FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
scorebord geeft santoro als winnaar op 5-4. apart.
Ad Wim Wrote:KUT, Santoro breakt en mag serveren voor de wedstrijd! Icon_evil

Dat heb ik liever dan dan het 5-4 voor Santoro was en Hrbaty moest serveren :wink:
waarom heb ik deze pech nou weer..ik kies weer voor een geblesseerde speler
Ik dacht al dat er iets aan de hand moest zijn, Wat heb je het hier laten liggen Hrabty. Eikel!
en martin wint ook..nou lekker. marcos maak het goed!
kooltje Wrote:waarom heb ik deze pech nou weer..ik kies weer voor een geblesseerde speler
Nee, ik vind het leuk :roll:
ga van de zon genieten..verras me marcos
Mooi, MArtin wint. De eerste 11 euro is binnen, nu Andy nog.
martin en santoro en greggie :Big Grin

nu andy nog even winnen. partij is stilgelegd wegens een ongeval op de tribune. zit hier live met haggie te kijken. andy en marcos kijken met verbazing toe. ze staan gebroedelijk naast elkaar.
Feli CC.

Acasuso-Almagro, de mooiste partij van de dag, op baan 5 :eeeek:
Ze hebben er weinig verstand van daar in Rome. Waarsch is daarom het gravel ook zo snel Big Grin
andy en marcos hebben de jasjes aangetrokken.
Is het zo erg? Die gast kan toch gewoon het stadion uit?
wel na een kwartier gereanimeerd te zijn geweest. hij is nu afgevoerd met een brancard. de helden spelen weer. come on andy.
haggie zit hier te juichen voor marcos.. veel fouten in 't begin.
2 tegen 1, dat moet Andy och vertrouwen geven.
Baghdatis slaat weer een bp met ace weg, zoals hij gisteren zo vaak deed.
en hij breakt nu zelf. grr.
monfils, acasuso en berdych ook begonnen. zij moeten alledrie winnen. hoop dat mijn keuze om almagro en acasuso allebei te nemen goed uitpakt. dan moet acasuso dus winnen, die hebben er niet veel. monfils moet toch van ginepri kunnen winnen.
kooltje Wrote:ga van de zon genieten..verras me marcos
hij wint de eerste set, en monfils wint de eerste ook erg gemakklijk in 25 minuten. ginepri begint goed in de tweede maar dat is nog wel recht te zettten.
Mijn keuze voor Malisse bij MV lijkt niet zo goed uit te pakken.
De dubbele break voor Andy in de tweede, dat moet toch de set betekenen zou je zeggen.
Almagro en Acasuso hebben allebei mooie stats. Lijkt me een partij om van te smullen, maar die zie je helaas niet, CC. Hoe is Roddick-Baghdatis?
Almagro pakt hem!
Bahbah! hoef alleen nog Acasuso met de toto Sad

Pff 0 vd 5 BP's ... :cry:
Berdych knalt helemaal over Malisse heen. Hoe kan Gaudio van Malisse verloren hebben?
Ad Wim Wrote:Almagro en Acasuso hebben allebei mooie stats. Lijkt me een partij om van te smullen, maar die zie je helaas niet, CC. Hoe is Roddick-Baghdatis?

marcos bestrijdt andy met veel drop-shots. Andy blijft aan het lopen. zo pakte hij ongeveer de 1e set. In de 2e set probeert hij het ongeveer elk punt en maakt hij veel fouten. Andy brengt alleen terug, Marcos maakt de fouten. 3e set wordt spannend, ik geef voordeel van de twijfel aan Andy, waar haggie het mee-oneens is.
Roddick pakt de tweede set met 3 breaks =D>
almagro nu meteen gebroken. kom op marcos...herstel jezelf en pak die derde!
Jaaaa de break voor Acasuso begin 2e set... =D>
Alamgro wordt gebroken en Andy begint met een dubbele fout Icon_evil
klasse marcos!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36