FTM Forum

Full Version: Rome
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Ad Wim Wrote:Haggie zit zeker te balen, of niet? Als Verdasco straks verliest, is het toch niet zo slim geweest om Nadal niet te nemen deze week. En dan wordt Gonzalez ook nog eens terug gebroken...

haggie ging op MP naar huis 3 minuten geleden. hij heeft daardoor de dubbele fout van marcos gemist. de commentator zegt terecht: 6-1 6-2 roddick in de 2e en 3e set en toch was marcos beter. heel gek. zie rusedski wel kans hebben tegen roddick.
Serra breakt meteen =D>
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Haggie zit zeker te balen, of niet? Als Verdasco straks verliest, is het toch niet zo slim geweest om Nadal niet te nemen deze week. En dan wordt Gonzalez ook nog eens terug gebroken...

haggie ging op MP naar huis 3 minuten geleden. hij heeft daardoor de dubbele fout van marcos gemist. de commentator zegt terecht: 6-1 6-2 roddick in de 2e en 3e set en toch was marcos beter. heel gek. zie rusedski wel kans hebben tegen roddick.
Ja, en dat is nog het mooiste.
jesus kijk die stats van acasuso. zoveel beter. mist alleen veel te veel bps. en ja als je dan de genadeklap in de 1e game van de 3e set niet geeft door 3 bps te missen. dan wordt 't zo nog een moeilijk verhaal ook.
Ik ben wel blij dat Roddick wint, zeker voor mijn MV. Laat hij nu ook maar de halve finale halen.
yeah monfils eindelijk kansen! 0-40. moet er toch 1 raak van zijn.

wat een drama die neger.
en 2 BP's voor almagro Sad Altijd gaat het zo... bahbah
Almagro twee kansen om te breaken! Kom op, deel die genadeknap uit!
aaaaaaah meteen 2 bps almagro... je kan 't gewoon voorspellen.
Alledrie weg voor Monfils, wat een ongelooflijke eikel.
En Serra wordt weer terug gebroken, jammer.
2-0, zal Acasuso nog orde op zaken stellen? Icon_evil
Ad Wim Wrote:Almagro twee kansen om te breaken! Kom op, deel die genadeknap uit!

welke genadeklap?
Ik denk ook dat Acasuso het nog gaat rechttrekken! Maar zal wel lastig worden...
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Almagro twee kansen om te breaken! Kom op, deel die genadeknap uit!

welke genadeklap?
Zelf breaken als je tegenstander bp's heeft gehad.
Almagro-Acasuso is van het SB af...
Waar is tie nou #-o
geloof er sterk in dat monfils nu ook gebroken gaat worden na 't missen van 3bps. heb vandaag al meerdere keren iemand drie bps zien verprutsen. mathieu, monfils, acasuso o.a.
A, daar is ie weer. Almagro slaat een dubbele fout op gamepoint voor 3-0 #-o
Acasuso inmiddels weer een Bp verneukt...
centre court Wrote:geloof er sterk in dat monfils nu ook gebroken gaat worden na 't missen van 3bps. heb vandaag al meerdere keren iemand die bps zien verprutsen. mathieu, monfils, acasuso o.a.
Hrbaty, Roddick.
Ancic wint met moeite zijn games ondanks 3 aces. Als hij minder gaat serveren, is hij weg.
Yes, 3-0 Almagro, dat moet toch voldoende zijn.
3-0 Icon_evil
komt nog wel goed jongens. acasuso is veel beter. geluk bij een ongeluk is dat dit de enige pot is waar ik beide spelers heb. maar veel liever acasuso door natuurlijk.
Monfils breakt eindelijk en mag voor de wedstrijd serveren. Zul je zien dat hij gebroken wordt...
yes monfils breakt naar 5-4. dat moet toch genoeg zijn.
0-30 ben bang dat het over is Sad
centre court Wrote:komt nog wel goed jongens. acasuso is veel beter. geluk bij een ongeluk is dat dit de enige pot is waar ik beide spelers heb. maar veel liever acasuso door natuurlijk.
In de derde set niet hoor.
youzhy 1/8 bps. gonzalez 2/3. :letitallout:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36