FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
stepanek is in de hele 100 niet gekozen laat die dus maar winnen.
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Youzhny-Gonzalez is echt de lelijkste maar ook de spannendste pot. Ik wist dat Gonzo het zwaar zou krijgen, maar zo zwaar... Ik zou geen duidelijke favoriet willen hebben in deze.

:-k ????
Ik kan me niet voorstellen dat het mooi spel is als elke game naar deuce gaat. En er wordt ook niet goed geserveerd. Gonzo 6 dubbele fouten.
kooltje Wrote:mensen belangen bij jarkko tegen radek? safin naar 5-0..had ik niet verwacht tegen gravelbijter
Hij kan het zelf ook goed op gravel, hoor. En hij is natuurlijk een klasse beter dan RRH. Hij ziet nu dat het schema open ligt en hij gaat er dus voor.
come on ancic!
Shit, Ancic breakt naar 6-5. Kom op Florent, doe het net als tegen Blake.
2 bp ancic, 2e service serra. maak 'm!
Come on Starace!! :lol: :lol: :lol:
Jeetje, Federer is al twee keer gebroken... Ben benieuwd wat hij tegen Almagro of Davy gaat doen.
federer laat zich 2x breaken door Starace. :roll:
Zal wel een foutje zijn.
2 kansen voor RRH om een breakie terug te komen.
break RRH, de choker in Marat staat op.
Ancic dichtbij setwinst! :Big Grin
Van mijn 10 spelers nu al 8 bij de laatste 16 =D>
BP Youzhny om op *6-5 te komen.

wat gebeurt er weer overal veel zeg.
Kop op Gonzo!!
Tripplexxx Wrote:Van mijn 10 spelers nu al 8 bij de laatste 16 =D>
das knap
Oké Serra
Come on Mario! take the TB!!
gonzalez moet nu breaken om tb eruit te slepen. hoe kan je als profesioneel tennisser een percentage van 40% eerste services hebben
2 games op rij voor RRH.
kooltje Wrote:gonzalez moet nu breaken om tb eruit te slepen. hoe kan je als profesioneel tennisser een percentage van 40% eerste services hebben
Dat kan nog wel, hoor, dat gebeurt regelmatig. Federer haalt ook maar 45%.
7-5 Youzhny! haha. nu ook de 3e jongen! Marat en Roger zijn 't een beetje kwijt.
1e set steppie. niet zo belangrijk.
centre court Wrote:7-5 Youzhny! haha. nu ook de 3e jongen! Marat en Roger zijn 't een beetje kwijt.
En ze zijn al 2 uur en een kwartier bezig :Big Grin
centre court Wrote:1e set steppie. niet zo belangrijk.
Maar wel verrassend.
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:gonzalez moet nu breaken om tb eruit te slepen. hoe kan je als profesioneel tennisser een percentage van 40% eerste services hebben
Dat kan nog wel, hoor, dat gebeurt regelmatig. Federer haalt ook maar 45%.
vind ik ook ongelofelijk. net als profvoetballer een corner achter het doel schieten
starace breekt!
zit met een dillema. als serra wint moet Safin eigenlijk ook winnen. wint ancic echter, dan liever RRH. het is nu bij beide partijen spannend.
starace breakt weer!!! serveert voor de set tegen Federer.
COME ON STARACE!!!
ancic moet met een 2e service een MP wegwerken.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36