FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
centre court Wrote:combi maken van seppi en almagro. als je voor korolev meer dan 2 euro krijgt kan je 'm er ook bij pakken. die pakt gonzo op zeker. en evt voor wawrinka een mooie quotering verwacht ik.

CC, je gaat me toch niet vertellen dat jij nog geld op je account hebt he? Wink
horna zou ik voor 2.80 ook zeker pakken.
centre court Wrote:combi maken van seppi en almagro. als je voor korolev meer dan 2 euro krijgt kan je 'm er ook bij pakken. die pakt gonzo op zeker. en evt voor wawrinka een mooie quotering verwacht ik.
Ik ben niet zo van de combi's, gewoon enkele bets...
andre Wrote:Dan kunnen jullie je nu bezig houden met Erlich/Ram-Kerr/Nieminen. Nog belangen?
:lol: Notworthy
als dat dé nieminen is dan weet ik zeker dat het andere dubbel wint, ongeacht wie 't zijn.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:combi maken van seppi en almagro. als je voor korolev meer dan 2 euro krijgt kan je 'm er ook bij pakken. die pakt gonzo op zeker. en evt voor wawrinka een mooie quotering verwacht ik.
Ik ben niet zo van de combi's, gewoon enkele bets...

Ik tegenwoordig ook. Op het moment dat je gecombineerde bet lekker gecumuleerd is, gaat altijd de laatste partij fout.
centre court Wrote:als dat dé nieminen is dan weet ik zeker dat het andere dubbel wint, ongeacht wie 't zijn.

Nou... Dan moet t raar lopen Wink
mindlight Wrote:
centre court Wrote:als dat dé nieminen is dan weet ik zeker dat het andere dubbel wint, ongeacht wie 't zijn.

Nou... Dan moet t raar lopen Wink

dan zal Kerr wel aan 't knallen zijn.
Hmmm, wel 5-0 in H2H voor Chucho...
Bah, wat liet die Tsjonga het nog liggen gister zeg Sad
Ad Wim Wrote:Hmmm, wel 5-0 in H2H voor Chucho...
dat speelt ook een grote rol bij de wedkantoren...vandaar de hoge quote.
Murray, Andrew - Wawrinka, S 2 1,97
Andreev, I - Monaco, J 2 1,88
Horna, L - Acasuso, J 1 2,52
Totale notering 9,33

kun je ook seppi nog nemen voor 1.9
almagro inderdaad 2.1 is ook interessant
en ancic met 2.8 is een leuk risicootje
Ik heb nu Wawrinka, Horna en Seppi, en allemaal voor betere quotes dan jij hier neergezet hebt :razz:
Ad Wim Wrote:Ik heb nu Wawrinka, Horna en Seppi, en allemaal voor betere quotes dan jij hier neergezet hebt :razz:
bij betfair?
ik zit bij unibet
unibet is matig
ik heb daarover een mail gestuurd naar unibet...
Kreeg als antwoord dat bij andere kantoren nog geld moet worden betaald bij het uitkeren van geld?
is dit ook zo?
bij unibet geen extra kosten
Niet dat ik weet, maar ik heb ook nog niet teruggestort naar mijn rekening. Per bet hoef je niet te betalen iig. Wel als je stort...
Maar dan nog, is dat natuurlijk marginaal, die quotes zijn veel belangrijker. Bij Unibet hebben ze er gewoon niet zoveel verstand van. Waar Seppi hier lager krijgt, krijgt Blake natuurlijk wel hoger. En hetzelfde geldt voor de anderen.
Ad Wim Wrote:Ik heb nu Wawrinka, Horna en Seppi, en allemaal voor betere quotes dan jij hier neergezet hebt :razz:

Doe met je mee, maar neem Monaci i.p.v. Wawrinka
Ad Wim Wrote:Niet dat ik weet, maar ik heb ook nog niet teruggestort naar mijn rekening. Per bet hoef je niet te betalen iig. Wel als je stort...
Maar dan nog, is dat natuurlijk marginaal, die quotes zijn veel belangrijker. Bij Unibet hebben ze er gewoon niet zoveel verstand van. Waar Seppi hier lager krijgt, krijgt Blake natuurlijk wel hoger. En hetzelfde geldt voor de anderen.

Uhh bij Unibet hebben ze er wel verstand van, het bet principe van Unibet en Betfair verschilt alleen wezenlijk.
Bij Bwin zijn de quotes ook gewoon beter en weerspiegelen ze beter de echte verhoudingen. Ik heb een tijdje op Unibet gewed en gemerkt dat de quotes daar gewoon niet overeenkomen met de werkelijkheid. Dat is soms leuk, maar regelmatig ook niet.
Speel al jaren op Unibet en vind het eigenlijk wel prima...
Maar daar gaat het niet om. Bij Unibet wed je tegen een wedkantoor, en bij Betfair wed je tegen andere gokkers. Als jij nu een ton inzet op Mahut, zal hij bij betfair direct als grote favoriet uit de quotes naar voren komen. Terwijl de kansen vooraf natuurlijk exact hetzelfde blijven dat hij wint.

Doordat je met gokkers tegen elkaar speelt krijg je automatisch de beste quotes, net zoals de beurskoers van een onderneming in principe ook altijd klopt Smile
cruijff Wrote:Speel al jaren op Unibet en vind het eigenlijk wel prima...

Ik ook Smile
mindlight Wrote:Maar daar gaat het niet om. Bij Unibet wed je tegen een wedkantoor, en bij Betfair wed je tegen andere gokkers. Als jij nu een ton inzet op Mahut, zal hij bij betfair direct als grote favoriet uit de quotes naar voren komen. Terwijl de kansen vooraf natuurlijk exact hetzelfde blijven dat hij wint.

Doordat je met gokkers tegen elkaar speelt krijg je automatisch de beste quotes, net zoals de beurskoers van een onderneming in principe ook altijd klopt Smile
Je moet wel lezen, ik vergelijk het ook met bwin en bet365 en daar zijn de quotes gewoon 'beter', ze weerspiegelen beter de werkelijkheid. Maar soms is dat juist bij Unibet wel gunstig, aangezien je daar betere koopjes hebt.
Waar lees ik niet dan?
Jij zegt dat ik het alleen met Betfair vergelijk, maar dat doe ik dus niet alleen...
betfair is iets anders mindlight
Nee dat zeg ik niet, maar ik gebruikte Betfair als voorbeeld. Die andere die jij noemde ken ik niet dus daar kan ik niks over zeggen. En dat betfair iets anders is, geef ik hierboven toch juist aan?
ja ik bedoelde iets anders dan bwin en bet365
Maar het is natuurlijk niet representatief om alleen Betfair als voorbeeld te nemen aangezien dit inderdaad iets anders is. Vergelijk Unibet dan met bwin of bet365 of Williams etc.