FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Ik heb 10 euro op hem staan en hij kan 17,20 euro voor mij winnen.
Dan is het logisch dat je voor hem juicht, maar ik vind het een gevaarlijke gok die je neemt. Almagro is in topvorm. Ik zie hem doorstoten tot aan tegen Federer en dan alles of niets.
Dan zeg ik nu; Hup Serra!

Ik ben gewoon Anti-Blake.. :wink:
Almagro is onwijs in vorm. Maar hij heeft zich vorige week niet voor niets terug getrokken. Daarbovenop komt nog dat hij jong is en best wisselvallig kan zijn. En dan nog, het is wel Massu die anderhalve week geleden nog een finale haalde. Hij was vorige week gewoon moe, maar is nu weer helemaal uitgerust.
ik zie het als een 50-50 wedstrijd en dan laat ik 2.72 niet aan mijn neus voorbij gaan.
Op hoeveel stond Almagro dan?
Monaco gaat verliezen van Santoro. Had ik niet verwacht. Ouwe bok van een Fransman. Moet Haas het toch maar doen in dat gedeelte.
Haggie Wrote:Op hoeveel stond Almagro dan?
1.34 of zo. Echt onwijs laag.
Haggie Wrote:Monaco gaat verliezen van Santoro. Had ik niet verwacht. Ouwe bok van een Fransman. Moet Haas het toch maar doen in dat gedeelte.
En dat terwijl Monaco nog 2-0 voor stond in de derde.
1e breakkans is voor Almagro.
en de 2e.. :wink:
En de game voor Massu :Big Grin
Die reactie was te verwachten, hehe..
Santoro pakt 'm, 6-3 in de 3e. Verrassend hoor!
Is er van het toernooi in Rome ook ergens iets te zien?
TV, livestream?
svp een antwoordje....
:razz: :razz:
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook weer niet. Met die Santoro weet je het nooit en het is ook niet echt zo dat Monaco nou constant goed presteert op gravel.
THE MAILMAN Wrote:Is er van het toernooi in Rome ook ergens iets te zien?
TV, livestream?
svp een antwoordje....
:razz: :razz:
Moet je Sport1 aanschaffen, daar is alles op te zien.
Zeg het dan Ad...............
Nog even, Haggie...
Haas moet trouwens wel goed van MOnfils winnen, wil ik hem nemen. Vorige week was ik toch wel erg teleurgesteld in hem. Ik heb Karlo zien tennissen en het was echt helemaal niks. Heel apart dat Tommy daarva verloor. Hij moet toch wel voorbij Santoro-Hrbaty/Ljubicic komen wil hij rendabel zijn.
Massu wordt terug gebroken terwijl hij gewoon netjes op 30-15 stond Icon_evil
Hehehe... 5-5 nu! Hoop voor je Ad dat Massu wint. Maakt mij niet zoveel uit, ik neem toch Acasuso en Verdasco.
Massu van 3-5 naar 7-5, dat is wel weggeven. Al kan het natuurlijk ook goed van Almagro zijn.
Hrbaty wint hem, erg knap. Het is dat ik Haas al neem in dat stukje, anders had ik hem zeker genomen.
Daar gaat je 10euro.. zou wel zonde zijn!
Misschien wint Massu hem alsnog, of geeft hij op, dat zou ook goed zijn.
Federer-Chela op punt van beginnen. Hup JIC, haal meer dan 7 games.
Opvallend dat Ljubi verliest. Ik had hem al een zekere kwartfinale toebedacht..
Massu verkloot op 2-2 een 0-40 :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Chela breakt Federer terug..
MP almagro
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36