FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
kooltje Wrote:
kuiper Wrote:Roddick vormt voor mij de sleutel van de dag. Come on Andy, slacht die Cyprioot af!
want? je heb roddick? of je heb marcos niet?

Beide. Ik heb Andy en geen Marcos!
Scholten! Wrote:Marcos zal het moeilijk krijgen tegen Andy, ben erg benieuwd. Omdat een aantal van jullie Bagha hebben zal ik toch Andy steunen :o

Gelukkig, sta ik niet in mijn eentje vanmiddag. :wink:
en we zijn begonnen...kom op david, galvani en kiefer!
david breakt *2-1
Rusedski heb ik bij beide spellen, dus die moet sowieso winnen. Nalbi mag nu van Mathieu winnen, maar dan moet hij er tegen Martin of Safin wel af. Maar ik vrees dat hij dat wel gaat overleven en gewoon de halve haalt.
rusedski, martin, santoro en PHM moeten winnen van de spelers die nu op de baan staan.
Hrbaty moet trouwens winnen van Santoro. De kleine Fransman is de meest gekozen speler die ik niet heb in beide spellen.
hrbaty staat al voor...*4-3. nalbi pakt gemakkelijk de eerste met 6-2. andere twee partijen gelijkopgaand
en als je dat zegt...hrbaty wordt terug gebroken, rusedski en kiefer worden gebroken!
martin wint de eerste. rusedski gaat de TB in.
rusedski wint de TB, hbraty santoro bezig in TB 2-1 santoro
santoro wint tb met gemak. balen!!! gezellig zijn jullie trouwens!
shit hrbaty gebroken en martin op weg naar de winst...kut!
Ik ben er weer. Martin en Rusedski zijn mooi, maar Santoro is wel flink kut. Maar het kan nog.
alleen david op dit moment goede uitslag voor mij! hrbaty breakt terug! hopen dat die fransman moe wordt!
Hier kan ik zo kwaad om worden. Hrbaty breakt netjes terug en komt daarna 40-0 voor, en nu bp Icon_evil
hrbaty kon toch altijd aardig serveren? nalbi wint en kiefer breakt terug
toen nalbi voor de match serveerde kwam PHM op 0-40 maar nalbi pakt wel ff 5 punten op rij. Icon_evil
En ja hoor, de break voor Santoro na 40-0 voor Hrbaty :letitallout: :letitallout:
santoro een set en een break voor. als de oude man in vorm is is ie bijna niet te stoppen! :Big Grin
nu gaat het echt beginnen, andy-marcos!
come on andy
Hrbaty verkloot twee bp's om terug te breken. Hij is deze partij wel echt aan het weggeven.
kiefer draaitde wedstrijd om! greg op weg naar winst :cry:
centre court Wrote:come on andy
Ja, zeker! Ik heb Baghdatis met beide spellen niet en vooral bij MV is hij erg vaak gekozen. Hup Andy!
kooltje Wrote:kiefer draaitde wedstrijd om! greg op weg naar winst :cry:
Heb je Greg en Martin niet?!
martin en santoro verneuken beide een set en een break voorsprong. greggie miste al een mp. slechte ontwikkelingen.
Belangrijkste partij voor mij vandaag is toch wel Ancic-Serra, maar Hrbaty-Santoro en Acasuso-Almagro komen als goede tweede en derde.
Stelletje wijven zijn 't. Santoro - Hrbaty in de 2e set 5 breaks achter elkaar. 3-2 voor Santoro nu die mag serveren, maar dat is dus blijkbaar geen voordeel.
Jezus, Hrbaty man! Doe je zoveel moeite om terug te breaken, word je meteen daarna weer gebroken :letitallout:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36