FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
cruijff Wrote:neuh had 15 euries ingezet op santoro, rusedski, a.martin, safina en dementieva......kwam 350 euro uit Sad


oke. ik schrok al. :wink:
15-30 kan het dan nog ?

bah 30-30 alweer...
JAAAA BP come on =P~
maak 'm!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Yes!!!! vamos!!! erop en erover!
Jeetje, Almagro choket. Hij won zijn vorige servicegames makkelijk. Dan nu maar breaken.
cruijff Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik gun het je, Cruijff. 350 euro zijn wel harde knaken.
Laten we Serra niet vergeten, 5-3 :razz:
acasuso heeft gewoon elke ''stat'' beter dus meer dan verdiend.
Waaromd an gelijk weer 0-30 Icon_evil
centre court Wrote:acasuso heeft gewoon elke ''stat'' beter dus meer dan verdiend.
Dat komt door de tweede set. In de eerste en derde is Almagro beter.
jesus wat is dat graveltennis toch een raar spelletje.
cruijff Wrote:Waaromd an gelijk weer 0-30 Icon_evil
En dan een tweede service maar Nico doet er niets mee Sad
Nou 2 Mp's ! Niet te filmen dit :cry:
Conclusie tot nu toe:

Baghdatis faalt omdat hij het spel niet zelf kon maken. Roddick dwong hem niet tot het fouten maken, marcos had gewoon schoon genoeg van die lange rally's.. :wink: ..

Santoro, Monfils,Rusedski, Martin zijn door.. Smile

Fernando I staat er goed voor, Fernando II gaat vanavond nog knallen. Serra is ook heerlijk bezig.

En tot slot;


KOM OP ALLMAGROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
youzhny is lachwekkend.
1e mp weg Icon_evil
KUT ZOOI!
En hij pakt hem, klasse.
YEAHHH!!! Hakkuh ...
klassse gevochten chucho!! liever dit dan lui die een pot weggeven! en nu de rest van het toernooi almagro aanmoedigen! :Big Grin
Safin meteen 3 bp's ... Smile ..
:cry: Icon_evil #-o
Serra pakt de set met een dubbele break :razz:
youzhny gaat maar door, nu breakt ie gewoon weer ff terug.
Die Almagro is echt heel goed. Niet alleen kan hij heel goed tennissen, hij is mentaal ook nog eens sterk. Een zwakke game in de derde, maar dan toch breaken naar de winst. En hij is pas 20. Over drie jaar in de finale van Roland Garros?
Youzhny-Gonzalez is echt de lelijkste maar ook de spannendste pot. Ik wist dat Gonzo het zwaar zou krijgen, maar zo zwaar... Ik zou geen duidelijke favoriet willen hebben in deze.
mensen belangen bij jarkko tegen radek? safin naar 5-0..had ik niet verwacht tegen gravelbijter
Ad Wim Wrote:Youzhny-Gonzalez is echt de lelijkste maar ook de spannendste pot. Ik wist dat Gonzo het zwaar zou krijgen, maar zo zwaar... Ik zou geen duidelijke favoriet willen hebben in deze.

:-k ????
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36