FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
heel apart dat hardhitter safin er op deze ''supersnelle'' baan amper aankomt tegen de pure gravelbijter RRH. :roll:
MP steppie.

30-30 op service van RRH
GSM steppie

BP safin
davy met een lovegame naar 1-0. come on davy!
safin mist nu ook 3 bp.
davy breekt en komt o 31 en mag zelf serveren
De dag begon zo goed. Ik hoop dat het slot ook nog een beetje acceptabel is.
4-1 davy
4-3 safin
RRH mist weer 2 bp op 4-4! Icon_evil
Ik kan nou niet zeggen dat ik nog veel vertrouwen in Verdasco heb. Erg jammer. Anders had ik Almagro-Verdasco gehad. (maar dat hadden er wel meer denk ik)
davy een set en een break voor tegen verdasco. hou dit vast davy.
kuiper Wrote:Ik kan nou niet zeggen dat ik nog veel vertrouwen in Verdasco heb. Erg jammer. Anders had ik Almagro-Verdasco gehad. (maar dat hadden er wel meer denk ik)

Kom op Kuipertje, altijd postitief blijven denken.
En wat er ook gebeurt: altijd blijven lachen (vrij naar: Bassie en Adriaan).

Vamos Verdasco..... :razz: :razz: :razz:
Niet te geloven dit.
Wat een loser die Safin Icon_evil :letitallout: :letitallout:
Iets van mentaal sterk??? :lol:
Ruben Ramirez Hidalgo def. Marat Safin 0-6 7-6 7-6 :Big Grin :Big Grin

Safin mist 3 mps. Mentaal sterk. Icon_twisted
centre court Wrote:Ruben Ramirez Hidalgo def. Marat Safin 0-6 7-6 7-6 :Big Grin :Big Grin

Safin mist 3 mps. Mentaal sterk. Icon_twisted


DRAMATISCH...
Kom op Verdasco, nu die rus ff breaken, de 2e set pakken en hem daarna een poepie laten ruiken.
Ik ga liever met 8 spelers naar de 3e ronde dan met 7.

Verdasco..... =D>
davy 2-0 voor in de derde..hou vast jongen!
kooltje Wrote:davy 2-0 voor in de derde..hou vast jongen!

4-0 bedoel je en zelf serveren voor de 5e game.
Hopelijk is nu de accu leeg met Davy.......(maar ik ben er bang voor).

:letitallout:
Choken Davy.
6-0 davy!! klasse!! maak het eindelijk eens waar voor me! deze week kan je roger ook hebben!!
kooltje Wrote:6-0 davy!! klasse!! maak het eindelijk eens waar voor me! deze week kan je roger ook hebben!!

Droom zacht Kooltje..... :lol:
kooltje Wrote:6-0 davy!! klasse!! maak het eindelijk eens waar voor me! deze week kan je roger ook hebben!!

Hij zal tegen Almagro zijn Waterloo vinden.

Nadal-Volandri is begonnen. Ondanks dat Nadal erg veel gekozen is, toch wel een belangrijke, want een nederlaag bezorgt de niet-kiezers van Nadal een behoorlijke voorsprong.

Arco is zijn outsiders bijna allemaal kwijt gelukkig, Gonzalez zit er nog in maar Vicente, Verdasco, Baghdatis, Starace en Ferrero zijn allemaal naar huis. Als Nadal 'gewoon' het toernooi vindt wordt het een dramatische week voor hem.
Tripplexxx Wrote:Van mijn 10 spelers nu al 8 bij de laatste 16 =D>

Ik 4 en met Nadal 5 :roll: Het dieptepunt van dit TM jaar. Serra, RRH en Gonzalez moeten er maar snel uit om het allemaal niet nog erger te maken.
Serra :roll:
buurs Wrote:Serra :roll:

Santoro, excuus...
Maar goed, het zou wel om MV gaan en daan heb ik incl. Henman en Nadal die nog aan het spelen zijn heb ik er daar nog wel 9.
Genomico Wrote:
Tripplexxx Wrote:Van mijn 10 spelers nu al 8 bij de laatste 16 =D>

Ik 4 en met Nadal 5 :roll: Het dieptepunt van dit TM jaar. Serra, RRH en Gonzalez moeten er maar snel uit om het allemaal niet nog erger te maken.

Zoals ik eerder deze week al zei, ik mis RRH in mijn team. Dat is een dure fout.
Geeft niet, ik begrijp dat je van slag bent :wink:
Tripplexxx Wrote:
Genomico Wrote:
Tripplexxx Wrote:Van mijn 10 spelers nu al 8 bij de laatste 16 =D>

Ik 4 en met Nadal 5 :roll: Het dieptepunt van dit TM jaar. Serra, RRH en Gonzalez moeten er maar snel uit om het allemaal niet nog erger te maken.

Zoals ik eerder deze week al zei, ik mis RRH in mijn team. Dat is een dure fout.

Wie heb je allemaal Tripplexxx?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36