Wrote:Kijk naar Federer op NOS!
haha...aparte rally op bp
Die op bp hè? En dan ook op zo'n belangrijk moment!
Ja maar ook dat shot daarvoor met die achteloze backhand van Federer op een superbal van Canas.
Haha, die dude zei ook "prachtig" en de commentator was ook lyrisch, hoor je het eens van een ander ML Wink
Ad Wim Wrote:Haha, die dude zei ook "prachtig" en de commentator was ook lyrisch, hoor je het eens van een ander ML Wink

Voor alle duidelijkheid, ik was vanmiddag dus niet negatief over Federer Smile
mindlight Wrote:Ja maar ook dat shot daarvoor met die achteloze backhand van Federer op een superbal van Canas.
En dan Buurs zeggen dat hij een lachwekkende backhand heeft! Undecided
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ja maar ook dat shot daarvoor met die achteloze backhand van Federer op een superbal van Canas.
En dan Buurs zeggen dat hij een lachwekkende backhand heeft! Undecided

Nou het zag er lachwekkend uit hoe hij het deed, maar het effect was briljant!
Dit is trouwens ook een erg leuk punt bij Simon-Tsonga Big Grin
Nou Gilles, dit moet hem worden.
Maar voordat bij Federer er iets lachwekkend uitziet, dat gebeurt eigenlijk nooit, dat is misschien ook wel z'n grootste kwaliteit. Dit was wel een erg aparte bal.
gillllllles olé
0-40, Tsonga gaat er nog steeds volledig voor, dat moet je in m respecteren.
ben me beeld kwijt en het gaat fout zie ik...waarom nou?!
Simon is natuurlijk ook een opperchoker, typische Fransman, dus dit is nog niet afgelopen...
Ongelofleijk, op love gebroken, hoe typisch ](*,)
break op love..doodziek..ik ga ook me bed in...kutweek
Ad Wim Wrote:Simon is natuurlijk ook een opperchoker, typische Fransman, dus dit is nog niet afgelopen...

Dit was behalve het eerste punt geen choke....
Slaapze Kooltje, en doodziek, dat gevoel ken ik. Pipo gaf me tzelfde.
Weergaloos nu Tsonga!
Tja, maar ook geen initiatief genomen door hemzelf. Dit gebeurt hem, en Benneteau, Monfils etc. zooooo vaak...
mindlight Wrote:Slaapze Kooltje, en doodziek, dat gevoel ken ik. Pipo gaf me tzelfde.
die had ik ook al...
Ad Wim Wrote:Tja, maar ook geen initiatief genomen door hemzelf. Dit gebeurt hem, en Benneteau, Monfils etc. zooooo vaak...

Vergeet de meester van het geen initiatief nemen Gasquet niet.
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Slaapze Kooltje, en doodziek, dat gevoel ken ik. Pipo gaf me tzelfde.
die had ik ook al...

Ai, ja dan is het idd helemaal zuur.