FTM Forum

Full Version: TMS Rome 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dat denk ik ook wel, al krijg je nu nog 2.6 voor Robredo... :-k
Wel erg leuke punten in deze game.
Typische Robredo-pot weer, 0-2, 3-2, 3-4...

Ik ga de stad in.
Rob - Dav 4-6 *2-0.. Kom op robredo!!!!!!! Bezorg mij een medaille, maar nog beter... meer punten dan mijn concurrenten :8:
Ad Wim Wrote:Robredo is trouwens wel goed...

Ik mag de eerste set dan niet gezien hebben, maar Robredo speelt de 2e erg sterk.
Dubbele break voor nu *3-0, alleen nu 15-40!


Robredo kan bij winst echt een eind komen :o , Roddick in de kwart. Blake/Wawje in de halve!
Waarom niet? :Big Grin

heb een euro ingezet op toernooiwinst, 80 terug Icon_twisted
6-2 Robredo. Redelijk eenvoudig. Eens zien wat de 3e set gaat brengen. Ga nu wel de kroeg in, dus wordt weer via de mobiel volgen!

Come on Robredo, Make my Day!!!!!
en meteen de break op love :Big Grin !

Robredo is on fire!!!!!

:-"
davy speelt ook wel erg onzorgvuldig. maar nu ga ik echt. saai hier :8:
Wat een super derde set. Sorry Haggie, zie nu pas dat er nog iemand was Wink
Davy komt binnen op de held lijst! Wat een klasse. MP Davy, Robredo serveert, bal tegen de lijn aan geserveerd, wordt uit gegeven, niet te zien dmv afdruk en vervolgens veegt Davy de afdruk weg en geeft m in, zeer zeer sportief, klasse!
Tb derde set, kom op Davy!
wat een rally's =D>

ik denk dat robredo hem gaat pakken :x
3-2 davy
Minibreak Davy, *2-4.
4*-3 davy

ieder punt kan naar beide.
mb zegt niks
4-4 #-o
*4-3 Davy, 2 belangrijke punten op eigen service.
5*-4 robredo

ik wist het
GVD!! Van 4-2* naar 4-5*. #-o
kut robredo neemt geen risico

2 mp
een van de mooiste partijen van het toernooi dit, heerlijk
en dan mist davy een smash

kut spel

haggeman zwijnt weer ](*,)
Icon_evil
Jammer, Robredo wint, maar wat een derde set Notworthy
Zo lang over Robredo zitten twijfelen. :x Klasse van Haggie dat hij het aandurfde. =D> Ik moet eerlijk zijn, de AO was een mazzeltje, maar daarna ben ik geen punt op je ingelopen.
ongelofelijk wat een geluk...hoe kan davy dit nou verliezen. Gister simpel langs Ancic en Robredo met moeite langs mahut. triest davy..loser...nooit meer top drie voor jou
Je hebt het niet gezien denk ik?
buurs Wrote:en dan mist davy een smash

kut spel

haggeman zwijnt weer ](*,)
Robredo wat een held. Zit nu in de kroeg samen met cc. Stemming is goed, zo maar een rondje indoen, haha! Nu tegen roddick, hoezo ideaal zou je denken!? En jongens, robredo was zoveel beter tweede en begin derde wat ik gezien heb, verdiendSmile op naar die medaille. En buurs, dit is geen zwijnen dusWink! Jij zwijnt met de nederlaag van nadal haha.
Come on
Overdune Wrote:Zo lang over Robredo zitten twijfelen. :x Klasse van Haggie dat hij het aandurfde. =D> Ik moet eerlijk zijn, de AO was een mazzeltje, maar daarna ben ik geen punt op je ingelopen.

wie is er eigenlijk na de AO wel veel op haggeman ingelopen? kunt 'm al geen ééndagsvlieg meer noemen zo.
Toch lekker dat ik nog even 8 euro op Robredo heb gezet met een quote van 3.6 :Big Grin
Buurs, ik heb dus winst gemaakt vandaag!

Wel balen voor FTM, maar ach... Goede keuze geweest van Haggeman en Woerdie, Robredo kan nu best de finale halen =D>