FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
centre court Wrote:nadal wint in 3. nu moeten ronde 2 en 3 toch ook kunnen lukken.
En kwart en halve helemaal. En de finale ook. Wie moet hem stoppen?
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik blijf er natuurlijk mee doorgaan. Je hebt het zo zwaar tegen gesproken. Teken van zwakte als je zegt dat je er nu moe van wordt.

Het feit dat Ferrero er zo hard af gaat, spreekt voor de snelheid van de baan. Bijna alle echte grote gravelaars (Coria, Gaudio, Ferrero, Robredo) zijn eruit. En zo slecht in vorm waren ze allemaal niet, behalve Coria.

goede gravelspelers als starace, acasuso, almagro, davydenko, martin, RRH, Serra, Galvani, Monfils en Gonzalez zijn allemaal door. Hebben toch allen baat bij een langszame baan lijkt me.
De meeste tegenstanders van de spelers die jij noemt waren ook gravelspelers, dus dat zegt niet zoveel. De tegenstanders van de spelers die ik noemde zijn behalve RRH allemaal geen gravelspelers. Bovendien heb ik het over grote gravelspelers die dit jaar in finales en halve finales van grote graveltoernooien stonden.

6 vd 10 tegenstanders van de spelers die ik noem spelen liever ergens anders op dan op gravel. maar is er nergens iets te vinden wat de spelers van de baan vinden?
break nalbi en serveer de boel uit.
yeah!! 5-3 nalbi. maak 't af!

roddick mag wel winnen van hanescu, als ie dan baghdatis ook maar klopt.
nalbi wint =D>
mooi david! safin heeft het lastig in ereste games..kom op marat!
gaba heeft al wat potjes in de benen en zo goed is safin ook nog niet in vorm.
das waar..maar safin uiteraard veel meer kwaliteit
zonder twijfel. hij zal ook vast wel in 2 setjes winnen.
wat zou ToJo kunnen met zijn rentree?
denk dat hij het lastig krijgt tegn fognini..die leverde een goede kwalificatie af.
safin mist zelf de breakkansen en nu 0-30
Jammer van Nalbi. Hij kan nu zo doorknallen naar de halve finale.

Roddick mag van mij wel winnen, ik gun het hem wel.
roddick moet zorgen dat baghdatis eruit gaat, dus van mij mag ie ook winnen.
Quote:I'm sure I'll be more nervous than normal tomorrow when I walk out to play Italian qualifier Fabio Fognini. I haven't played a match since Rotterdam, although I've always enjoyed the Rome tournament - the clay is quicker and I like the city.
Aldus T Johansson.
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik blijf er natuurlijk mee doorgaan. Je hebt het zo zwaar tegen gesproken. Teken van zwakte als je zegt dat je er nu moe van wordt.

Het feit dat Ferrero er zo hard af gaat, spreekt voor de snelheid van de baan. Bijna alle echte grote gravelaars (Coria, Gaudio, Ferrero, Robredo) zijn eruit. En zo slecht in vorm waren ze allemaal niet, behalve Coria.

goede gravelspelers als starace, acasuso, almagro, davydenko, martin, RRH, Serra, Galvani, Monfils en Gonzalez zijn allemaal door. Hebben toch allen baat bij een langszame baan lijkt me.
De meeste tegenstanders van de spelers die jij noemt waren ook gravelspelers, dus dat zegt niet zoveel. De tegenstanders van de spelers die ik noemde zijn behalve RRH allemaal geen gravelspelers. Bovendien heb ik het over grote gravelspelers die dit jaar in finales en halve finales van grote graveltoernooien stonden.

6 vd 10 tegenstanders van de spelers die ik noem spelen liever ergens anders op dan op gravel. maar is er nergens iets te vinden wat de spelers van de baan vinden?
Volgens mij spelen alleen Tursunov,Sanguinetti en Haas liever op een andere ondergrond.
Mist Wrote:
Quote:I'm sure I'll be more nervous than normal tomorrow when I walk out to play Italian qualifier Fabio Fognini. I haven't played a match since Rotterdam, although I've always enjoyed the Rome tournament - the clay is quicker and I like the city.
Aldus T Johansson.
:8:
Klei blijf klei en Nadal is de beste kleier!!
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik blijf er natuurlijk mee doorgaan. Je hebt het zo zwaar tegen gesproken. Teken van zwakte als je zegt dat je er nu moe van wordt.

Het feit dat Ferrero er zo hard af gaat, spreekt voor de snelheid van de baan. Bijna alle echte grote gravelaars (Coria, Gaudio, Ferrero, Robredo) zijn eruit. En zo slecht in vorm waren ze allemaal niet, behalve Coria.

goede gravelspelers als starace, acasuso, almagro, davydenko, martin, RRH, Serra, Galvani, Monfils en Gonzalez zijn allemaal door. Hebben toch allen baat bij een langszame baan lijkt me.
De meeste tegenstanders van de spelers die jij noemt waren ook gravelspelers, dus dat zegt niet zoveel. De tegenstanders van de spelers die ik noemde zijn behalve RRH allemaal geen gravelspelers. Bovendien heb ik het over grote gravelspelers die dit jaar in finales en halve finales van grote graveltoernooien stonden.

6 vd 10 tegenstanders van de spelers die ik noem spelen liever ergens anders op dan op gravel. maar is er nergens iets te vinden wat de spelers van de baan vinden?
Volgens mij spelen alleen Tursunov,Sanguinetti en Haas liever op een andere ondergrond.

wat dacht je van blake dan? en Novak? en Wawrinka kan 't ook beter op HC dan op gravel.
O ja, Blake was ik vergeten. Novak was in zijn dagen het best op gravel. En Wawrinka haalt niet voor niets de halve in Barcelona en wint RG bij de junioren.

Anyway, ToJo heeft mijn gelijk bevestigd.
ok. feli.
Als je Safin volgt, dan zie je constant first serve fault staan. Erg frustrerend.
als je safin volgt zie je dat ie 't heel erg moeilijk heeft in de 8e game. gaba mist al 4 bps.
Ja, dat bedoel ik. En dat komt door elke keer die tweede service.
hijheeft eenhoger precentage in an gaba. 4-4 na 50 minuten. het wordt een marathonpartij. roddick verrassend gemakkelijk tot nu toe
Volgens mij sloeg ie alleen in die game alle eerste fout. En dat was ook meteen de enige game dat hij bp's tegen kreeg.
roddick op tv nu. hij speelt erg goed.
Hij komt er bij mij ook zeker in bij MV.
Wil ik daar nog top 10 halen, moet ik risico's nemen.
kooltje Wrote:hijheeft eenhoger precentage in an gaba. 4-4 na 50 minuten. het wordt een marathonpartij. roddick verrassend gemakkelijk tot nu toe

bij ToJo staat 't 2-2 na 30 minuten. :eeeek:
centre court Wrote:
kooltje Wrote:hijheeft eenhoger precentage in an gaba. 4-4 na 50 minuten. het wordt een marathonpartij. roddick verrassend gemakkelijk tot nu toe

bij ToJo staat 't 2-2 na 30 minuten. :eeeek:

53 punten gespeeld in 5 games :eeeek: :eeeek: :eeeek:

Wereldrecord???
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36