FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Ik hoop niet dat je er al te veel hoop op hebt gevestigd, want mijns inziens wordt het gewoon 6-4 6-3 voor Di Mauro.
gaan we over een half uurtje meteen er tegen aan ad. come on timmy.
En mijn troef Gaudio speelt ook meteen om 13 uur. Jammer dat ik om 14 uur college heb.
om jou een beetje stil te krijgen zou 't fijn zijn als gaudio er uit gaat, maar het is belangrijker dat gonzalez eruit gaat. daar zou gaudio evt. voor kunnen zorgen. en jij bent toch 1 vd weinige die hem heeft gekozen.
In onze subleague de enige! Het was een gokje omdat hij nog niet gespeeld had, maar zo'n grote gok vond ik het nou ook weer niet dat niemand hem heeft.
al die gasten zijn gewoon vreselijk duur voor de punten die ze halen. daarom naast nadal eigenlijk geen spelers boven de 1500 euro genomen. kwart 1 en 4 winnen Federer en Nadal. daar kunnen de andere spelers dus nog maar max. 25 punten halen. de halve finalisten in kwart 2 en 3 moet je hebben.
sport 1 begint met gaudio-malisse. mooie pot om te kijken lijkt me.
centre court Wrote:al die gasten zijn gewoon vreselijk duur voor de punten die ze halen. daarom naast nadal eigenlijk geen spelers boven de 1500 euro genomen. kwart 1 en 4 winnen Federer en Nadal. daar kunnen de andere spelers dus nog maar max. 25 punten halen. de halve finalisten in kwart 2 en 3 moet je hebben.

ben bang dat je dan wel iets dieper in je buidel zal moeten tasten dan 1500..!
lijkt me niet. coria, nalbi, roddick zie ik allemaal niet in de HF staan.
centre court Wrote:lijkt me niet. coria, nalbi, roddick zie ik allemaal niet in de HF staan.

Precies, Ferrero!!
Ferrero gaat er sowieso af tegen Nalbi, als hij er al niet afgaat tegen Mathieu.
Ad Wim Wrote:Ferrero gaat er sowieso af tegen Nalbi, als hij er al niet afgaat tegen Mathieu.

Ik denk dat Nalbandian er heel snel afgaat.
Dat zou inderdaad het enige geluk zijn voor Ferrero, dat Nalbi van Vicente verliest. Maar dat zie ik toch niet gebeuren. Nalbi heeft dit jaar nog geen enkele keer in de eerste rondes verloren.
Ad Wim Wrote:Ik hoop niet dat je er al te veel hoop op hebt gevestigd, want mijns inziens wordt het gewoon 6-4 6-3 voor Di Mauro.

henman begint met een break op love.

gaudio-malisse 1-1.
Tja, als Di Mauro geen enkele eerste service in slaat...
Dat hoop ik niet. Erg moe kan hij iig niet geworden zijn van vorige week. Kijken wat hij tegen Vicente doet in de bevreesde eerste ronde :roll:
Ik ben benieuwd wat RRH kan tegen Coria. Ik ben vooral benieuwd hoeveel dubbele fouten Coria vandaag gaat slaan en in hoeverre dat de uitslag zal beinvloeden. Het was Starace of RRH, dus hopen maar dat RRH wint.
Haha, Coria begint met een dubbele fout :razz:
coria breakt RRH makkelijk en begint dan zelf weer met een DF!! :Big Grin :Big Grin
de thai gaat geloof ik niet zoveel games pakken dit toernooi.
Het zal wel net zo hard waaien als hier, iedereen slaat weinig eerste services.
berdych-thai is 25-7 in de 1e set.
valt wel mee met de wind ad. gaudio en malisse spelen leuk. denk dat gaudio allebei de sets met 1 breakje verschil gaat pakken.
het is er wel zwaar bewolkt. zeker niet warm ook aan de toeschouwers te zien. en toch ook wel wat wind maar geloof niet dat dat de spelers nou zo erg beinvloed.
RRH breakt terug. 3 DF coria in die game. 4 al in 2 servicegames nu. :eeeek:
Di Mauro had setpoint, helaas onbenut!
RRH pakt de 1e set tegen Coria, heerlijk.
Gentleman Tim breakt onze kanjer Di Mauro, goed nieuws voor CC
berdych wint makkelijk.
rrh pakt 1e set van coria die 7 DF slaat.
malisse breakt gaudio in de 2e set.
henman serveert voor de set.
Scholten! Wrote:Gentleman Tim breakt onze kanjer Di Mauro, goed nieuws voor CC

goed nieuws voor de hele familie want bea heeft henman. :8:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36