FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kom op nou jcf!
dit houdt Ferrero nooit vol.

dit wordt 7-5 6-2
Laat me raden Buurs, als Rafa hier verliest vind je het fantastisch voor FTM en als hij wint, vind je hem weer helemaal geweldig en maakt FTM opeens niet meer uit?
Toch 5-5, hopelijk ben je nu wakker Rafa...
Ad Wim Wrote:Laat me raden Buurs, als Rafa hier verliest vind je het fantastisch voor FTM en als hij wint, vind je hem weer helemaal geweldig en maakt FTM opeens niet meer uit?

:wink:
Lapentti mist maar weer eens een bp op 2e service...
prima spel Juan Carlos!
Eindelijk breakt Lapentti dan en mag hij wederom voor de set serveren.
Pfff, Nadal is echt matig zeg. Net op 5-5 ook weer kansen en nu weer 2 UEs...
Robredo wint de set, helaas...
geweldig rafa =D>
Gelukje daar voor Ferrero...
Respect voor Rafa hier Smile
Lapentti wint de set, eindelijk! =D>
Whehehehe Nadal 8-[
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
in ieder geval overwerk voor rafa
O mijn god Rafa, wat ben je slecht! Waar gaat dit heen?! :eeeek:
mindlight Wrote:Respect voor Rafa hier Smile
Dat miste ik even, wat gebeurde er?
Ferrero had het gewoon lastig tegen Kiefer cry

En op 4-4 ook gewoon 0-40 hebben, wat een wanprestatie zeg...
Ik vind toch ook Ferrero wel echt goed spelen. Hij maakt het Nadal gewoon heel moeilijk.

Juan Carlos Ferrero 17.5 €4.00 €66.01

Ik denk dat ik deze maar ga verzilveren, want ik denk dat Nadal dit nog recht gaat trekken....
Ferrero is redelijk goed ja, maar Rafa heeft zoveel kansen gehad en slaat ook gewoon bijna 20 UEs in een set en dat is voor zijn doen heel slecht...
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Respect voor Rafa hier Smile
Dat miste ik even, wat gebeurde er?
15-30 op service rafa...JCf slaat de bal 1 mm op de buitenkant van de lijn. Bal uiygegeven maar Nadal geeft aan dat de bal goed was
Trouwens, dit is de allereerste keer in mijn TM/FTM carriere dat ik Nadal in mijn team heb......
Tevens de laatste als hij dit niet recht gaat breien.
Tja, dat vind ik op gravel altijd zo'n onzin... Als hij dat niet doet, komt de scheidsrechter van de stoel en geeft die hem goed. Op HC a la, maar op gravel slaat het nergens op dat mensen daar altijd zo voor klappen...
Nee hoor, scheids was al uit z'n stoel en op basis van aangeven Nadal gaf ie m goed. Kom op Ad, 1x een heel klein positief dingetje zeggen over Nadal moet lukken toch?
mindlight Wrote:Trouwens, dit is de allereerste keer in mijn TM/FTM carriere dat ik Nadal in mijn team heb......
Tevens de laatste als hij dit niet recht gaat breien.
Ook niet op RG?!

Als hij hier verliest, ga ik denk ik eerst heel lang heel hard lachen en daarna huilen, al is hij toch door vrijwel iedereen gekozen...
het is pas begin tweede set hoor heren
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Trouwens, dit is de allereerste keer in mijn TM/FTM carriere dat ik Nadal in mijn team heb......
Tevens de laatste als hij dit niet recht gaat breien.
Ook niet op RG?!

Als hij hier verliest, ga ik denk ik eerst heel lang heel hard lachen en daarna huilen, al is hij toch door vrijwel iedereen gekozen...

Nee, ik vind het nog steeds een gigantische flapdrol, en ga dan liever voor Federer op RG. Alles of niets. En als hij uitgerekend de enige keer dat ik hem heb, precies de meest onrendabele speler wordt komt hij op de zwarte lijst en mijn team niet meer in.
kooltje Wrote:het is pas begin tweede set hoor heren

Vooruitblikken kan toch geen kwaad? Daarbij heb ik zo een verjaardag en ben ik pas laat van terug.
ohohoh wat stom zeg...daar ben ik echt nog doodziek van...wawrinka eruit voor potro en safin ](*,)